EtusivuLiikuIlmoittaudu

Yhdellä ilmoittautumisella liikut koko lukukauden tai -vuoden

Kaikkiin lasten ja aikuisten harrasteryhmiin ilmoittaudutaan netissä Hoika-ilmoittautumispalvelussa. Ilmoittautumista varten tarvitset sähköpostiosoitteen. Ilmoittautuminen aloitetaan rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi.

Jos sinulla ei ole nettiyhteyttä tai sähköpostiosoitetta, voit ilmoittautua myös seuran toimistolla.

Rekisteröidy

Kun ilmoittaudut seuramme tunneille ensimmäistä kertaa, aloita rekisteröitymällä ilmoittautumispalveluumme. Palvelu kysyy henkilö- ja yhteystietojasi. Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, saat oman käyttäjätunnuksesi sekä salasanan, joilla voit kirjautua sähköiseen ilmoittautumispalveluun. Ohjelma lähettää tiedot myös antamaasi sähköpostiin.

Jos olet rekisteröitynyt jo viime vuonna, ei rekisteröitymistä tarvitse tehdä uudestaan, vaan voit käyttää ilmoittautumiseen aiemmin saamiasi tunnuksia.

Lasten rekisteröityminen ja ilmoittautuminen

Vanhempi voi rekisteröidä ilmoittautumispalvelussa omaan hallintaansa useita alikäyttäjiä. Tämä tapahtuu ohjelman Omat tiedot-sivulla linkistä ”Uuden alikäyttäjän rekisteröinti”. Tällöin avautuu rekisteröitymissivu, johon täytetään lapsen tiedot. Laita lapsen ilmoittautumiseen sähköpostiosoitteeksi vanhemman osoite. Liikuntaryhmien ilmoittautumissivulla on pudotusvalikko, josta valitaan ilmoitettavan lapsen nimi. Voit rekisteröidä lapsen myös ilman alikäyttäjyyttä.

Jumpparyhmiin ilmoittautuminen

Voit ilmoittautua jumppiin, kun olet rekisteröitynyt ilmoittautumispalvelun käyttäjäksi.

Ilmoittautuessasi kirjaudut sähköiseen palveluun seuraavasti: Käyttäjätunnuksesi on oma sähköpostiosoitteesi ja salasana sähköpostiisi lähetetty salasana.

Kirjautumisen jälkeen ohjelma neuvoo, kuinka jumppiin ilmoittaudutaan. Noudatathan ohjeita tarkasti, jotta ilmoittautuminen onnistuu. Joillakin tunneilla on rajoitettu osallistujamäärä. Mikäli tunti on jo täynnä, voit ilmoittautua jonotuslistalle.  Aikuisten jumppiin ei ole yksittäistunti-ilmoittautumista.

Mikäli päätät jostakin syystä perua osallistumisesi, ilmoita asiasta sähköpostilla tai puhelimitse toimistoon, jotta luotu lasku voidaan poistaa järjestelmästä.

Maksaminen liikuntaseteleillä ja virikeseteleillä

Aikuisten jumppamaksun tai kurssimaksun voi maksaa joko kokonaan tai osittain myös Sporttipassilla, Virikeseteleillä sekä Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteleillä. Jäsenmaksua seteleillä ei voi maksaa.

Mikäli haluat maksaa liikuntaseteleillä, toimi seuraavasti:

• Rekisteröidy ilmoittautumisjärjestelmään ja ilmoittaudu tunneille.
  • Luo lasku ilmoittautumisjärjestelmässä ja tulosta se tai kirjaa ylös laskun tiedot.
  • Toimita kopio laskusta/laskun tiedot + liikuntasetelit kirjekuoressa seuran toimistoon postitse tai tuomalla lukittuun postilaatikkoon: Ohrahuhdantie 2A, 00680 Helsinki.
  • Esimerkki: Jäsenmaksu 25 euroa ja aikuisten jumppamaksu 185 euroa.
    10 liikuntaseteliä, a´5 euroa = 50 euroa > maksettavaa laskusta jää 115 euroa.

Mikäli käytössäsi on SporttiPassi voit maksaa kausimaksusi SporttiPassin verkkomaksulla.

• Rekisteröidy ilmoittautumisjärjestelmään ja ilmoittaudu tunneille normaalisti
  • Luo lasku järjestelmästä ja tulosta se tai kirjaa ylös laskun tiedot
  • Kirjaudu sisään omaan SporttiPassi-käyttöliittymääsi
  • Valitse SporttiPassin verkkomaksu
  • Valitse riippuvalikosta Pakilan Voimistelijat ry
  • Kirjoita summa euroissa
  • Kirjoita laskun viite – HUOM! Tämä tieto on ehdoton.
  • Paina maksa
  • Maksa jäljelle jäävä jumppamaksu laskun viitteellä.

Rekisteröitymään ja ilmoittautumaan

Hinnasto