EtusivuLiikuIlmoittaudu

Yhdellä ilmoittautumisella liikut koko lukukauden tai -vuoden

Ilmoittautuminen syksyn tunneille alkaa 15.8. klo 8.00. Tervetuloa mukaan liikkumaan!

Rekisteröityminen ja ilmoittautuminen

Kaikkiin lasten ja aikuisten harrasteryhmiin rekisteröidytään ja ilmoittaudutaan netissä Hoika-ilmoittautumispalvelussa. Jos olet rekisteröitynyt jo aikaisemmin, ei rekisteröitymistä tarvitse tehdä uudestaan, vaan voit käyttää ilmoittautumiseen aiemmin saamiasi tunnuksia. Kun ilmoittaudut seuramme tunneille ensimmäistä kertaa, aloita rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi. Rekisteröitymistiedoista syntyy PNV:n jäsenrekisteri, joka on luonteeltaan henkilötietorekisteri.

Palvelu kysyy henkilö- ja yhteystietojasi. Rekisteröitymisen jälkeen sinulle lähetetään sähköpostitse henkilökohtainen käyttäjätunnus sekä salasana, joilla pääset ilmoittautumaan. Jos sinulla ei ole nettiyhteyttä tai sähköpostiosoitetta, voit ilmoittautua myös seuran toimistolla/ 0405021443.

Kirjautumisen jälkeen ohjelma neuvoo, kuinka jumppiin ilmoittaudutaan. Aikuisten jumppiin ei ole yksittäistunti-ilmoittautumista vaan ilmoittautuja valitsee itsellensä sopivan jumppakortin. Kyseinen kortti (kulta-, hopea-, pronssi-, vihreä- tai kymppikortti) osoittaa millä tunneilla ilmoittautuja voi käydä.

Mikäli päätät jostakin syystä perua osallistumisesi, ilmoita asiasta sähköpostilla tai puhelimitse toimistoon, jotta luotu lasku voidaan poistaa järjestelmästä.

Lasten rekisteröityminen ja ilmoittautuminen

Lasten harrasteryhmiin rekisteröidytään ja ilmoittaudutaan Hoika-ilmoittautumispalvelussa, jossa vanhempi voi rekisteröidä omaan hallintaansa useita alikäyttäjiä. Tämä tapahtuu ohjelman Omat tiedot -sivulla linkistä ”Uuden alikäyttäjän rekisteröinti”. Tällöin avautuu rekisteröitymissivu, johon täytetään lapsen tiedot. Laita lapsen ilmoittautumiseen sähköpostiosoitteeksi vanhemman osoite. Liikuntaryhmien ilmoittautumissivulla on pudotusvalikko, josta valitaan ilmoitettavan lapsen nimi. Lasten tunneille ilmoittaudutaan erikseen syys- ja kevätkaudelle vaikkakin ryhmät jatkuvat vuoden vaihteen jälkeen samoina.

Lasten tunneilla on rajoitettu osallistujamäärä. Mikäli tunti on jo täynnä, voit ilmoittautua jonotuslistalle. Jos päätät jostakin syystä perua lapsenne osallistumisen tai lapsi ei enää kevätkaudella jatka harrastusta, ilmoita asiasta sähköpostilla tai puhelimitse toimistoon, jotta luotu lasku voidaan poistaa järjestelmästä.

Maksaminen liikuntaseteleillä ja virikeseteleillä

Aikuisten jumppamaksun tai kurssimaksun voi maksaa joko kokonaan tai osittain myös Sporttipassilla, Eazybreak- ja Edenred-kortilla, Virikeseteleillä sekä Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteleillä.

Jäsenmaksua seteleillä ei voi maksaa.

Mikäli haluat maksaa liikuntaseteleillä, toimi seuraavasti:

• Rekisteröidy ilmoittautumisjärjestelmään ja valitse itsellesi mieleinen jumppakortti.
  • Luo lasku ilmoittautumisjärjestelmässä ja tulosta se tai kirjaa ylös laskun tiedot.
  • Toimita kopio laskusta/laskun tiedot + liikuntasetelit kirjekuoressa seuran toimistoon postitse tai tuomalla lukittuun postilaatikkoon: Ohrahuhdantie 2A, 00680 Helsinki.
  • Esimerkki: Jäsenmaksu 25 euroa ja aikuisten jumppamaksu 185 euroa.
    10 liikuntaseteliä, a´5 euroa = 50 euroa > maksettavaa laskusta jää 115 euroa.

Mikäli käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa kausimaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.

• Luo lasku järjestelmästä ja tulosta se tai kirjaa ylös laskun tiedot.
  • Kirjaudu sisään omaan SporttiPassi-käyttöliittymääsi.
  • Valitse SporttiPassin verkkomaksu.
  • Valitse riippuvalikosta Pakilan Voimistelijat ry.
  • Kirjoita summa euroissa.
  • Kirjoita laskun viite – HUOM! Tämä tieto on ehdoton.
  • Paina maksa.
  • Maksa jäljelle jäävä jumppamaksu laskun viitteellä.

Rekisteröitymään ja ilmoittautumaan

Hinnasto