EtusivuPNVKilta

Kilta yhdistää seuraseniorit

Kilta kokoaa seuran pitkäaikaiset jäsenet ystävyyttä ja vireyttä ylläpitäväksi piiriksi. Killan toimintamuotoja ovat mm. kokoukset, esitelmätilaisuudet, juhlat, ulkoilupäivät ja retket. Suomen Voimisteluliitto järjestää kiltalaisille toimintaa myös alueellisesti ja valtakunnallisesti.

Kiltalaisten toiminnan kulmakivi on ystävyys. Kiltalaisilla on paljon yhteisiä kokemuksia ja muistoja laajasta toiminnasta ja kisamatkoilta sekä kursseilta. Nämä kokemukset ovat muovanneet kiltalaisten välille elinikäisiä ystävyyssuhteita. Kiltalaisten tapaamisissa kaikuu aina iloinen puheensorina ja nauru raikaa.

Kiltaan liittyminen

Killan jäseneksi on oikeutettu 25 vuotta täyttänyt ja 5 vuotta johonkin SNLL:n tai myöhemmin Voimisteluliiton yhdistykseen kuulunut nykyinen tai entinen jäsen. Mikäli Sinua kiinnostaa kiltatoiminta, ota yhteyttä!

Killan puheenjohtaja Harriet Lahti-Nuuttila, puh. 041 518 7155

Killan johtokunta

Puheenjohtaja, kiltaäiti Harriet Lahti-Nuuttila, puh: 041 518 7155, harriet.lahti-nuuttila@elisanet.fi
Varapuheenjohtaja, kiltaemäntä Pirkko Joutsimäki
Sihteeri, muistiinmerkitsijä Helena Autero
Rahastonhoitaja, raha-arkunvartija Arja Kuoppamäki
Muut jäsenet Leena Halmepuro ja Riitta Maijola

Killan kunniajäsen on Maija Rasimus.

Kiltamuori, Helka Mäkinen