EtusivuAjankohtaistaUutisetUncategorizedJäsentiedote: Syyskausi jo lähes puolessa välissä ja paljon uutta vielä tiedossa!

Uutinen

Syyskausi on ehtinyt jo lähes puoleen väliin. Joukkuevoimistelujoukkueet ovat käynnistäneet kisakautensa ja lasten sekä aikuisten liikuntatunnit jatkuvat taas normaalisti syysloman jälkeen. Muutamaan lasten liikuntaryhmään mahtuu vielä mukaan ja loppusyksyn kausimaksun saa nyt puoleen hintaan. Aikuisliikuntakorttejakin voi edelleen ostaa. Lisäksi aikuisliikunnan puolelle on tulossa kivoja kursseja loppusyksylle ja edessä ovat myös koko perheelle suunnatut maksuttomat perhepäivämme. Joukkuevoimistelun huipulla haemme yhteistyöllä voimaa vuoden 2020 arvokisoihin. Tässä jäsenkirjeessä lisää myös jäseneduistamme sekä #seurasydän-kampanjasta.

Voimistelullinen syyslomaleiri pidettiin viikolla 42 monipuolisissa merkeissä

Syyslomaleirillä 14.-18.10. oli iloinen meininki ja lapset viihtyivät. Leirillä liikuttiin monipuolisesti, ulkoiltiin ja voimisteltiin. Leirin päätti leiriolympialaiset, jossa kaikki lapset palkittiin kunniakirjalla sekä pienellä palkinnolla.

Loppuvuonna aikuisliikkujille tarjolla Latinofit –kurssi!

Haluamme tarjota viikkotuntien lisäksi niin aikuis- kuin lapsijäsenillemmekin mielenkiintoisia muuta tuntitarjontaa täydentäviä kursseja. Vuoden 2019 aikana tulemme vielä järjestämään kursseja aikuisille. Näistä ensimmäisenä pidetään Latinofit workshop lauantaina 30.11. klo 14:00-15:30 PNV:n toimiston peilisalissa (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2. kerros)Workshopin hinta on jäsenillemme 15 € ja muille 20 €.

Maksuttomat perhepäivämme lähestyvät

Maksuttomat perhepäivämme pidetään sunnuntaina 17.11. ja 1.12. klo 15:00-17:00. Paikkana on Metsolan koulun iso liikuntasali (Kartanomuseontie 2, Helsinki). Siellä koko perheen käytössä ovat kaikki koulun liikuntavälineet, mm. renkaat, köydet, patjat ja vanteet. Mukana on PNV:n ammattitaitoinen ohjaaja auttamassa ja opastamassa niin lapsia kuin aikuisiakin voimistelun saloihin.

Joukkuevoimistelun kilpailukausi startannut, merkitse kalenteriisi myös PNV:n joulunäytös

Monet PNV:n joukkuevoimistelujoukkueet ovat jo startanneet kisakautensaJa 2.-3.11. on vuorossa seuran oma kisa, eli PNV Cup. Kaikki joukolla mukaan tuomaan kisaan pinkkiä väriä ja kovaa kannustusta jokaiselle kisaavalle joukkueelle! PNV Cupia pääsee seuraamaan paikan päällä Kisahallilla hintaan 12  (aikuiset ja yli 12v.) tai 7 € (alle 12v.). Sylilapsille kisa on maksuton.

Seuraava seuran oma joukkuevoimistelutapahtuma onkin PNV Cupista jo kahden viikon päästä, kun lauantaina 16.11. järjestämme Pinkin Staran Metsolan koululla. Starassa esiintymiskokemusta kartuttavat iloisessa ja kannustavassa ilmapiirissä seuramme pienimmät voimistelijat. Lipun hinta on aikuisilta €.

Syyskauden päättää tuttuun tapaan seuran joulunäytös, joka pidetään tiistaina 10.12. klo 17:30 alkaen Pirkkolan palloiluhallilla. Joulunäytöksessä joukkueet sekä harrasteryhmät esittävät omiohjelmiaanJoulunäytökseen ovat ihan kaikki tervetulleita, lippujen hinnat ovat 10  aikuiset ja 5  lapset. Lippuja voit ostaa ennen näytöksen alkua paikan päältä tai ennakkoon.

Piruetin tuotteita Joulupukin konttiin

Joukkuevoimistelun kilpajoukkueemme ovat tehneet jo pitkään yhteistyötä Piruetin kanssa. Nyt myös muut jäsenemme voivat tilata Piruetin laadukkaita voimistelu- ja urheiluvaatteita ja -välineitä. Ehditkin vielä tehdä tilaukset jouluksi pukin konttiin käyttämällä koodia ”PNVtalvi” sivulla ja tekemällä tilauksen viimeistään 3.11.2019 mennessä. Käyttämällä koodia saat tuotteet ilman toimitusmaksua.

Jäsenetuna yhteistyömme osteopaatti Jerry Ketolan kanssa

Olemme käynnistäneet yhteistyön osteopaatti Jerry Ketolan kanssa ja jäsenetuna voimmekin nyt tarjota Jerryn palveluita edullisempaan hintaan vuoden 2019 loppuun asti. Voit varata ajan Paloheinän vastaanotolle täältä
Lisätietoja https://jerryketola.fi/

#seurasydän -kampanja edelleen käynnissä

PNV on julkaissut jo ensimmäiset videot teemaan liittyen. Pääset seuraamaan meitä Facebookissa nimellä Pakilan Voimistelijat ry tai Instagramissa tunnuksella pnvfinland. Voit myös itse käyttää #seurasydän -hashtagia omissa julkaisuissasi.

Yhteistyössä on voimaa  Gloria neljän seuran yhteistyöjoukkueeksi, SM-junioreissa nykyinen yhteistyö laajenee

Voimisteluseurat Attitude Sports, Pakilan Voimistelijat, Tapanilan Erä sekä Tapiolan Voimistelijat ovat aloittaneet seurayhteistyön Gloria-joukkueen osalta. Yhteistyöjoukkue kilpailee kaudella 2019-2020 naisten sarjassa tähtäimenään syksyn 2020 MM-kilpailut Bulgariassa. Gloriassa kilpailee tällä hetkellä voimistelijaa ja vuoden vaihteessa joukkue täydentyy 1-2 voimistelijalla. Valmennustiimiin kuuluvat valmentajat Riikka Penttilä ja Heidi Tuovinen, fysiikkavalmennuksesta vastaava Sergio Navadijo sekä koreografi Riia KivimäkiLisätietoja Gloriasta löydät joukkueen nettisivuilta ja voit seurata Gloriaa myös joukkueen Instagram-tililtä.

Lisäksi olemme käynnistäneet seurayhteistyön Tapiolan Voimistelijoiden ja Voimistelu- ja urheiluseura Elisen kanssa SM-sarjan juniorijoukkueen osalta. Yhteistyöjoukkue kulkee nimellä Tapiola Gloria Elise. Joukkue muodostuu Elise Junior Teamin sekä Team Tapiolan Glorian voimistelijoista. Joukkueen tavoitteena on kansallinen menestys ja päästä edustamaan Suomea arvokisoissa 2020 aikana. Valmennuksesta vastaavat Katri Kukkola, Laura Uimonen, Pia Räikkä, Riina Berg sekä Virve Arjanne ja baletista vastaa Hanna Korjus.

Energistä, voimistelullista syksyä
Pakilan Voimistelijat