EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenLähde mukaan: kesän 2019 huipputapahtuma Gymnaestrada Itävallassa

Lähde mukaan: kesän 2019 huipputapahtuma Gymnaestrada Itävallassa

Uutinen

Ensi kesänä 2019 Itävallan Dornbirnissa odottaa upea voimistelun suurtapahtuma, johon odotetaan yhteensä 20 000 osallistujaa yli 50 maasta. Myös me lähdemme mukaan mahdollisimman isolla ja iloisella joukolla – tule mukaan!

Tapahtuma alkaa sunnuntaina 7.7, ja päättyy lauantaina 13.7.

Ainutkertainen viikko tarjoaa voimisteluelämyksiä, mahdollisuuden solmia kansainvälisiä voimisteluystävyyksiä, ja paljon koettavaa ja nähtävää. Osallistujat pääsevät esiintymään viikon aikana mm. kaupunkilavoille ja kenttäohjelmissa. Seuramme on myös saanut tapahtumaan oman hallinäytöksen.

Olemme tehneet jo matkavalmisteluja, ja sitova ilmoittautuminen tapahtumaan tapahtuu marraskuun puolivälissä. Tuemme joukkuevoimistelijoiden ja alle 18-vuotiaiden osallistumista maksamalla osallistujapassit. Myös joukkueiden vastuuvalmentajien matkakustannukset ja osallistuminen katetaan, kun valmentaja toimii samalla joukkueen huoltotehtävissä.

Katso tapahtumasivultamme keskeiset tiedot. Kerromme lisää tapahtumasta ja ilmoittautumisesta syksyn kuluessa! https://pnv.fi/ajankohtaista/tapahtumat/gymnaestrada-2019/