EtusivuAjankohtaistaUutisetUncategorizedJäsentiedote: Joulu ja kauden päätös lähestyvät

Jäsentiedote: Joulu ja kauden päätös lähestyvät

1. Koko perheen Perhepeuhut taas tulossa!
  2. Joukkuevoimistelun kilpasarja huipentuu tulevana viikonloppuna, PNV:ltä mukana voittotaistelussa kuusi joukkuetta!
  3. Joukkuevoimistelusta uusi, ihana harrastus?
  4. Aikatauluja aikuisliikunnan loppuvuoteen
  5. Tanssi liikuttaa lapsia – ProDance -kilparyhmiin mukaan?
  6. Perinteinen PNV:n Joulunäytös Pirkkolassa ti 10.12. klo 17.30 ja 19.00
  7. Lähellä liikkuminen on ekoteko – hanki läheisellesi kevään jumppakortti joululahjaksi
  8. Uudistuksia luvassa aikuisliikunnan kevään aikatauluihin!
  9. Junioreiden yhteistyöjoukkueellemme kansainvälistä kisakokemusta Budapestista

Koko perheen Perhepeuhut taas tulossa!

Tulevana sunnuntaina 1.12. pidetään toinen tämän syksyn Perhepeuhuista klo 15-17 Metsolan koululla (Kartanonmuseontie 2). Tänne ovat tervetulleita liikkumaan kokeneiden ohjaajien kannustamana kaikki iästä ja jumppakokemuksesta riippumatta.

Tänä viikonloppuna kilpaillaan Seinäjoella Voimisteluliiton Välinemestaruuskilpailuissa. PNV:n joukkueista kilpailuun osallistuvat 14-16-vuotiaiden kilpasarjassa Astra Fenix, Maxime ja Vidal sekä 12-14-vuotiaiden kilpasarjassa Alpha, Amada ja Amadeus. Onnea kaikille joukkueille kisoihin!

Joukkuevoimistelusta uusi, ihana harrastus?

PNV:n joukkuevoimistelun kokeilutreenit jatkuvat joulukuussa seuraavasti:
12-14v Kilpatiimi
 (2006-2007 syntyneet): Tiistai 3.12. klo:19-20.30 Tupa
yli 14v Kilpatiimi (2005 ja aiemmin syntyneet): Tiistai 3.12. klo:19-20.30 Tupa
2011-2012 syntyneet tytöt: Keskiviikko 4.12. klo:18-19 Tupa (Teerikukonkuja 3)

Ilmoittautumiset kokeilutreeneihin PNV:n valmennuskoordinaattorille osoitteeseen henni.aro@pnv.fi

Vuonna 2013-2014 syntyneet tytöt voivat tulla mukaan 3 kertaa viikossa harjoittelevaan Dione-joukkueeseen ilman varsinaista kokeilutreeniä. Lisätietoja antaa virve.arjanne@pnv.fi.

Lisätietoa PNV:n joukkuevoimistelutoiminnasta löydät täältä: https://pnv.fi/kilpailu-valmennus/ajankohtaista/

Mikäli pääsy SM-sarjan edustusjoukkueisiimme kiinnostaa, olethan suoraan yhteydessä joukkueiden valmentajiin:

Gloria Pretiimi (12-14-vuotiaiden SM-sarja): Sanna Peltola sanna.peltola@pnv.fi
Tapiola Gloria Elise (junioreiden SM-sarja): Katri Kukkola katri.kukkola@gmail.com tai Laura Uimonen laura.uimonen@elise.fi
Gloria (naisten SM-sarja): Riikka Penttilä riikka@attitudesports.fi

Aikatauluja aikuisliikunnan loppuvuoteen

Itsenäisyyspäivän aattona 5.12. jumpataan normaalisti Metsolassa.

Joulutauko alkaa viimeistään 15.12. Seuraa koulukohtaista aikataulua seuran nettisivuilta osoitteesta pnv.fi ja seuran Facebook-ryhmässä. Koulut ottavat perinteisesti salit käyttöönsä oman aikataulunsa mukaan, ja sen mukaan me toimimme.

PNV:n jumpalliset pikkujoulut järjestetään toimiston uudessa salissa keskiviikkona 18.12. Klo 18-18.45 pidetään Joulujumppa, jonka jälkeen tarjolla glögiä ja pipareita. Laitathan jo kalenteriisi!

Joulun välipäivinä järjestämme taas myös kinkunsulatusjumppia Metsolassa, tällä kertaa viiden euron tonttuiluhintaan. Tästä tarkemmin infoa joulukuun puolella.

Tanssi liikuttaa lapsia – ProDance-kilparyhmiin mukaan?

Tanssi on monipuolinen, myös aivoja kehittävä harrastus. Jos lapsesi etsii uutta tanssillista harrastusta rennossa ja hauskassa mutta ammattimaisessa ohjauksessa, tervetuloa mukaan PNV:n ProDance -linjalle! ProDance -kilparyhmien kokeilutreenit uusille 10-14-vuotiaille tanssijoille pidetään maanantaina 9.12. klo 18.00-19.30 Kustaankartanolla (Oltermannintie 32, N-talo). Kokeilutreeneihin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Samalla järjestetään Utopian ja Illuusion yhteistreenit klo 18-20.

Perinteinen PNV:n Joulunäytös Pirkkolassa ti 10.12. klo 17.30 ja 19.00

Pakilan Voimistelijoiden jo tutuksi tullut joulunäytös järjestetään Pirkkolan palloiluhallilla (Pirkkolan metsätie 6) tiistaina 10.12. 2019. Kahdessa erillisessä näytöksessä seuramme voimistelijat pienimmistä lapsista aina aikuisliikkujiimme asti pääsevät näyttämään taitojaan ja syksyn aikana harjoiteltuja ohjelmia. Joulunäytöksiä ovat tervetulleet ihailemaan kaikki voimistelun ja Pakilan Voimistelijoiden ystävät.

Lippujen hinnat, näytöksien esiintymisjärjestykset ja muut lisätiedot joulunäytöksestä löydät nettisivuiltamme https://pnv.fi/joulunaytos-10-12-2019/

Lippuja voi tällä kertaa ostaa myös ennakkoon edullisempaan hintaan Holvi-nettikaupasta osoitteesta https://holvi.com/shop/GsT36t/

Lähellä liikkuminen on myös ekoteko. Hanki läheisellesi kevään jumppakortti joululahjaksi täältä https://pnv.fi/liiku/aikuisten-liikunta/jasenmaksut/!

Uudistuksia luvassa aikuisliikunnan kevään aikatauluihin!

Loppuvuosi on käsillä ja olemme kuulleet jäsentemme toiveita tuntien osalta. Tammikuusta alkaen saamme valikoimaan uuden toivotun rankan ja tehokkaan sporttijumpan laviksen pariksi, kun tunnit siirtyvät Yhtenäiskoululta (Louhentie 3, Käpylä) Oulunkylän ala-asteelle (Teinintie 12). Joogat (Dynaaminen jooga ja Lempeä jooga) siirtyvät Oulunkylästä vastaavasti Yhtenäiskoululle. Tarkempaa infoa joulukuussa!

Viikonlopun tuntien aloitusajasta on juuri käynnissä seuran Facebook-ryhmässä kysely – siihen ehtii vielä vaikuttamaan! Kaikista näistä edellä mainituista muutoksista tiedotamme tarkemmin vielä joulukuun jäsenkirjeessä, nettisivuilla ja Facebook-ryhmässä.

Junioreiden yhteistyöjoukkueellemme kansainvälistä kisakokemusta Budapestista

Tapiola Gloria Elise kisadebyytti Budapestissa Challange Cup -finaaliosakilpailussa sujui onnistuneesti, vaikka joukkue on ollut tässä muodossa kasassa ja ehtinyt harjoitella uutta ohjelmaansa vasta parin kuukauden ajan. Alkukilpailussa sijoitus oli 9. pistein 16,100. Seuraavan päivän loppukilpailusta joukkue karsiutui pois maakiintiön vuoksi.

Vauhdikasta joulun odotusta,
Pakilan Voimistelijat