EtusivuPNVStrategia ja visio

Joukkuevoimistelun huippuseura, tunnettu voimistelu- ja tanssibrändi sekä kaikille avoin helsinkiläinen urheiluyhteisö

Pakilan Voimistelijat on kehittyvä ja kehittävä liikuntaseura. Uudistettu strategiamme tähtää aina vuoteen 2028.

Visiomme

• PNV on joukkuevoimistelun kansainvälinen huippuseura

• PNV on laajalti tunnettu suomalainen voimistelun ja tanssin brändi
  • PNV on helsinkiläinen kaikille avoinurheiluyhteisö
  • PNV edistää liikunnallista elämäntapaa sekä tarjoaa liikunnan iloa ja elämyksiä
  • PNV:ssä ihmiset viihtyvät pitkään ja löytävät meiltä sopivan tavan liikkua eri elämänvaiheissaan

Joukkuevoimistelussa haluamme olla edelläkävijöitä vastuullisuudessa, tarjoamme huippuvoimistelijan polun, panostamme lasten valmennukseen ja kehitämme valmentajiamme ja valmennustamme. Tavoitteenamme on Olympiakomitean huippu-urheilun Tähtiseura-status.

Lasten ja nuorten harrasteliikunnassa tarjoamme kiinnostavan voimistelijan polun lapsuuden ja nuoruuen kaikissa ikävaiheissa ja kaikilla tavoitetasoilla. Panostamme monipuoliseen liikkumiseen sekä liikuntaharrastuksen jatkuvuuden varmistamiseen.

Aikuisten ryhmäliikunnassa laadukas ohjaus  on tunnusmerkkimme, ja tuntivalikoima kehittyy liikkujien toiveiden mukaisesti. Haluamme liikuttaa aikuisia laajasti Pohjois-Helsingissä ja lähialueilla – monipuolisen, matalan kynnyksen ryhmäliikunnan keinoin. Haluamme myös aktivoida senioireita liikkumaan,

Tanssin saralla haluamme tarjota laadukasta ja kohtuuhintaista tanssiharrastusta seuramuotoisesti. Tarjoamme monipuolisia tapoja tanssin harrastamiseen, lapsesta aikuisiin.

Seuratoimintaamme ohjaa huippu-urheiluseuran asenne. Kehitämme PNV-brändiä ja tunnettuuttamme. Hallintomme on vastuullista ja meillä on jatkuvan parantamisen kulttuuri. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin.

Arvomme

Toimintamme pohjautuu arvoille, jotka näkyvät päivittäisessä toiminnassamme.

• Vastuullisuus
  • Laatu
  • Tavoitteellisuus
  • Yhteisöllisyys ja liikunnallinen elämäntapa

Strategiset tavoitteemme

• PNV:llä on vakiintunut asema joukkuevoimistelun kansainvälisellä huipulla. Saavutamme vuosittain MM-mitalin, vastuullisuus keskiössä

• PNV:n harrastajamäärä on kaksinkertainen vuoden 2023 tasoon verrattuna
  • PNV on yksi tunnetuimmista suomalaisista joukkuevoimisteluseuroista. Olemme myös tunnettu tanssiseura
  • PNV:n jäsenenä viihdytään pitkään, jopa läpi elämän
  • PNV:llä on päätoiminen työntekijä kaikilla sektoreilla ja toimintamme pyörii pääosin omissa toimitiloissa

Lue lisää strategiastamme TÄÄLTÄ.

Tervetuloa mukaan tälle matkalle!