EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenHaussa osa-aikainen yhteyspäällikkö

Haussa osa-aikainen yhteyspäällikkö

Uutinen

Hei sinä pirtsakka ja iloinen liikuntaseuratyöstä innostuva tarmonpesä, tuletko meille osa-aikaiseen tehtävään yhteyspäälliköksi?

Etsimme näppärää viestijää ja aikaansaavaa organisaattoria tukemaan erityisesti aikuisten ja lasten harrasteliikunnan toimintaa. Toteutat mm. viestintää ja markkinointia verkossa ja somessa, koordinoit harrastetoiminnan ohjaajajärjestelyjä ja aikatauluja, ja osallistut tapahtumajärjestelyihin sekä yhteydenpitoon meille tärkeiden sidosryhmien kanssa. Tuot omat kehittämisideasi yhteiseen työhön, ja tartut projekteihin vastuullisella, positiivisella otteella.

Tehtävä on osa-aikainen, noin puolipäiväinen, ja työskentelyajat voimme sopia joustavasti. Hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot ja toimistotyössä sekä viestinnässä tarvittava tekninen osaaminen ovat tarpeen. Liikuntaseuratuntemus tai muu järjestöosaaminen on hyödyksi, mutta ei välttämätöntä.

Tervetuloa organisoimaan ja kehittämään alueemme suurimman liikuttajan toimintaa!

Lähetä meille hakemuksesi viimeistään 2.6. ja kerro millaisen yhteyspäällikön saisimme sinusta. Liitä mukaan ansioluettelosi ja palkkatoiveesi: paivi.lehtovirta@icloud.com

Pakilan Voimistelijat on kehittyvä ja kehittävä liikuntaseura. Olemme Helsingin suurin voimisteluseura ja alueemme suurin liikuntaseura: tavoitteenamme on olla myös alueen houkuttelevin liikuttaja. Jäseniä seurassa on noin 1400 ja tarjoamme harrasteliikuntaa sekä lapsille, nuorille että aikuisille. Lisäksi tähtäämme maailman huipulle joukkuevoimistelussa. Seuran toimisto sijaitsee Pakilassa, ja lisäksi joukkuevoimistelijoilla on TUPA-harjoitteluhalli Malmilla. Harrasteliikuntaa järjestämme kouluilla ja liikuntaviraston tiloissa. Toimintaamme on helppo osallistua, se on kohtuuhintaista ja lähellä kotia. Aikuisliikunnallamme on Voimisteluliiton Tähtiseura-tunnus, joka kertoo toimintamme laadusta.