EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenJäsentiedote PNV:n lasten perheille 04/2019

Jäsentiedote PNV:n lasten perheille 04/2019

Kauden päättyminen

PNV:n kausi 2018 – 2019 päättyy viikolla 20. Keskiviikkona 15.5. järjestämme kevätnäytöksen Pirkkolan urheiluhallilla, ja näytöksessä esiintyy osa PNV:n lasten ryhmistä. Jotkut ryhmistä kokoontuvat vielä kevätnäytöksen jälkeen, toiset eivät. Ryhmien ohjaajat tiedottavat ryhmäkohtaisista viimeisistä tapaamiskerroista.

Ennen kauden päättymistä tulemme tapaamaan teitä tuntien yhteydessä, jotta kuulemme, miten lapset ovat tunneilla viihtyneet ja minkälaisena te vanhemmat koette PNV:n palvelun. Autamme teitä tarvittaessa pohtimaan, mikä olisi lapsellenne sopiva ryhmä ensi kaudella. Nämä tapaamiset toteutetaan enimmäkseen viikolla 19 (6.-12.5.). Jos ette tapaa meitä silloin, mutta haluaisitte saada lisää tietoa ensi kaudesta, voitte olla myös suoraan yhteydessä toiminnanjohtaja Anna Takalaan (040 7367585, anna.takala@pnv.fi).

Kevätnäytös

Tervetuloa seuraamaan Pakilan Voimistelijoiden kevätnäytöstä keskiviikkona 15.5. Ensimmäinen näytös alkaa klo 17.30 ja toinen klo 19. Liput näytökseen maksavat aikuisilta 10 € ja lapsilta (yli 7 v.) 5 €. Alle 7-vuotiaat ilmaiseksi. Lipun voi maksaa käteisellä, kortilla tai MobilePayllä. Alla näytösjako ja näytösten esiintymisjärjestykset. Muistattehan, että Pirkkolan urheiluhallilla on rajallinen määrä parkkipaikkoja, ja siksi paikalle kannattaa tulla hyvissä ajoin.

Näytös 1 klo 17.30

14. FTM
  15. Gloria

Kesäleirit

Pakilan Voimistelijoiden liikunnalliselle kesäleirille mahtuu vielä mukaan! Leiri järjestetään kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla, ja mukaan voi tulla yhdeksi viikoksi (hinta 150 €) tai kahdeksi viikoksi (250 €). Leiriaika on päivittäin klo 9 – 15, ja leirillä tarjotaan lämmin ateria. Lisää tietoa ja ilmoittautumisohjeet löydät täältä.

Ensi kauden tarjonta

Kauden 2019 – 2020 aikataulujen suunnittelu on käynnistynyt. Helsingin kaupunki on luvannut varmistaa meille myönnetyt salivuorot juhannukseen mennessä, joten lopullinen aikataulu valmistuu kesällä. Tavoitteena on selkeyttää lasten tuntitarjontaa niin, että tunnit jaetaan kolmeen kategoriaan: voimistelutunteihin, temppu-/ akrobatiatunteihin ja tanssillisiin tunteihin. Pyrimme tarjoamaan kaikille ikäluokille jokaisen kategorian tunteja.

Julkaisemme uuden aikataulun kesällä heti, kun kaikki salivuorot on saatu. Ilmoitamme asiasta nettisivuilla, somessa ja sähköpostitse. Ilmoittautuminen ryhmiin alkaa elokuussa. Vanhoina jäseninä saatte mahdollisuuden ilmoittautua ryhmiin pari päivää ennen kuin avaamme ryhmät julkisesti.

Tietoa jäsenkyselyn tuloksista

Pyysimme palautetta seuramme lasten toiminnasta, ja saimme kyselyyn 77 vastausta – suurkiitos niistä! Suurin osa vastaajista oli hyvin tyytyväisiä toimintaan: ryhmien toiminnan todettiin vastanneen kuvauksia ja lapset palaavat harjoituksista enimmäkseen innoissaan. Meille oli tärkeää kuulla myös se, että valtaosa lapsista on oppinut ryhmissä uusia taitoja.

Enemmistö on valinnut harrastuksen houkuttelevan sisällön perusteella ja siksi, että se on lähellä kotia. Yli 80 % vastaajista arveli lapsensa liikkuvan tarpeeksi (1 – 2 tuntia joka päivä). Mielenkiintoista oli se, että vain hiukan yli 10 % teistä vanhemmista liikkuu itse PNV:llä. Toivommekin hartaasti, että saamme ensi kaudella isomman joukon teistä houkuteltua mukaan – tuntitarjonta aikuisille on laaja, hinta edullinen, tunnit ovat samalla tavalla lähellä kuin lasten tunnit ja mikä parasta, aikuisten tunneille ei tarvitse ilmoittautua!

Hyvää alkavaa toukokuuta!

Pakilan Voimistelijat PNV ry.