Ohjaajat

Sanna Peltola

• Joukkuevoimistelu 7-8v ja 9-10v
  • Staratreeni 7-8v ja 9-10v

Sanna on seuran valmennuspäällikkö ja rakastunut voimisteluun jo 3-vuotiaana. Lue lisää Sannan upeasta osaamisesta ja monipuolisesta taustasta.

Sirpa Lahervo

• Joukkuevoimistelu 3-4v ja 5-6v
  • FintasticMoms -aikuisten joukkue

Sirpa on aloittanut oman voimistelu-uransa PNV:ssa 3-vuotiaana ja toimii nyt seuran Stara ikäisten vastuuvalmentajana. Oma kilpailu-ura joukkuevoimistelussa kesti parikymmentä vuotta. Tällä hetkellä Sirpa ohjaa ja valmentaa seuran kaikkein nuorimpia voimistelijan alkuja joukkuevoimistelussa sekä vanhimpia, aikuisten naisten FintasticMoms joukkueessa. Kokeneena valmentajana Sirpa toteaa rakkaasta elämäntavastaan lasten- ja nuorten liikuttajana näin: ”Parasta valmentamisessa on se, että näkee joka ikisessä harjoituksessa uuden oppimista ja myös se, että vuosien saatossa näkee kun pienenä pirpanana omassa joukkueessa aloittaneet tytöt kisaavat kansallisella tai jopa kansainvälisellä tasolla menestyen.”

Pinja Räsänen

• Joukkuevoimistelu 7-8v ja 9-10v
  • Staratreeni 7-8v ja 9-10v

Oma liikuntatausta: Pinja on harrastanut joukkuevoimistelua PNV:ssä kuuden vuoden ajan sekä toiminut aiemmin apuohjaajana joukkuevoimistelussa.

Päivi Dufelin

• Temppis 3-4v ja 4-6v

Päivi on koulutukseltaan liikunnanohjaaja ja Personal Trainer ja toimii työssään mm. erityislasten liikunnanohjaajana sekä liikuntayhdistys Rectus ry:n toiminnanjohtajana. Oman liikuntauransa Päivi on aloittanut 6-vuotiaana Pakilan Voimistelijoissa.

Kirsi Kukkola

• Temppis 3-4v
  • Perheliikunta 1-4v

Essi Hannuksela

• Rytminen voimistelu 7-8v ja 9-10v
  • Teline-akro 7-8v ja 9-10v

Essillä on värikäs tausta niin voimistelun kuin tanssinkin parissa. Lue lisää Essistä.

Eea Rajamäki

• Boys´ Street 8-10v

Eea on taitava ja pidetty tanssiopettaja, joka ottaa syksyllä haltuun poikien oman tanssitunnin. Lue lisää Eeasta ja hänen taustoistaan.

Tiia Pennanen

• Joukkuvoimistelu 11-15v
  • Gymmix 7-9v
  • Easysport

Tiia on entinen joukkuevoimistelija. Hän on harrastanut voimistelua yhteensä 15 vuotta, pääasiassa Pakilan Voimistelijoissa. Nykyään hän käy tanssitunneilla ja on toiminut lasten ja nuorten ohjaajana jo useamman vuoden ajan.

Pauliina Petrell

• Gymmix-mini 3-4v
  • Gymmix 5-6v
  • Satutanssi 5-6v

Pauliina on harrastanut temppukoulua, dance mixiä ja joukkuevoimistelua Pakilan Voimistelijoissa vuodesta 2007 lähtien. Aiemmilta kausilta Pauliinalla on kokemusta apuohjaajana ja ohjaajana myös satutanssista, naperobaletista sekä joukkuevoimistelun harrasteryhmästä. Liikuntaharrastusten lisäksi Pauliinalla on pitkä kokemus Partiosta, jossa hän toimii 7-9-vuotiaiden lasten johtajana viidettä vuotta.

Aliisa Seppänen

• Baletti 7-8v

Aliisa on tanssinut ja liikkunut pienestä pitäen päälajinaan baletti. Hän on valmistunut tanssijaksi Suomen Kansallisoopperan Balettioppilaitoksesta vuonna 2008 sekä sosionomiksi (lastentarhanopettajan pätevyys, AMK) vuonna 2014.

Satu Rinnetmäki

• Satubaletti 3-4v ja 5-6v
  • Satutanssi 3-4v
  • Baletti 9-10v

Ulla Turunen

• Dancemix 6-7v, 8-10v ja 11-15v

Ulla on harrastanut useita eri liikuntalajeja jalkapallosta luisteluun, voimistelulajeista kilpaillut kilpa-aerobicissa ja tanssinut tanssikoulu Step Upilla useamman vuoden ajan. Ulla ohjaa myös seuran aikuispuolen harrastetunteja.

Kia Viimala

• Sirkus-akro 5-6v, 7-9v ja 8-10v

Kia on harrastanut pitkään sirkusakroa Linnanmäen sirkuskoulussa, esiintyvässä ryhmässä sekä apuohjaajana Linnanmäen Sirkuskoulussa.  Kialla on SNSL:n (Suomen Nuorisosirkusliitto) apuohjaajankoulutus osa 1 & osa 2. Kia toimii myös Tutorina, versosovittelijana.

Apuohjaajat

Sonja Karlsson

• Joukkuevoimistelu 3-4v ja 5-6v

Sonja on osaava valmentaja ja nauttii valmentamisessa siitä, kun pääsee näkemään voimistelijoiden kehityksen kaudesta toiseen, sekä onnistumisen ja kehittymisen heille tuoman ilon. Hän toimii joukkuevoimistelun ikäkausivastaavana 8-10v ikäluokassa. Lue lisää Sonjasta.

Beatrice Enberg

• Satubaletti
  • Satutanssi

Beatrice on harrastenut joukkuevoimistelua 10 vuotta Rekolan Raikkaassa ja Pakilan Voimistelijoissa. Voimistelun lisäksi hän on harrastanut myös uintia ja jalkapalloa. Apuvalmentamisen Beatrice aloitti elokuussa 2015.

Mira Martikainen

• Sirkus-akro

Helmi Hölli

• Easyport

Helmi on harrastanut voimistelua Pakilan Voimistelijoissa noin 10 vuotta ja voimistelee nyt kilpasarjan Astra Fenix -joukkueessa. Helmi kertoo apuohjaajana toimimesta näin: ”Tykkään urheilusta ja on kiva auttaa lapsia ja ohjata heitä uusissa asioissa.”

Victoria Karlsson

• Easysport

Victoria on harrastanut voimistelua pakilan Voimistelijoissa viisi vuotta ja voimistelee edelleen kilpasarjan Astra Fenix -joukkueessa. Innostuksestaan toimia apuohjaajana hän kertoo näin: ”Pidän paljon kaikenlaisesta urheilemisesta ja varsinkin voimistelusta. Lasten kanssa on kiva toimia ja opettaa heitä asioissa mitä he eivät vielä osaa”

Kanerva Luoto

• Gymmix-mini 3-4v
  • Gymmix 5-6v
  • Satutanssi 5-6v

Oma liikuntatausta: Kanerva on voimistellut PNV:n joukkuevoimistelujoukkueissa seitsemän vuoden ajan, pisimpään Gloria Novassa.

Aino Stirkkinen

• Temppis 3-4v