EtusivuAikuisetAikuisten liikunnan hinnat

Aikuisten harrasteliikunnan hinnat

Jäsenmaksu

Jumppamaksun lisäksi maksetaan seuran jäsenmaksu 30 € syksyisin kauden alkaessa. Jäsenmaksu on voimassa koko toimintavuoden, vaikka osallistuisit vain syksyllä tai keväällä, eikä sitä palauteta.

Harrastemaksut

• Aikuisten liikunnassa jumppakortteina ovat Anytime– sekä Anytime Päivä-kortit. Voit ostaa nämä kortit joko koko vuodeksi tai vain syys- tai kevätkaudeksi
  • Lisäksi käytössä on Kymppikortti, eli kymmenen kerran osallistumiseen oikeuttava kortti
  • Jooga- ja pilatestunneille ilmoittaudutaan erikseen tietylle tunnille koko vuodeksi tai syksyksi/kevääksi. Näillä tunneilla on oma, tuntikohtainen hintansa
  • PNV:n lukuvuosi alkaa syyskuussa ja päättyy toukokuussa. Tällöin päättyy myös kausikorttien voimassaolo

Anytime -kortti

315 € / lukuvuosi (syksy + kevät)
190 € syys- tai kevätlukukausi
Sisältää kaikki perusjumpat (ei sisällä jooga- ja pilatestunteja)

Anytime Päivä -kortti

215 € / lukukausi (syksy + kevät)
140 € syys- tai kevätlukukausi
Sisältää arkipäivisin ma-pe klo 9-17 välillä pidettävät perusjumpat (ei sisällä jooga- ja pilatestunteja)

Kymppikortti

140 € / 10 kertaa
Käy maksuvälineenä kaikilla aikuisten jumppatunneilla.
Voimassa koko lukuvuoden 1.9.2022–31.5.2023

Jooga- ja pilatestunnit

Kertamaksu

13 € / tunti, kertamaksu paikan päällä tunnilla.

Maksuvälineinä käyvät erilaiset liikuntasetelit (mielellään digitaaliset) ja MobilePay (maksettava samana päivänä). Emme suosittele käteisen käyttöä .

Jos maksat MobilePay:lla

• Maksa PNV:n numeroon: 81556
  • Laita viesti-kenttään ”Kertamaksu ja päivämäärä”
  • Maksa vasta juuri tunnille saapuessasi –  emme palauta maksuja
  • Näytä applikaation kuitti ohjaajalle tai koulukummille tunnin alussa

Ilmoittautumaan ja maksamaan

Huomioithan maksuista

Tunnit ja kurssit toteutetaan, mikäli niille on ilmoittautunut vähintään 8 henkilöä.

Jumppamaksun lisäksi jokaisen osallistujan, pois lukien kurssilaiset, tulee maksaa seuran jäsenmaksu 30 euroa.

Jumppamaksu ei sisällä vakuutusta.  Sen voi halutessaan ostaa helposti ja edulliseen hintaan 4 euroa Hoika-jäsenrekisterin kautta, kohdasta lisenssit (lisenssin osto -> urheilija -> jumppaturva).

Aikuisten jumppamaksun tai kurssimaksun voi maksaa joko kokonaan tai osittain myös Sporttipassilla (e-passi), Eazybreak- ja Edenred-kortilla, Virikeseteleillä, Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteleillä sekä Smartum Pay´llä. Liikuntaseteleitä otetaan vastaan koko kauden maksuna vain seuran toimistossa. Ota toimistoon mukaan ilmoittautumisesi yhteydessä sähköpostiisi tullut lasku. Lisää maksukäytännöistä voit lukea täältä.

Kortteja saa toimistosta sen aukioloaikoina sekä ohjaajilta/koulukummeilta kuittia näyttämällä.