EtusivuAjankohtaistaTapahtumatJoulunäytös 10.12.2019

Joulunäytös 10.12.2019

Kuva: Emma Dubb

Pakilan Voimistelijoiden jo tutuksi tullut joulunäytös järjestetään Pirkkolan palloiluhallilla (Pirkkolan metsätie 6) tiistaina 10.12. 2019. Kahdessa erillisessä näytöksessä seuramme voimistelijat pienimmistä lapsista aina aikuisliikkujiimme asti pääsevät näyttämään taitojaan ja syksyn aikana harjoiteltuja ohjelmia. Joulunäytöksiä ovat tervetulleet ihailemaan kaikki voimistelun ja Pakilan Voimistelijoiden ystävät.

Liput

Aikuiset: 10 € (ennakkoon) / 12 € (ovelta)
Lapset 3-15 v: 5 € (ennakkoon) / 7 € (ovelta)
Sylilapset veloituksetta

Ennakkomyynti: Holvi-lippukauppa

Maksu maksukorteilla, MobilePay (numeroon 81556) tai käteisellä (varaathan mielellään tasarahan).

Herkkukoriarvonta!

Ihania herkkukoreja arvotaan arvan ostaneiden kesken. Yhden arvan hinta 5 € ja 10 €:lla kokonaista kolme arpaa.

Aikataulu

15:00 Hallin ovet auki somistajille ja voimistelijoille (Huom! Ei yleisölle)

16:00 Lipunmyynti alkaa

17:30 Ensimmäinen näytös alkaa
18:30 Ensimmäinen näytös päättyy

19:00 Toinen näytös alkaa
20:00 Toinen näytös päättyy, hallin siivous alkaa

Esiintymisjärjestyksen löydät täältä.

Pysäköinti

Pirkkolan urheilupuistossa on kaksi eri pysäköintialuetta eri puolilla liikuntapuistoa. Niin sanottu jäähallin pysäköintialue sijaitsee Pirkkolantien varressa, tarkemmin osoitteessa Plotinrinne 1. Niin sanottu uimahallin pysäköintialue puolestaan sijaitsee osoitteessa Pirkkolan metsätie 6. Parkkialueet tulevat varmasti kovin täyteen joulunäytöksemme aikana, joten muistathan nämä molemmat parkkialueet. Suosimme myös julkisia kulkuneuvoja sekä kimppakyytejä!

Sydämellisesti tervetuloa!