EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote: Kaupungin liikuntatilat pysyvät suljettuina tammikuun, mutta lasten tilannetta tarkastellaan uudestaan 14.1!

Jäsenkirje

• PNVn Lasten- ja nuorten harrastustoiminnan kevätkausi alkaa 18.1 tavalla tai toisella.
  • Aikuisliikunnan tunteja tarjotaan toistaiseksi etänä rajoitusten takia kevätkauden tai koko vuoden kortin ostaneille.
  • Kilpa- ja valmennusjoukkueiden ja Pro Dancen ryhmien harjoittelusta tiedottaa joukkueiden omat valmentajat loppuviikon aikana.

Pääkaupunkiseudun koronakoordinaatiotyöryhmä tiedotti 5.1. nykyisten 10.1. asti voimassa olevien rajoitusten jatkamisesta tammikuun loppuun asti. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kaupungin hallinnoimat liikuntatilat pysyvät suljettuina. Uutena asiana lasten ja nuorten harrastustoiminnan keskustellaan kuitenkin seuraavan kerran jo 14.1.

Aloitamme lasten- ja nuorten harrasteliikunnan kevätkauden 18.1. Haluamme tarjota lapsille ja nuorille harrastusmahdollisuuksia. Jos tilanne rajoittaa sisäharjoittelua yhdessä, niin tarjoamme etä- ja ulkoharjoittelua. Lukujärjestyksestä tiedotetaan mahdollisimman pian. Jatkamme kevätkautta toukokuussa pidemmälle korvaten vuoden alussa poisjäävät tunnit.

Aikuisliikunnan lähiharjoittelukauden aloitus siirtyy, kunnes rajoitukset poistetaan. Tarjoamme etäharjoittelua mahdollisimman monipuolisesti. Etätreenien aloituksesta ja lukujärjestyksestä tiedotetaan mahdollisimman pian. Aikuisliikunnan kevätkautta jatketaan toukokuussa, mahdollisesti myös sisällä, jos saamme kaupungilta tiloja.

Joukkuevoimistelun kilpa- ja valmennusjoukkueiden ja Pro Dancen ryhmien harjoittelusta valmentajat tiedottavat omia ryhmiään loppuviikon aikana.

Terveisin

Pakilan Voimistelijat PNV ry