EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenEtsimme kahta apuohjaajaa ja yhtä vastuuohjaajaa

Etsimme kahta apuohjaajaa ja yhtä vastuuohjaajaa

Uutinen

Etsimme KAHTA APUOHJAAJAA torstai-iltaisin Metsolan ala-asteella klo 17.30 – 18.30 pidettävään liikunnalliseen lapsiparkkiin. Apuohjaajan tehtävänä on aktivoida lapsia liikkumaan ja varmistaa yhdessä pääohjaajan kanssa, että kaikki liikkuvat turvallisesti. Toivomme apuohjaajilta oma-aloitteesuutta, vastuunottokykyä, aktiivisuutta ja kokemusta pienistä lapsista. Työ alkaa heti, kun oikeat henkilöt on löydetty ja työ jatkuu toukokuun puoliväliin asti.

Torpparinmäen peruskoulun kanssa yhteistyössä järjestettävä Easysport-tunti kaipaa VASTUUOHJAAJAA! Keskiviikkoisin klo 14.15 – 15.15 järjestettävä tunti on nimeltään Temppuilua ja akrobatiaa, ja siinä vastuuohjaajalla on apunaan kaksi apuohjaajaa. Tunnin osallistujat ovat koulun 1. – 3.-luokkalaisia. Toivomme ohjaajalta omaa vankkaa liikuntataustaa ja jonkin verran kokemusta lapsiryhmien ohjaamisesta sekä vähintään 18 vuoden ikää. Työ alkaa heti oikean henkilön löydyttyä ja jatkuu toukokuun puoliväliin asti.

Lisätietoja molemmista tehtävistä antaa toiminnanjohtaja Anna Takala, puh 040 7367585. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi mahdollisimman pian osoitteeseen anna.takala@pnv.fi