Rauhallista ja tehokasta

Aikuisbaletti

Erinomainen keino parantaa ryhtiä, notkeutta ja kehonhallintaa. Tunnilla tehdään tehokkaita ja helppoja balettiliikkeitä ja keskitytään kehonhallintaan perusasentojen ja tekniikan avulla. Tanssiliikkeet ovat yksinkertaisia, ja niitä tehdään jokaisen oman kehon mahdollisuuksien mukaan. Tunnilla on tarkoitus nauttia liikkeestä ja kauniista musiikista.

Dynaaminen jooga

Voimaa ja haastetta. Tällä tunnilla kehitetään keskivartalon voimaa ja tasapainoa haastavampia asanoita varten. Fyysisesti voimakkaampi tunti, jossa tehdään lihaskuntoliikkeitä asanoiden lomassa ja käydään läpi käsitasapainojen tekniikkaa.

Lempeä jooga

Rentoutta ja keveyttä. Kevennetty rocket-tunti ilman punnerruksia ja nopeita siirtymisiä. Tällä tunnilla asennot linjataan rauhassa ja keskitytään hengitystekniikkaan. Sopii erityisen hyvin joogaa aloitteleville ja palauttavaksi harjoitukseksi. Uusi tunti!

Ikivireät ja Ikämiehet

Varttuneille suunnattu tunti, joka sisältää lämmittelyn, lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyn mukavan musiikin tahdissa. Omat ryhmät naisille ja miehille.

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla parannetaan kehon liikkuvuutta ja keskivartalon voimaa sekä kehitetään tasapainoa. Tunnilla liikutaan musiikin tahdissa ilman hyppyjä ja askellusta. Liikekieltä lainataan mm. voimistelun, joogan ja pilateksen maailmasta.  Tunnilla et tarvitse kenkiä, mutta oma jumppa-alusta on hyvä olla mukana. Sopii hyvin myös aloittelijoille.

Pilates

Vahvistetaan kehon syviä lihaksia hengitys- ja venytysharjoitusten avulla. Jatkoryhmässä etusija on viime kaudella mukana olleilla.

Selkäjumppa

Rauhallinen tunti, jossa keskitytään selän terveyteen: kohennettaan liikkuvuutta ja vahvistetaan lihaksia.  Tunti sopii hyvin myös aloittelijoille.

Hinnasto