EtusivuAjankohtaistaTapahtumatTalvilomaleirit 2020

Pakilan Voimistelijoiden lasten ja nuorten talvilomaleirit 2020

Järjestämme koulujen hiihtolomaviikolla 8 kaksi talvilomaleiriä lapsille ja nuorille. Voimistelun talvilomaleirin lisäksi valittavanasi on myös tanssiin keskittynyt oma leiri!

Voimistelun leiri kestää koko viikon 8 ja leiripäivä kesto on klo 9-15. Hinta voimisteluleirillä on 150 €/koko viikko tai 35 €/päivä, sisältäen lounaan ja pienen välipalan. Tanssin leiri puolestaan on kolmipäiväinen välillä ma-ke ja päivittäin leireillään klo 10-14. Tanssileirin hinta on 60 € ja se ei sisällä lounasta. Tarkempia tietoja löydät alta.

Ilmoita lapsesi heti jommalle kummalle näistä talven taatusti liikuttavimmista leireistä! Ilmoittautumaan pääset tästä

Voimistelun talvilomaleiri 17.-21.2.2020

Voimistelun leirillä opitaan oman kehon hallintaa ja liikunnan aakkosia voimistelun kautta. Pääset kokeilemaan voimistelua eri välineitä käyttäen, lisäksi temppuillaan, tanssitaan ja harjoitellaan akrobatiaa. Päivittäin myös ulkoillaan. Leiri sopii mainioksi aloitukseksi uudelle voimistelun kokeilijalle, mutta myös voimistelua jo harrastaneille.

Kenelle: kouluikäiset lapset
Aika
: ma 17.2. – pe 21.2., klo 9-15
Paikka: PNV:n toimisto (Ohrahuhdantie 2, Helsinki)
Hinta: 150 € / koko viikko tai 35 € / päivä, sisältäen lounaan ja hedelmävälipalan
Lisätiedot: Henni Aro, henni.aro@pnv.fi, puh. 050-3215398

Tanssin talvilomaleiri 17.-19.2.2020

Tule tanssimaan nuorten talvilomaleirille ma- ke 17.-19.2.2020! Tiedossa on menoa ja meininkiä sekä eläytymistä ja tulkintaa. Käymme läpi eri tanssityylejä baletista katutansseihin ja teemme yhdessä myös omia tanssiteoksia. Kaikki tanssin nälkäiset mukaan lomalla tanssimaan! Opettajana leirillä Pro Dance-linjamme tuttu opettaja, Essi Hannuksela.

Kenelle: 11-15-vuotiaat nuoret
Aika
: ma 17.2. – ke 19.2., klo 10-14
Paikka: Tupa-halli (Teerikukonkuja 3 A, Helsinki)
Hinta: 60 € / hlö, ei sisällä lounasta (oma lounaseväs mukaan!)
Lisätiedot: Essi Hannuksela, essi.hannuksela@gmail.com, puh. 0400-477559

TERVETULOA!