EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenJäsentiedote: Syyskausi käynnistynyt täydellä höyryllä – paljon uutta mukavaa vielä edessä!

Uutinen

Syksyn liikuntakausi on taas saatu käyntiin koko voimalla, kaikki lasten ja nuorten sekä aikuisten tunnit pyörivät ja myös kilpavoimistelussa ollan jo pitkällä ohjelmien teon kanssa. Vielä ehtii kuitenkin hyvin mukaan: lasten ja nuorten ryhmissä on vielä tilaa ja aikuisten jumppakortitkin ovat yhä myynnissä, joten jos syksyn harrastuskalenteri ei perheessänne ole vielä aivan täynnä, nyt kipin kapin tutustumaan PNV:n tuntitarjontaan osoitteessa pnv.fi/liiku.

Ilmoittautuminen kaikkiin ryhmiin sekä jumppakorttien osto tapahtuu jäsenrekisterimme kautta. Linkin ja ohjeet ilmoittautumiseen löydät osoitteesta pnv.fi/liiku/ilmoittaudu

Vakiotuntiemme lisäksi syksyksi on luvassa myös paljon uutta mukavaa. Tässä kirjeessä kerromme pian alkavasta neljän kerran juoksukoulusta, koululaisten syyslomaleiristä, maksuttomista perhepäivistä sekä Olympiakomitean #seurasydän -kampanjasta, jossa PNV:kin on mukana.

Iloista syksyä,
Pakilan Voimistelijat

Aikuisten tunneilla uusia ohjaajia, muistathan myös lunastaa korttisi

Aikuisliikunnan kausi on saatu hyvin vauhtiin ja ensimmäisen kahden viikon ajan tunneilla pääsi kokeilemaan veloituksetta. Muistathan jatkossa ottaa kuitenkin korttisi mukaan – kortit tarkastetaan tuntien alussa! Jos et vielä ole ehtinyt lunastaa omaa korttiasi, saat sen maksutositetta vastaan myös tuntien alussa ohjaajilta ja koulukummeilta.

Tälle syksylle saimme kaksi uutta ihanaa ja energistä ohjaajaa: Jatan ja Donnan. Donna ohjaa tiistaisin Torpparinmäen peruskoululla kahvakuulaa ja selkäjumppaa, sekä lauantaiaamuisin lauantaitansseja ja kiertoharjoittelua Metsolan ala-asteella Kartanomuseontiellä. Jatan löydätte taas sunnuntaisin Metsolasta, jossa hän vetää puolenpäivän tienoilla gymstick- ja kehonhuoltotunnit.

Suosittu juoksukoulumme starttaa tiistaina 1.10. – mukaan mahtuu vielä

Tekeekö mielesi kokeilla juoksemista, mutta et oikein saa yksin lähdettyä? Vai junnaako lenkkisi aina samaa vauhtia? Tuntuuko juokseminen tylsältä tai jopa mahdottomalta? Nyt kannattaa tulla mukaan!

PNV järjestää neljän kerran juoksukoulun, jonka ohjaa ammattivalmentaja ja psykoterapeutti, innostava ja inspiroiva Kirsi Valasti. Suomea olympialaisissakin edustaneen pitkän linjan kestävyysurheilijan vetämä koulu kokoontuu Pirkkolassa juoksukentällä tiistaisin klo 18. Juoksukoulun kesto 1,5h.

Juoksukoulussa opit kohentamaan kestävyyttä monipuolisesti, parantamaan juoksutekniikkaa, tekemään mäkivetoja ja nauttimaan entistä syvemmin kehon ja mielen yhteistyöstä Runfulnessin avulla. Juoksukoulun hinta on 100 €, ja se sisältää Kirsi Valastin kirjan Hyvä Juoksu – juoksemisen ilo.

Kurssi toteutuu, jos osallistujia on vähintään 10. Valmentaja Kirsi Valastiin voit tutustua täällä: https://www.kirsivalasti.fi

Ilmoittautuminen: https://www.jasentieto.fi/public/Login.aspx

Voimistelullinen syyslomaleiri 7-10-vuotiaille koulujen syyslomaviikolla 14.-18.10.

Leirillä opitaan oman kehon hallintaa ja liikunnan aakkosia voimistelun kautta. Lapset pääsevät kokeilemaan voimistelua eri välineitä käyttäen, akrobatiaa, temppuilua sekä tanssia. Päivittäin myös ulkoillaan ja lisäksi yhtenä päivänä tehdään koko päivän ulkoiluretki lähialueen maastossa. Leiri sopii mainioksi aloitukseksi uudelle voimistelun kokeilijalle, mutta myös voimistelua jo harrastaneille.

Ammattitaitoa ei leirin ohjaajista puutu, sillä leireilijät saavat oppaikseen seuramme kokeneet ja koulutetut ammattivalmentajat Henni Aron, Sanna Peltolan ja Virve Arjanteen.

Leiripäivät alkavat klo 9 ja päättyvät klo 15. Leirille voi osallistua joko koko viikoksi tai vain päiväksi-pariksi. Paikkana on Pakilan Voimistelijoiden toimisto (Ohrahuhdantie 2, Helsinki)

Voimistelullisen syyslomaleirin hinnat sisältävät aina lämpimän lounaan. Hinnat eivät sen sijaan sisällä vakuutusta leirille osallistuville lapsille

• Koko viikko: 150 €
  • Yksittäinen päivä: 35 €

Lisätietoja: Henni Aro, henni.aro@pnv.fi, puh. 050 321 5398

Ilmoittautuminen: https://go.hoika.net/public/Login.aspx

Tule mukaan maksuttomiin perhepäiviimme 17.11. ja 1.12.

Järjestämme tälläkin kaudella tuttuun tapaan maksuttomat perhepäivät. Ne pidetään Metsolan koulun isossa liikuntasalissa (Kartanomuseontie 2). Siellä koko perheen käytössä on kaikki koulun liikuntavälineet, mm. renkaat, köydet, patjat ja vanteet.

Perhepäivät pidetään sunnuntaina 17.11. ja 1.12. klo 15-17.

Mukana perhepäivillä on PNV:n ammattitaitoinen ohjaaja auttamassa ja opastamassa niin lapsia kuin aikuisiakin voimistelun saloihin.

Pakilassa sykkii iso vaaleanpunainen #seurasydän

Nyt tarvitaan yhteisöllisyyttä enemmän kuin koskaan. Ja mikäpä olisi parempi yhteisöllisyyden esikuva kuin suomalainen urheiluseura? Seurasydän on nimi ja teema Olympiakomitean kampanjalle, jonka tarkoituksena on innostaa seuroissa toimivia ihmisiä levittämään seurassa vallitsevia yhteisöllisyyden arvoja ympärilleen niin sosiaalisessa mediassa kuin omassa toiminnassaan. Lue Seurasydän -kampanjasta lisää osoitteessa www.olympiakomitea.fi/seuratoiminta/seurasydan/

Seurasydän kuvastaa rakkautta omaa seuraa kohtaan ja kertoo siitä, mitä kaikkea hyvää seuran ihmiset ympärilleen luovat. Seurat eivät toimisi ilman ihmisiä, jotka ovat mukana täydellä sydämellään. ​Sykkiihän sinullakin pinkki Seurasydän?

Tulemme syksyn aikana kertomaan sosiaalisen median kanavissamme eri jäsentemme suulla, mitä kaikkea he ovat PNV:ltä saaneet ja mitä seuratoiminta heille merkitsee. Muistathan seurata PNV:tä sekä Facebookissa että Instagramissa!

Seurasydäntä voivat kuitenkin kasvattaa kaikki jäsenemme. Kannustammekin kaikkia PNVläisiä itse jakamaan omia tarinoitaan sosiaalisessa mediassa hastagilla #seurasydän!

#Seurasydän-kampanjan yhtenä toimenpiteenä vietämme myös PNV:llä tiistaina 24.9. Seurapaita-päivää pukeutumalla pinkkiin seuratakkiin. Tavoitteena on, että kaikki laitamme pinkin verkkaritakin päälle töihin, kouluun, päiväkotiin, kuka minnekin. Näin liputamme pukeutumalla omaan edustusasuun, jota me kaikki ylpeästi kannamme ja joka pitää sisällään paljon tunteita, yhteisöllisyyttä, muistoja, innostusta, iloa ja välittämistä – yhteisöllisyyttä.

Liikunnan iloa pimeneviin syysiltoihin!