EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenviesti 04/2022: Pääsiäinen tulossa, kisa- ja tapahtumakausi kuumimmillaan, kauden päätös ja kesäkin jo mielessä

Jäsenkirje

Kevät etenee haparoivin askelin – mutta etenee kuitenkin! Pian on jo pääsiäinen ja äkkiä onkin wappu ovella. Paljon on vielä ihanaa voimistelun kevätkautta kuitenkin edessä. Tässä jäsenkirjeessä seuraavia ajankohtaisia asioita:

• Pääsiäisen poikkeukset lukujärjestyksiin
  • Aikuisten showjazz-kurssi la 23.4. klo 13-15 PNV:n toimistolla (Ohrahuhdantie 2A), ilmoittaudu täällä
  • Aikuisten ulkotreeni maanantai-illassa klo 19-20 Aulikinpuistossa
  • PNV Cup la 23.4. klo 11-19 uudessa upeassa Urhea-hallissa, liput täältä
  • TeamPlacen seurakaupasta PNV:n edustusvaatteet ja fanituotteet
  • Kevätnäytös ti 10.5. Pirkkolan urheiluhallilla – merkkaa jo kalenteriisi! Lisätietoja täältä
  • Pro Dance -valintatilaisuus uusille tanssijoille la 28.5. klo 12-13:30 Tuvalla (Teerikukonkuja 3), ilmoittaudu mukaan täältä
  • Voimistelulliset lasten kesäleirit kesäkuussa ja elokuussa, ilmoittautuminen päättyy 25.5.
  • Valmennuksen kesäleiri-8.6., lisäinfoa tulossa suoraan joukkuevoimistelijoillemme tällä viikolla
  • Treenaa Glorian kanssa -päivä joukkuevoimistelijoillemme tulossa sunnuntaina 29.5.
  • Matkalla Gymnaestradaan! Seuraathan jo blogisarjaamme?
  • Kevätkauden harrasteliikunnan viimeiset tunnit: aikuiset su 15.5. ja lapset & nuoret ti 10.5. (kevätnäytös)
  • Puistojumpat Paloheinässä ti & to klo 18:30-19:30 alkaen 17.5., lue lisää täältä

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Pääsiäisen poikkeukset lukujärjestyksiin

Aikuisten jumppatunnit ovat tauolla pääsiäisenä seuraavasti:

• To 14.4. klo 19:00 jooga jää pois
  • -18.4. kaikki tunnit ovat tauolla

Lasten ja nuorten pääsiäisen aikataulu on seuraava:

• -18.4. kaikki tunnit ovat tauolla

Aikuisille tarjolla keväällä vielä yksi tanssin tiiviskurssi la 23.4.

Huhtikuussa lauantaina 23.4. pidetään vielä yksi showjazzin alkeet -tiiviskurssi. Kurssilla pääset opettelemaan mm. piruetteja ja showtanssin askelsarjoja. Tämä kurssi pidetään siis la 23.4. klo 13-15 toimistollamme (Ohrahuhdantie 2 A). Tanssikurssin hinta on 25 €  jäsenille. Lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet löydät nettisivuiltamme

Ulkotreeniä maanantai-iltaisin aikuisille

Aikuisten ulkotreeni pidetään maanantaisin klo 19-20, paikkana Aulikinpuisto (Paloheinäntie 40 b, väistökoulun takana). Ohjaajana ulkotreenissä on HIIT- ja dynaaminen venyttely -tunneiltamme tuttu Milla Willman. Jäsenemme pääsevät ulkotreeniin kaikilla aikuisten harrasteliikunnan korteilla ja mukaan voi tulla myös kertamaksulla 13 €/kerta (maksu Mobile Pay).

PNV Cup uudessa upeassa Urhea-hallissa, tule ihailemaan voimistelun säihkettä!

Seuramme oma joukkuevoimistelukilpailu PNV Cup pidetään lauantain 23.4. klo 11-19 uudessa upeassa Urhea-hallissa (Mäkelänkatu 47). Tule ihailemaan joukkuevoimistelun säihkettä ja loistavia ohjelmia, sekä kannustamaa seuran omat joukkueet huippusuorituksiin! Lisätiedot kisasta löydät Kisanetistä.

Lippuja PNV Cupiin pääset ostamaan Lippuautomaatin sivuilta. Lippujen hinnat:

• 16 € / 1 blokki (aikuiset), 8 € / blokki (lapset 3-11 vuotta)
  • 21 € / koko päivä (aikuiset, 11 € / koko päivä (lapset 3-11 vuotta)
  • Sylilapset veloituksetta

Teamplacen seurakaupasta PNV:n seuravaatteet sekä fanituotteet

Uusi yhteistyökumppanimme edustusvaatteiden, seuravaatteiden ja fanituotteiden osalta on TeamPlace. Löydät PNV:n seurakaupan osoitteesta teamplace.eu/pnv

Seurakaupasta löydät tällä hetkellä erityisesti joukkuevoimistelijoillemme suunnatut treeni- ja edustusvaatteet. Valikoimaan on tulossa näinä päivinä lisäksi PNV-hupparit, college-paidat ja -verkkarit, PNV-pipo sekä laadukas Hydro Flask -juomapullo PNV-logopainatuksella. Valikoimaa täydennetään pikkuhiljaa kevään mittaan mm. treenikasseilla, narurepuilla ja voimistelutyynyllä.

TeamPlace on tulossa PNV Cupiin la 23.4. myymään ja esittelemään PNV-tuotteita ja silloin on myös mahdollisuus ostaa kauan kaivattuja PNV-kannustusviirejä!

Pro Dance -tanssilinjamme kasvaa syksyllä uudella 11-12-vuotiaille suunnatulla joukkueella; valintatilaisuus kaikkiin joukkueisiimme la 28.5.

Illuusion, Utopian ja Fantasian rinnalle olemme syksystä alkaen perustamassa uuden 11-12-vuotiaille suunnatun tanssijoukkueen. Lisäksi haemme aina lisäystä ja täydennystä nykyisiin ryhmiin! Lauantaina 28.5. klo 12–13.30 järjestetään hakutilaisuus uusille 9-16-vuotiaille motivoituneille tanssijoille TUPA-harjoitushallilla (Teerikukonkuja 3). Hakutilaisuus on tavallinen showtanssitunti, jota ei tarvitse jännittää!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset koetansseihin: Marjukka Lukkaroinen (marjukka@lukkaroinen.net). Mainitse viestissäsi tanssijan nimi, ikä (syntymävuosi) ja kerro lyhyesti hakijan aiemmasta tanssitaustasta.

Voimistelulliset lasten kesäleirit: ilmoittautuminen kovassa vauhdissa – varaa heti paikkasi!

Lasten voimistelulliset kesäleirit pidetään kesäkuussa viikoilla 23 ja 24 maanantaista perjantaihin, sekä elokuussa viikolla 31 ma-pe ja viikolla 32 ma-ke. Leireillä liikutaan voimistelupainotteisesti mutta monipuolisesti muutakin tehden, sisällä ja ulkona.

Leiripäivä on klo 9-15 ja se sisältää lämpimän lounaan sekä hedelmävälipalan. Leirin hinta on 150 €/vko (elokuun viikko 32 ma-ke 90 €).

Voimistelullisten kesäleirien ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä Hoika-jäsenjärjestelmässämme. Varmistathan paikan lapsellesi tälle laadukkaalle liikuttavalle kesäleirille! Ilmoittautuminen päättyy 25.5. Lisäinfoa kesäleireistä sekä ilmoittautumisohjeet löydät nettisivuiltamme.

Valmennuksen kesäleiri järjestetään 6.-8.6. Tästä leiristä tulee lisäinfoa joukkuevoimistelijoillemme tämän viikon aikana.

Matkalla Gymnaestradaan! Seuraathan jo blogisarjaamme seuran valmisteluista kohti kesän liikuttavinta tapahtumaa?

Mitä kaikkea tapahtuukaan Gymnaestradaan valmistautuessa? Ainakin harjoitellaan kenttäohjelmia ja ollaan jo osallistuttu yhteisharjoituksiinkin satojen muiden voimistelijoiden ja tanssijoiden kanssa. Seuraa PNV:n valmistautumista kesän liikuttavimpaan tapahtumaan, Tampereen Suomi Gymnaestradaan, nettisivuillamme julkaistavissa blogeissa. Uusi blogi ilmestyy noin viikon välein. Jo ilmestyneet blogit löydät nettisivuiltamme:

• Osa #1: Lasten kenttänäytös – Sateen jälkeen paistaa aurinko
  • Osa #2: Yhteisharjoitukset – Mahtavaa fiilistä yhteisharjoituksissa!

Pääsiäispupua odotellen,
Pakilan Voimistelijat