EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenkirje 02/22: PNV on lasten ja nuorten Tähtiseura! Kevät muutenkin täydessä vauhdissa

Jäsenkirje

Kevätkausi saatiin vihdoin kunnolla vauhtiin, kun aikuisten liikuntaa rajoittaneet koronarajoitukset purettiin helmikuun alussa. Kevään yksi huikeimmista hetkistä koettiin helmikuun alussa kun seuramme sain tiukan auditoinnin jälkeen Olympiakomitean Tähtimerkin lasten ja nuorten toiminnallemme. Nyt jo hiihtoloma kolkuttelee ovella! Sitä ennen tarjolla on ystäväviikon kampanjaetu aikuisille. Hiihtolomalla lähes kaikki aikuisten tuntimme pyörivät ja lapsillekin on tarjolla tanssileiri. Ja hiihtoloman jälkeen katse kääntyykin jo aikuisten kevään kursseihin, Pink Dance Stars -showtanssikisaamme ynnä moneen muuhun mukavaan! Seurayhteistyöjoukkueemme Gloria tullaan näkemään kansainvälisillä joukkuevoimistelumatoilla, kun joukkue lunasti itselleen paikan 1. ja 2. World Cupin kisaan.

Pakilan Voimistelijat on nyt myös lasten ja nuorten Tähtiseura!

Tähtimerkki on urheiluseurojen yhteinen laatutunnus, joka viestii seuran laadukasta ja vastuullisesta toiminnasta. Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja liikunnan aluejärjestöjen kehittämä laatuohjelma, joka tukee suomalaista urheiluseuratoimintaa ja sen elinvoimaa.

htimerkin omaavat seurat ovat seuratoiminnan edelläkävijöitä. Tähtiseurat ovat toimintatavoiltaan moderneja, innovatiivisia ja vastuullisia toimijoita. Tähtiseuroissa yhteisöllisyys on toiminnan kulmakivi. Seuran jäseniä kuullaan ja kannustetaan tasavertaisesti sekä toivotetaan uudet liikkujat tervetulleiksi mukaan toimintaan. Ennen Tähtimerkki-tunnusta seurat käyvät läpi Tähtiseura-laatuohjelman kehittämisen polun, jonka päätteeksi seura auditoidaan. Auditoinnin jälkeen seuralle myönnetään Tähtimerkki-laatutunnus.

Pakilan Voimistelijoilla on jo ennestään aikuisten liikunnan Tähtimerkki, mutta nyt olemme siis osa myös lasten ja nuorten Tähtiseurojen joukkoa! Saamamme Tähtimerkki on osoitus lasten ja nuorten toimintamme huippulaadusta ja auttaa meitä myös kehittämään jatkuvasti toimintaamme entistä paremmaksi. Lisätietoja: Sanna Peltola, nuorisovalmennuspäällikkö, sanna.peltola@pnv.fi

Liikunta yhdessä on mukavampaa! Ystäväviikon tarjouksena aikuisten Kultakortti kevääksi -20 %

Liikunta yhdessä kaverin kanssa on aina mukavampaa! Maanantaisen Ystävänpäivän kunniaksi juhlimme ystäväviikkoa tällä viikolla: Tarjoamme kaikille aikuisten harrastetunneille oikeuttavan Kultakortin kevääksi -20 % alennuksella, eli hintaan 136 € (plus jäsenmaksu 30 €, jos et ole jo jäsen). Tuo siis ystävä mukaan, tai aloita itse tauolle jäänyt harrastus!

Hiihtolomalla koululaiset lomailevat, mutta aikuisten jumppamme pyörivät

Etelä-Suomen hiihtolomaviikolla 8 tarjoamme koulujen lomasta huolimatta aikuisille mainioita mahdollisuuksia ryhmäliikuntaan, vain hieman normaalia suppeammalla lukujärjestyksellä. Tarkista hiihtolomaviikon poikkeusaikataulu täältä nettisivuiltamme.

Viikolla 8 kaikki lasten ja nuorten harrasteliikunnan tuntimme ovat lomatauolla 21.-25.2. välisen ajan. Kilpailu- ja valmennustoiminnan ja Prodancen joukkueet lomailevat oman valmentajan ilmoittaman aikataulun mukaisesti.

Kevään uutta aikuisliikkujillemme

Kevätkaudella aikuisliikkujia hemmotellaan kahdella tanssikurssilla: latinofit -kurssi la 5.3. klo 10-12 sekä afron alkeet -kurssi la 19.3 klo 10-12. Lisää infoa kursseista löydät täältä. Ilmoittautuminen näille kursseille on jo alkanut jäsentietojärjestelmässämme Hoikassa.

Maaliskuussa aloitamme myös ulkojumpat raittiissa ilmassa liikkujien iloksi. Tästä lisää myöhemmin, mutta merkkaa ylös jo itsellesi maanantai-illat ulkojumppaan.

Seuramme tanssikisa Pink Dance Stars palaa su 13.3. entistä isompana ja säihkyvämpänä!

Seuramme showtanssikisa Pink Dance Stars palaa koronatauon jälkeen entistä isompana ja säihkyvämpänä. Sunnuntaina 13.3. pidettävään kisaan on ilmoittautunut jo huikeat 400 tanssijaa isoissa ja pienissä ryhmissä, sooloissa, duoissa ja trioissa – wow!. Mukana tietysti myös Pro Dance-linjamme omat joukkueet. Kisat pidetään Suomalaisella Yhteiskoululla (Isonnevantie 8) klo 11-18 ja lipun hinnat ovat 20 € (aikuiset) ja 15 € (opiskelijat, lapset ja eläkeläiset).

Nyt kannattaakin tulla kokemaan tanssin riemua – Osta itsellesi ja kaverillekin lippu kevään pinkeimpään tanssikisaan! Lisäinfoa Pink Dance Stars -kisasta löydät kisasivuiltamme. Lipynmyynti aukeaa hiihtoloman jälkeen viikolla 9.

Seurayhteistyöjoukkueemme Gloria lunasti upeasti paikan 1. ja 2. World Cupin kisaan

Joukkuevoimistelun puolella seurayhteistyöjoukkueemme Gloria ja Gloria Junior aloittivat kilpailukautensa Voimisteluliiton 1. ja 2. World Cup- ja Challenge Cup -karsinnoissa menneenä viikonloppuna Vantaan Energia Areenalla. Molemmat joukkueet kisasivat ensimmäistä kertaa uusilla ohjelmillaan. Gloria lunasti upeasti kolmannella sijallaan ja huikeilla pisteillä paikan 1. ja 2. World Cupin kisaan. Onnea molemmille joukkueille tuleviin kisoihin! Seuraathan jo somessa seurayhteistyöjoukkueitamme? Löydät heidät Instagramista @gloria.fin ja @gloriajunior_

Kilpavoimistelijoillemme tulossa Teresa Välimäen ravintoluento

Kaikille kilpavoimistelijoillemme perheineen on luvassa valmennuksen arvojamme käytännössä toteuttava ravintoluento Teresa Välimäen ohjastuksella maaliskuussa. Tarkka ajankohta ja ohjeet osallistumiseen lähetetään kilpavoimistelijoillemme myöhemmin.

Loppukevään tapahtumia – Merkitse jo kalenteriin!
  • PNV Cup eli seuramme oma joukkuevoimistelukilpailu pidetään la 23.4. Pasilan urheiluhallissa
  • Kevätkauden päättää seuran kevätnäytös ti 10.5. illalla Pirkkolan urheiluhallissa
  • Kesän liikuttavin urheilutapahtuma Gymnaestrada Tampere kokoaa lähes 250 PNV:läistä osallistujaa 9.-12.6. kenttänäytöksiin, kisoihin, iltanäytökseen ja kaupunkilavoille. Lippuja tapahtumakatsomoihin on yhä saatavilla – Tule mukaan kokemaan voimistelun ilo!

Kevättalvisin terveisin,
Pakilan Voimistelijat