EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenkirje 12/2022: Joulunajan kuulumiset ja tärkeät päivät

Jäsenkirje 12/2022: Joulunajan kuulumiset ja tärkeät päivät

Jäsenkirje

Jäsenviesti 9.12.2022:

Tässä jäsenkirjeessä seuraavia tärkeitä ja ajankohtaisia teemoja:

• Lasten ja nuorten harrasteliikunnan kausi päättyy pe 9.12. Syksyllä mukana olleilla säilyy paikka keväälle
  • Aikuisten harrasteliikunnan kausi päättyy la 10.11. Väliviikolla järjestetään perinteisesti kinkunsulatusjumppia
  • Notkea Messu Hyvän Paimenen kirkolla su 11.12. klo 11
  • Naisten edustusjoukkueemme Gloria voitti historiallisesti MM-pronssia!
  • PNV:n 75-vuotisgaalasta upeat muistot
  • Pukinkonttiin PNV:n aikuisten jumppakortteja itselle, ystävälle, sukulaiselle!
  • Seuran toimisto hiljenee joululomalle12.22-1.1.23 väliseksi ajaksi
  • Kevään jumppakausi starttaa ma 9.1.2023

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Lasten ja nuorten kausi päättyy pe 9.12.2022

Lasten ja nuorten harrasteliikunnan kauden viimeiset tunnit on pidetty kuluvalla viikolla ja syyskausi päättyy tähän. Jos lapsesi on ollut mukana syyskauden, hänellä säilyy samassa jumpassa myös koko kevätkaudeksi automaattisesti. Jos olet valinnut laskun kahdessa erässä, etkä ole ilmoittanut meille lapsesi lopettamisesta 30.11.2022 mennessä, kevättä koskeva lasku on nyt lähetetty normaalilla kahden viikon maksuajalla.

Uusia lapsia otamme kuitenkin mieluusti mukaan keväälle! Näet täältä, millä tunneilla on tilaa ja voit ilmoittautua vain kevääksi. Hinta on tällöin puolet koko vuoden maksusta, lisäksi sinun tulee valita ilmoittautumisen yhteydessä laskulle myös valinnaisella rivillä näkyvä seuran jäsenmaksu 30 €. Ensimmäiset kaksi viikkoa lapsesi voi kokeilla veloituksetta. Kevätkaudelle mukaan tulevien laskun epäpäivä on 20.1.2023 ja sen voi kokeilukertojen jälkeen perua lähettämällä sähköpostia osoitteeseen pnv@pnv.fi.

Jos lapsesi on innostunut joukkuevoimistelusta, joukkueisiimme mahtuu yhä mukaan. Olethan yhteydessä valmennuskoordinaattoriimme Henni Aroon, henni.aro@pnv.fi.

Nuorille on tarjolla myös hieman tanssillisempaa menoa PNV Dancersin avoimien tanssituntien muodossa: katso tunnit ja ilmoittaudu mukaan täältä.

Kevään lasten ja nuorten jumpat alkavat maanantaina 9.1.2023 – Tervetuloa taas mukaan!

Aikuisten harrasteliikunnan kausi päättyy la 10.12., väliviikolla kinkunsulatusjumpat

Aikuisten kausi päättyy viimeisiin tunteihin huomenna lauantaina 10.12. Tämän jälkeen on hetken hiljaisuus meidän saleillamme. Mutta joulun väliviikolla tapahtuu taas! Perinteiset kinkunsulatusjumpat pidetään viikolla 52 ja tällä erää meillä on tarjolla alla olevat tunnit. Tsekkaa kuitenkin nettisivujamme, sillä kinkunsulatusjumppia saattaa olla vielä tulossa lisää!

• ti 27.12. klo 18:30-19:25 HIIT, Oulunkylän ala-aste. Ohjaajana Milla
  • ti 27.12. klo 19:30-20:15 Dynaaminen venyttely, Oulunkylän ala-aste. Ohjaajana Milla
  • ti 27.12. klo 20:00-20:55, Pilates, Pakilanpuiston koulu. Ohjaajana Airi
  • to 29.12. klo 18:30-19:25 PowerMethod, Pakilan väistökoulu. Ohjaajana Kerttu
  • to 29.12. klo 19:30-20:25 FasciaMethod, Pakilan väistökoulu. Ohjaajana Kerttu

Kinkunsulatusjumppamme ovat maksuttomia kaikille – tervetuloa siis kokeilemaan ja liikkumaan hyvässä seurassa yhdessä!

3. adventin Notkea Messu Hyvän Paimenen kirkolla su 11.12. klo 11

Perinteinen joulun hyvän mielen yhteistyömme Pakilan seurakunnan kanssa jatkuu tänäkin vuonna. Sunnuntaina 11.12. vietämme 3. adventtia Hyvän Paimenen kirkolla Notkean Messun tiimoilla. Näemme upean voimisteluesityksen, pienet voimistelijamme suloisina enkeleinä sekä kolehdin kerääjinä. Lopuksi tarjoamme kirkkoväelle kahvit ja joulutortut. Nähdään sunnuntaina!

Historiallinen MM-pronssi edustusjoukkueellemme Glorialle!

Kaksi viikkoa sitten pidetyissä joukkuevoimistelun MM-kilpailuissa Itävallan Grazissa kuultiin historian lehtien havinaa. Naisten edustusjoukkueemme Gloria voitti upealla ”Pieni tulitikkutyttö” -teemaisella koreografiallaan ensimmäisen MM-mitalinsa voittaen pronssia. Saavutus on huikea suoritus joukkueelle ja koko Gloria-tiimille, taaten Glorialle näin paikan aivan lajin kansainvälisellä huipulla. Isot onnittelut voimistelijoille, valmentajille, koreografille sekä koko taustatiimille!

Samassa yhteydessä pidettiin myös kansainvälinen B-kategorian kilpailu Steiermark Cup, jossa Gloria Junior voitti kultaa omassa junioreiden sarjassaan. Paljon onnea myös Gloria Juniorille ja koko tiimille!

”Pinkki sydän” -gaala on ohi, mutta muistot jäävät

Viime lauantaina juhlimme isolla joukolla seuramme 75-vuotista taivalta ”Pinkki sydän” -juhlagaalassa. Koko päivä sujui erinomaisesti ja saimme nauttia aivan mahtavasta voimistelun ja tanssin elämyksestä tarinallisessa voimistelijan polkua kuvaavassa esityksessä. Lavalla nähtiin seuramme koko kirja aivan pienimmistä 3-vuotiaista aina ”äijiin” saakka. Sokerina pohjalla molemmissa näytöksissä oli tietysti Gloria, joka ansaitusti sai koko SYK:n salin raikumaan aplodeista ja kannatushuudoista.

Palkitsimme gaalassa myös seuramme eteen valtavasti töitä tehneitä ansioituneita jäseniä. Kunniapuheenjohtajaksi nimettiin keväällä seuran puheenjohtajan nuijasta luopunut Päivi Lehtovirta ja kunniajäseniksi Eija Alastalo-Lysmä, Kaisa Lunkka, Sari Turunen sekä Eeva Särkilahti. Lisäksi palkittiin seuraavat henkilöt heidän seuran eteen tekemästään työstä eri osa-alueilla: Ulla Turunen, Sirpa Lahervo, Virve Arjanne, Karita Kousa, Tom Valve, Markku Jokinen, Sanna Peltola, Tuulikki Muurman, Riia Kivimäki ja Riikka Penttilä.

Gaalan molemmat näytökset videokuvasi luottopakkimme Petri Vilhunen. Petrin videot ja valokuvat löydät osoitteessa pv.kuvat.fi (salasana virpi10). Petri on ystävällisesti luvannut videot ja kuvat maksutta käyttöömme, muistathan mainita kuvaajan, jos käytät näitä somessa!

Pukinkonttiin aikuisten jumppakortteja itselle, sukulaisille tai ystäville

Mikä olisikaan sen parempi lahja itselle, perheenjäsenelle, sukulaiselle tai ystävälle, kuin jumppakortti PNV:n aikuisten jumppiin! Tämä lahja on taatusti terveellinen, sekä myös aineettomana lahjana vastuullinen. Ja kun saat tutun mukaasi jumppaan, molemmilla on myös takuulla hauskempaa.

Aikuisten lukujärjestyksemme löydät täältä ja jumppakortteja pääset ostamaan täältä.

Seuran toimisto lomalla 19.12.2022-1.1.2023

Tällä hetkellä toimistomme on vielä auki ja meidät saa kiinni sähköpostilla osoitteessa pnv@pnv.fi. Lisäksi tarvittaessa voit sopia tapaamisajan toimistolle. Toimisto hiljenee ma 19.12.2022 alkaen joululomalle ja seuraavan kerran meidät tavoittaa taas ma 2.1.2023.

Kevätkausi starttaa maanantaina 9.1.2023!

Kevään jumppakausi starttaa taas maanantaina 9.1.2023. Lasten ja nuorten lukujärjestys ja jumpat jatkuvat ennallaan syksystä. Aikuisten lukujärjestys pysyy myös pääsääntöisesti samana pientä tuunausta lukuunottamatta. Koko vuodelle ilmoittautuneet voivat jatkaa siitä mihin syyskausi päättyi. Jos olet tulossa vasta keväälle mukaan, muista ilmoittautua tunnille (lapset ja nuoret) tai ostaa jumppakortti (aikuiset) täältä.

Kevätkaudelle on jo paljon tohinaa tiedossa, tsekkaathan tapahtumakalenterimme ja merkitset tärkeät päivät jo nyt kalenteriisi.

Ihanaa, iloista, liikunnallista ja liikuttavaa joulun aikaa sekä onnellista uutta vuotta 2023!
Pakilan Voimistelijoiden pienet ja isot tontut