EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote: Syksyn tunnit ovat vauhdissa ja kilpailemaankin on vihdoin päästy!

Jäsenkirje

Tässä jäsenkirjeessä:

• Lasten ja nuorten syyskauden -50%
  • Syyslomaleireille mahtuu vielä
  • Kasvomaskiohjeistus
  • Senioritansseja, kuntonyrkkeily ja HIIT-treeniä turvavälejä noudattaen
  • Joukkuevoimistelun kisakausi startannut ja seuran oma kilpailu PNV Cup
  • Seuran sääntömääräinen syyskokous 23.11 klo 19 toimistolla

Lasten ja nuorten tunnit ovat alkaneet täyttyä. Tilaa löytyy silti vielä useilta erilaisilta tunneilta. Mm. joukkuevoimistelun (ma ja ti) ja Boys`Street tunneilla (ma) Oulunkylän ala-asteen Veräjälaakson toimipisteessä on vielä paikkoja vapaana. Viikolla 43 alkaen tarjoamme lasten syyskauden tunnit -50% hintaan. Todella hyvä etu, joka kannattaa käyttää hyväksi ja kuitata loppuvuodelle hauska harrastus. Lasten tunnit löytyvät täältä https://pnv.fi/liiku/lasten-ja-nuorten-liikunta/lasten-tuntien-aikataulu/

Syyslomalla järjestettäville leireille mahtuu vielä mukaan! Tanssileirillä yli 10-vuotiaille on luvassa menoa ja meininkiä sekä eläytymistä ja tulkintaa. Leirillä käydään läpi eri tanssityylejä baletista katutansseihin ja tehdään yhdessä oma tanssiteos. Voimistelullisella syyslomaleirillä 7-10 vuotiaille harjoitellaan voimistelun perustaitoja ja temppuillaan sekä harjoitellaan välineillä, mutta liikutaan myös muuten monipuolisesti mm. ulkoillen ja leikkien.  Tarkempia tietoja leireistä ja ilmoittautumiset nettisivuiltamme  https://pnv.fi/lasten-ja-nuorten-syyslomaleirit-tulevat-taas/

Muistathan tarkistaa toimintaohjeemme koronan vuoksi (https://pnv.fi/ajankohtaista/toimintaohjeet-koronan-vuoksi/). Noudatamme ohjeistuksessamme kasvomaskin käytössä Helsingin kaupungin ohjeistusta. Kasvomaskia suositellaan vahvasti kun lähikontakteja ei voida välttää. Maskisuositus on Terveyden ja Hyvinvoinnin laitoksen THL:n julkaiseman koronatilanteen kiihtymisvaiheen suosituksen mukainen. Tunneille otetaan osallistujia vain sen verran, että tunnit voidaan pitää turvavälejä noudattaen.

Senioritansseissa tiistaisin Paloheinän jäähallilla klo 9.30 on hyvät turvavälit ja mukaan mahtuu vielä. Myös kuntonyrkkeilyyn (sunnuntaisin klo 18, PNV toimisto) ja HIIT tunnille (maanantaisin klo 20, Oulunkylän ala-aste, Veräjälaakson toimipiste) mahtuu vielä turvallisesti uusi liikkujia mukaan! Aikuisten lukujärjestykseen voi kokonaisuudessaan tutustua nettisivuilla https://pnv.fi/liiku/aikuisten-liikunta/aikataulu/

Joukkuevoimistelun kisakausi on päässyt todella pitkän odotuksen jälkeen starttaamaan. Onnea ja menetystä kaikille joukkueille tulevaan kauteen. Heti kauden alkuun tulikin mahtavia kisatuloksia, kun Gloria lunasti maajoukkuepaikan ja MM-edustuspaikan. Mielettömän suuret onnittelut!

31.10 järjestetään Pasilan hallissa PNV Cup. 8-10 v., 10-12 v. ja 12-14 v. SM sarjojen lisäksi matolla nähdään myös Stara-joukkueita.

Pakilan Voimistelijoiden sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 23.11.2020 klo 19, PNV:n toimistolla (Ohrahuhdantie 2A).

Tavataan tunneille!

Terveisin,