EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenEtsimme joukkuevoimistelun päävalmentajaa

Etsimme joukkuevoimistelun päävalmentajaa

Uutinen

Pakilan Voimistelijat toivottaa tervetulleeksi päävalmentajan, jonka pääasiallinen vastuualue on alle 12-vuotiaiden joukkuevoimistelijoiden valmennuksen kehittäminen ja valmennus. Tehtävässä on lisäksi mahdollisuus osallistua Gloria -joukkueiden valmennustiimeihin, sekä ottaa ikäkausivastuutehtäviä.

Toivomme päävalmentajan toimivan tiiviissä yhteistyössä seuran muiden valmentajien ja ohjaajien kanssa ja vahvistavan seuramme sisäistä yhteistyökulttuuria. Päävalmentajan työhön kuuluu muiden valmentajien mentorina toimimista ja valmentajien osaamisen polun systemaattista kehittämistä. Toimenkuva rakennetaan joustavasti valittavan valmentajan osaamisen ja kokemuksen mukaisesti, ja tehtävä on lähtökohtaisesti kokopäiväinen.

Edellytämme kokemusta joukkuevoimisteluvalmennuksesta ja näyttöä valmentajana menestymisestä, valmennuskoulutusta, intoa kehittyä ja oppia uutta sekä kykyä ottaa vastuuta isostakin kokonaisuudesta. Arvostamme oma-aloitteista otetta työhön, hyviä yhteistyötaitoja sekä pitkäjänteistä sitoutumista.

Tarjoamme mielenkiintoisen työn Helsingin parhaissa harjoitusolosuhteissa PNV:n Tupa-harjoitushallissa Malmilla, innostavassa ja kehityshaluisessa työyhteisössä. Toiminnanjohtaja ja valmennuspäällikkö ovat työn päivittäisenä tukena.

Noudatamme valmennuksessamme Vastuullisesti huipulle -strategiaa, jonka kulmakiviä ja arvoja ovat tuloksellisuus ja kehittyminen, voimistelijalähtöisyys ja välittäminen, terveys sekä yhteisöllisyys. Edustus-joukkueidemme tavoitteet on menestyä kansainvälisissä kilpailuissa.

Lisätietoja antaa valmennuspäällikkö Sanna Peltola, puh. 045 112 2105.

Toivomme vapaamuotoisia hakemuksia palkkatoiveineen sekä ansioluetteloineensähköpostitse paivi.lehtovirta@icloud.com 15.11.mennessä. Työ alkaa 1.6.2019 tai sopimuksen mukaan ja työsopimus on voimassa toistaiseksi. Aloitamme haastattelut kuitenkin mahdollisimman pian sopivien hakijoiden ilmaantuessa.

Tervetuloa hyvään seuraan!

Pakilan Voimistelijat PNV ry

Pakilan Voimistelijat PNV ry on Helsingin suurimpia liikuntaseuroja. Liikutamme Pohjois-Helsingin alueella lähes 1 500 lasta, nuorta ja aikuista. Joukkuevoimistelun kilpailu- ja valmennustoimintaamme osallistuu yli 200 voimistelijaa yli 20 joukkueessa ja valmeennustiimiimme kuuluu 30 valmentajaa ja apuvalmentajaa. Olemme Voimisteluliiton jäsen, ja seurallamme on aikuisliikunnan laadusta kertova Tähtiseura-tunnus. www.pnv.fi, www.facebook.com/pakilanvoimistelijat/  Instagram: pnvfinland