EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenJäsentiedote 11/2018

Jäsentiedote 11/2018

Uutinen

Syksy on vilahtanut vauhdilla, ja jumppakauden loppu häämöttää jo. Joulukuussa kokoonnumme ihailemaan voimistelijoiden esityksiä perinteisessä joulunäytöksessä ja kauden päättää kolmannen adventin Notkea messu Hyvän Paimenen Kirkolla.

Tässä tiedotteessa tarkemmat tiedot kauden päättymisestä ja seuraavan kauden aloituksesta sekä muuta ajankohtaista asiaa.

Lasten tuntien päättyminen ja uuden kauden aloitus

Lasten harrastetunnit päättyvät viikolla 50, siis 16.12. mennessä. Tarkan päättymispäivän saat lapsesi ryhmän ohjaajalta.

Kevätkausi alkaa 7.1.2019. Jos lapsi jatkaa samassa ryhmässä kuin syksyllä, paikka säilyy automaattisesti ja lasku kevätkaudesta tulee ensi vuoden alussa. Jos lapsi lopettaa tai vaihtaa ryhmää, pyydämme teitä ilmoittamaan asiasta sähköpostitse PNV:n toimistoon 16.12.2018 mennessä, jotta kevätkauden lasku peruuntuu ja paikka voidaan antaa jonossa seuraavalle (pnv@pnv.fi).

Tunneille voivat tulla kevätkaudella 2019 mukaan lapset, jotka täyttävät kevään aikana kolme vuotta. Tilaa on ainakin tiistain satubaletissa (3 – 4-vuotiaat, 16.30 – 17.15 PNV:n toimistolla) ja torstain Temppiksessä (3 – 4-vuotiaat, 17.15 – 18 Torpparinmäen peruskoulussa).

Joulunäytös

Pakilan Voimistelijoiden perinteinen joulunäytös järjestetään Pirkkolan Urheiluhallissa tiistaina 11.12. Näytös on jaettu kahteen osaan, ensimmäinen alkaa klo 17.30 ja jälkimmäinen klo 19. Näytösten esiintyjäjako julkaistaan lähipäivinä seuran nettisivuilla ja Facebookissa.

Joulunäytöksen pääsyliput maksavat aikuisilta 5 €, lapset pääsevät katsomoon ilmaiseksi. Kannattaa varata mukaan käteistä rahaa lipunoston nopeuttamiseksi. Huomioittehan myös, että parkkipaikat täyttyvät nopeasti, kun paikalle tulee paljon ihmisiä samaan aikaan.

Joulunäytöksessä on myynnissä PNV:n seuratuotteita, mm. T-paitoja, pipoja ja juomapulloja. Tuotteisiin voit tutustua täällä. Maksuvälineenä käyvät käteinen ja pankkikortti.

Aikuisten tuntien päättyminen ja uuden kauden aloitus

Aikuisten jumppatunnit päättyvät 16.12. mennessä, ja viikoilla 52 ja 1 jumpataan poikkeusaikataulun mukaan. Lisää tietoa aikuisliikunnan kauden vaihdoksesta löydät aiemmin julkaistusta tiedotteesta: https://pnv.fi/aikuisten-joulun-ajan-jumpat/

Normaalin aikataulun mukaiset aikuisten jumpat jatkuvat 7.1.2019. Jos tarvitset kevääksi uuden jumppakortin, käy ostamassa se täältä: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx

Palautetta lasten ja aikuisten toiminnasta

Auta meitä kehittymään ja vastaa lyhyeen palautekyselyyn! Lasten liikuntaa koskeva kysely löytyy täältä: https://fi.surveymonkey.com/r/8Y65S53. Siinä kysymykset ovat aikuiselle, mutta toivomme aikuisen myös kirjaavan ylös lapsen terveiset ohjaajalle.

Aikuisten liikuntaa koskeva palautekysely löytyy täältä: https://fi.surveymonkey.com/r/VKD68HD

Kiitos vastauksistasi!

Tervetuloa kauden päätösmessuun

PNV:n ja Pakilan seurakunnan yhteistyössä järjestämä perinteinen syyskauden päätösmessu pidetään Hyvän Paimenen Kirkossa sunnuntaina 16.12.2019 klo 11. Messun jälkeen kahvi- ja kakkutarjoilu. Tervetuloa mukaan!

Joulunäytöksen esiintymisjärjestys

Joulunäytös I 11.12. klo 17.30

1. Lasten liikunnan sikermä: JV 3-4, 5-6, gymmix-mini, satutanssi 5-6, telineakro 7-8, rytminen 7-8, sirkusakro 5-6
  2. Dancemix