EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote: Loppuvuoteen tulossa iloista tapahtumia ja upeaa yhteistyötä!

Jäsentiedote: Loppuvuoteen tulossa iloista tapahtumia ja upeaa yhteistyötä!

Jäsenkirje

Tässä jäsenkirjeessä:

• Joukkuevoimistelun SM-kilpailut järjestetään 7.-8.11.2020 Kisahallilla
  • Maanantain Sportti-HIIT tunnin aloitus aikaistuu tunnilla 16.11. alkaen
  • Syyskokous 23.11.2020 klo 19.00
  • Joulunäytös lauantaina 5.12. Pasilan Urheiluhallissa
  • Perhepeuhut järjestetään la 12.12. rajoitetulla osallistujamäärällä
  • Notkea Messu sunnuntaina 13.12. Hyvän Paimenen kirkossa
  • Seurayhteistyö laajenee joulukuussa, kun Gloria Jr aloittaa toimintansa
  • Maskin käyttö Helsingin kaupungin tiloissa.

Suomen joukkuevoimistelun huiput saapuvat tulevana viikonloppuna (7.-8.11.2020) Kisahallille kun Voimisteluliitto ja Pakilan Voimistelijat järjestävät yhteistyössä joukkuevoimistelun SM-kilpailut. Tervetuloa seuraamaan kisoja joko paikan päälle https://holvi.com/shop/GsT36t/ tai etänä SolidSport -palvelun kautta https://solidsport.com/pnv .

Maanantai-iltojen Sportti-HIIT tunnin aloitus aikaistuu tunnilla 16.11. alkaen. Viikosta 47 alkaen tunti pidetään siis klo 19.00 alkaen Oulunkylän ala-asteen Veräjälaakson toimipisteellä.

Pakilan Voimistelijat PNV ryn sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 23. marraskuuta 2020 klo 19.00 alkaen PNV:n toimistolla, Ohrahuhdantie 2 A, 00680 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja lisäksi hallituksen sääntömuutosesitys, jonka mukaan yhdistyksen tilikaudeksi muutetaan 1.8. – 31.7. välinen aika. Tervetuloa kokoukseen!

Joulunäytös on järjestetään lauantaina 5.12. Pasilan Urheiluhallissa. Tapahtuma alkaa klo 15.00. Tapahtuma järjestetään neljässä blokissa, joissa esiintyy 7-8 ryhmää per blokki. Katsojia otetaan tapahtumaan rajoitettu määrä. Tapahtumassa esiintyy lasten ja nuorten harraste- ja kilparyhmiä. Haluamme tarjota turvallisuus huomioiden kaikille ryhmille mahdollisuuden esitellä syksyn aikana hiottuja taitoja. Seuraamme kuitenkin pääkaupunkiseudun koronatilannetta sekä viranomaisohjeita ja saatamme joutua vielä viime tingassakin muuttamaan joulunäytössuunnitelmiamme.

12.12. järjestetään Perhepeuhut PNV:n toimistolla. Tilaisuuksia järjestetään saman päivän aikana kaksi, klo 11-11.45 ja 12.15-13.00. Tilaisuuksiin on rajoitettu osallistujamäärä ja ilmoittautumiset Hoikan kautta. Seuraathan nettisivujamme (https://pnv.fi/). Kerromme heti kun ilmoittautuminen tilaisuuksiin on avattu.

Perinteinen Notkea Messu pidetään sunnuntain 13.12. Hyvän Paimenen kirkossa. Vallitsevasta tilanteesta johtuen perinteisiä kakkukahveja ei messun jälkeen järjestetä.

Gloria-seurayhteistyö laajenee joulukuussa, kun Gloria Jr aloittaa toimintansa. Seurayhteistyössä ovat mukana Pakilan Voimistelijat, Attitude Sports, Elise Gymnastics ja Tapiolan Voimistelijat. Sekä Gloria Jr että Gloria -joukkueisiin voi hakea try outin kautta.

Muistattehan, että Helsingin kaupunki edellyttää sisäliikuntatiloissa kaikilta 15 vuotta täyttäneiltä kasvomaskin käyttöä.  Tarkemmin kaupungin ohjeet ovat luettavissa täältä https://www.hel.fi/uutiset/fi/kulttuurin-ja-vapaa-ajan-toimiala/kaupunkien-sisaliikuntatiloissa-edellytetaan-kasvomaskin-kayttoa .

Pysytään liikkeessä!

terveisin,