EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsentiedote: Virtuaalijumpat vko 14 ja 15, ja toiminnan jatko pääsiäisen jälkeen

Jäsenkirje

Tässä jäsenkirjeessä: Vaikka normaali toimintamme pysyy keskeytettynä, virtuaalijumpat jatkuvat tulevinakin viikkoina. Jos et ole vielä kokeillut, nyt on hyvä aika hypätä mukaan! Keväinen sää mahdollistaa myös virtuaali- ja kotitreenien lisäksi ulkoilun, hyvät turvavälit kanssaulkoilijoihin muistaen.

• Virtuaalijumpat niin tallenteina kuin reaaliaikaisina live-lähetyksinä jatkuvat. Tässä kirjeessä lukujärjestykset aikuisille sekä lapsille ja nuorille viikoille 14 ja 15
  • Kotitreenit rullaavat joukkuevoimistelun joukkueillamme ja virtuaalitreenit luovat myös yhteishenkeä
  • Pakilan Voimistelijoiden urheilu- ja tapahtumatoiminnan jatko pääsiäisen jälkeen
  • Muistathan Olympiakomitean #seurapaitapäiväkotona -tapahtuman tiistaina 31.3. Osoita tukeasi seuralle pukemalla pinkkiä ylle!

Virtuaalijumpat jatkuvat viikoilla 14 ja 15 – tule mukaan!

Muistathan YouTube -kanavamme, joka löytyy nimellä ”Pakilan Voimistelijat PNV”. Sieltä löydät jo ison joukon tallennettuja treenejä aikuisille, lapsille ja nuorille. Näitä on helppo tehdä kotona tai pihalla ja näitä videoita voit katsoa monta kertaa uudelleen. YouTube-kanavaltamme löytyy myös ohje- ja treenivideoita joukkuevoimistelijoidemme käyttöön. Videoimme treenejä koko ajan lisää, joten kannattaa käydä kanavallamme usein.

Olemme myös aloittaneet suorana lähetettävät live-tunnit SolidSport-palvelussa. Live-lukkarissamme pyörii tulevina viikkoina joten ota seurantaan osoite www.solidsport.com/pnv

Viikon 14 lukujärjestyksemme aikuisille:
MA 30.3. klo 18:00-18:45 – Sporttijumppa (SolidSport)
TI 31.3. – Välipäivä, happihyppely naapurustossa
KE 1.4. klo 18:00-18:45 – Selkäjumppa (SolidSport)
TO 2.4. omaan tahtiin – PNV Kuntopiiri 2 (YouTube)
PE 3.4. omaan tahtiin – Lempeä jooga (YouTube)
LA 4.4. klo 11:00-11:45 – Lauantailattarit (SolidSport)
SU 5.4. omaan tahtiin – Kävely- tai juoksulenkki, lisäksi Porrastreeni (YouTube)

Virtuaalijumpat viikolla 15 (6.-12.4.2020) – Aikuiset
MA 6.4. klo 18:00-18:45 – Pilates (SolidSport)
TI 7.4. omaan tahtiin – Lavis (YouTube, linkki lähetetään jäsenille)
KE 8.4. klo 18:00-18:45 – Huom! Selkäjumppa (SolidSport)
TO 9.4. omaan tahtiin – PNV Varjonyrkkeily (YouTube)
PE 10.4. omaan tahtiin – PNV Lempeä jooga 2 (YouTube)
LA 11.4. 11:00-11:45 – Kotijumppa (SolidSport)
SU 12.4. omaan tahtiin – PNV Kuntopiiri 2 (YouTube)

Viikon 14 ja 15 lukujärjestyksemme lapsille ja nuorille:
MA omaan tahtiin – Lapset ja JV Voimistelupassiharjoitteet (YouTube)
TI klo 18:00-19:00 – Tanssi yli 11-vuotiaille (SolidSport)
KE klo 17:00-17:45 – Tanssi 8-13-vuotiaille (SolidSport)
TO klo 18:00-18:30 – Lasten jumppa 3-8-vuotiaille (SolidSport)
PE omaan tahtiin – Lapset Satuliikunta 1 ja 2 (YouTube ja YouTube)
LA omaan tahtiin – Ulkoilua perheen kanssa!

Muistathan että SolidSport -palveluun tulee kirjautua sisään, joten kannattaa tehdä se hyvissä ajoin ennen live-tuntien alkua. Kirjautuminen on maksutonta ja samalla varmistat, että saat sähköpostiisi tietoja uusista tunneistamme!

Lukujärjestykset, sekä ohjeet YouTuben tallennettujen jumppien sekä SolidSportin suorana lähetettävien jumppien käyttöön löydät osoitteesta pnv.fi/liiku/virtuaalijumpat/

Joukkuevoimistelun koti- ja etätreenit rullaavat

Harjoittelu tässä poikkeustilanteessa on sujunut valmentajien mielestä oikein hyvin. Etäharjoittelu on joukkueissa alkanut toimia suunnitellulla teholla – tai muutamissa tapauksissa alkaa tällä viikolla. Kaikille kouluikäisten joukkueille on tarjolla sekä oman joukkueen live-etäharkkoja että ikäluokan yhteisiä etäharkkoja vaihtelevilla teemoilla ja sisällöillä. Lisäksi joukkueilla on omia kirjallisia harjoitusohjelmia, joita tehdään omatoimisesti, sekä erilaisia haastetehtäviä tai tavoiteliikkeitä. Alle kouluikäiset harjoittelevat video-ohjeistuksen sekä vanhemmille lähetettyjen kirjallisten ohjeiden mukaan. PNV:n Youtube-kanavalle lisätään jatkuvasti myös harjoitteluvideoita ja valmentajat ohjaavat joukkueita sopivien videoiden pariin etäharkoissa ja WhatsApp-ryhmissä.

Yhteisen live-etätreenauksen yksi tärkeimmistä tarkoituksista on joukkueen välisen vuorovaikutuksen ylläpitäminen. Päästään näkemään ja kuulemaan toisia ja harjoittelemaan yhdessä toisten kanssa tästä erikoisesta tilanteesta huolimatta. Tämä on onnistunut hyvin ja erityisesti oman joukkueen treeneissä pyritään aina jättämään vähän aikaa myös yleisille kuulumisille.

Pakilan Voimistelijoiden toiminnan jatko pääsiäisen jälkeen

Aiemman päätöksen mukaisesti PNV:n kaikki urheilu- ja tapahtumatoiminta on keskeytetty maanantaihin 13.4. 2020 saakka. Lisäksi olemme jo aiemmin peruneet toukokuun alkuun suunnitellun kevätnäytöksemme. PNV:n hallitus on nyt myös päättänyt perua helatorstaille suunnitellun Gaalan.

Kaiken tämän hetkisen tiedon valossa seuran hallitus lähtee siitä, että urheilutoimintamme keskeytys tullee jatkumaan ainakin toukokuun loppuun asti. Seuraamme valtioneuvoston, Helsingin kaupungin ja muiden viranomaisten määräyksiä ja ohjeita ja päätämme toiminnan jatkosta tarpeen mukaan. Tiedotamme toiminnan jatkosta viimeistään ennen pääsiäistä.

Muistathan #seurapaitapäiväkotona -tapahtuman tiistaina 31.3.2020

Muistathan Olympiakomitean #seurapaitapäiväkotona -tapahtuman tiistaina 31.3.2020! Osoita yhteisöllisyyttä ja tukeasi seuralle ja pukeudu pinkkiin. Nappaa kuva ja postaa someen tunnisteilla #seurapaitapäiväkotona ja #seurasydän

Suurella seurasydämellä – Yhdessä olemme enemmän!

Terveisin,
Pakilan Voimistelijat