EtusivuAjankohtaistaUutisetJäsenkirjeJäsenviesti 07/2022: Kauden alku häämöttää!

Jäsenviesti 07/2022: Kauden alku häämöttää!

Jäsenkirje

Kauden alku häämöttää!

Kesällä on nautittu ihanista säistä, kesäjumpista ja ihan vaan lomailusta. Nyt upean, pinkin jumppakauden alku häämöttää jo! Joukkuevoimistelun kilpailevilla ryhmillä harjoitukset ovat jo alkamassa ja harrastepuolellakin on syytä valmistautua kauden alkuun. Luethan siis tärkeimmät kauden alun uutiset tästä jäsenkirjeestä:

• Lukujärjestykset on nyt julkaistu: Aikuisten lukujärjestyksen löydät täältä ja lasten ja nuorten lukujärjestyksen täältä
  • Aikuisten Anytime-korttien osto sekä jooga- ja pilatestunneille ilmoittautuminen alkaa tänään to 28.7.
  • Syyskauden starttitapahtuma Paloheinässä su 7.8. klo 16-18: tekemistä löytyy ”vauvasta vaariin” ja lisäksi mahdollisuus ennakkoilmoittautumiseen lasten ja nuorten tunneille – Tule mukaan!
  • Lasten ja nuorten tunneille ilmoittautuminen alkaa ma 8.8.
  • Aikuisten kesäjumpat jatkuvat Paloheinässä elokuussa ti ja to klo 18:30-19:30, lue lisää täältä
  • Tanssin intensiivikurssi elokuussa 8.-10.8. 11-15-vuotiaille, mukaan mahtuu vielä – ilmoittaudu mukaan täällä
  • Syksyn harrasteliikunnan tunnit alkavat ma 29.8.2022
  • PNV on siirtynyt uuden myClub-jäsenjärjestelmän käyttöön. Lataa myClub-appi jo puhelimeesi!

Kaikki PNV:n tulevat tapahtumat löydät tapahtumakalenteristamme

Kauden 2022-2023 lukujärjestykset on nyt julkaistu

Upea, pinkki jumppakausi on pullollaan kiinnostavia tunteja. Aikuisille tarjolla on 26 viikkotuntia tehotreeniä, tanssillisia tunteja, kehonhuoltoa sekä senioritunteja, joilla myös aloittelijat saavat hienon alun liikuntaharrastukselle. Katso aikuisten lukujärjestys täältä ja printtaa se vaikka jääkaapin oveen!

Lasten ja nuorten kauden tarjonta pohjautuu Voimisteluliiton Voimistelukoulu-konseptiin ja tarjolla on eri ikäisille lapsille tunteja kolmella polulla: Voimistelukoulu, Voimistelukoulu – Tanssi sekä Voimistelukoulu -Temppuilu. Lasten ja nuorten lukujärjestys löytyy täältä.

Korttien osto ja ilmoittautuminen aikuisten tunneille alkaa 28.7.!

Aikuisten Anytime-korttien osto sekä jooga- ja pilatestunneille ilmoittautuminen alkaa TÄNÄÄN 28.7.  Ilmoittautuminen tehdään uudessa myClub-jäsenjärjestelmässämme, lue lisää ja ilmoittaudu täältä

Uudistimme tulevalle kaudelle aikuisten korttivalikoimamme:

• Anytime-kortti: tällä pääset kaikille aikuisten tunneille (pl. pilates ja jooga)
  • Anytime Päivä -kortti: tällä pääsee kaikille aikuisten päivätunneille klo 9-17 välillä
  • Anytime Plus -kortti: Tällä pääset kaikille aikuisten perusjumppatunneille, sekä valitsemillesi jooga- ja pilatestunneille
  • Jooga ja pilates: näille tunneille ilmoittaudutaan erikseen tuntikohtaisesti koko kaudeksi tai puoleksi vuodeksi, esimerkiksi 1 viikkotunti pilatesta koko syyslukukauden ajan tai 2 viikkotuntia joogaa koko vuoden ajan. Toisen ja kolmannen viikkotunnit saat ensimmäistä edullisemmin

Syyskauden starttitapahtuma su 7.8. Paloheinässä

Merkitse kalenteriisi syyskauden starttitapahtuma su 7.8.! Tuttuun tapaan kausi alkaa Paloheinässä Suomen Ladun majan tuntumassa pidettävällä pinkillä kauden starttitapahtumalla sunnuntaina 7.8. klo 16-18. Starttitapahtumassa on tekemistä ”vauvasta vaariin”: lapsille löytyy temppurata ja välinekokeiluja, joukkuevoimistelun ja tanssin ryhmämme esiintyvät, aikuisille tarjolla on ”jumppakaruselli” eli lyhyitä näytetunteja syksyn valikoimista sekä infoa seuran toiminnasta. Samalla nykyisillä jäsenillämme on mahdollisuus ennakkoilmoittautua lasten ja nuorten tunneille. Kannattaa siis tulla!

Kesän puistojumpat jatkuvat myös elokuussa Paloheinässä

Kesäjumpat jatkuvat myös elokuussa. Jumpat pidetään tutulla paikallaan Paloheinässä – säästä huolimatta, joten muista säänmukainen varustus! Elokuussa reipasta liikuntaa on taas tarjolla sekä tiistaisin että torstaisin klo 18:30-19:30.

Jumppiin pääsee maksutta kaikilla aikuisten korteillamme. Voit myös ostaa kymmenen kerran kortin 40 € tai tulla kertamaksulla 5 €/kerta.

Tarkempia tietoja kesän 2022 kesäjumpista löydät täältä

Tanssin intensiivikurssi 11-15-vuotiaille elokuussa – mukaan mahtuu vielä!

Elokuussa 8.-10.8. pidetään tanssin intensiivikurssi 11-15-vuotiaille, jo aiemmin tanssia harrastaneille nuorille. Kurssin hinta on 60 € ja opetusta on päivisin klo 11-15 Tupa-salillamme (Teerikukonkuja 3). Lue kurssista lisää täältä ja ilmoittaudu mukaan.

PNV on siirtynyt uuteen myClub -jäsenjärjestelmään

Olemme siirtyneet käyttämään MyClub- jäsenjärjestelmää. MyClub on helppokäyttöinen, siinä on erittäin toimiva mobiiliapplikaatio ja se myös mahdollistaa monipuolisen jäsenviestinnän. Odotamme siis innolla että pääsemme nyt käyttämään täysipainoisesti kaikkia uuden järjestelmän etuja!

Syksyn harrasteliikunnan ilmoittautumiset hoidetaan sekä aikuisilla että lapsilla ja nuorilla myClubissa ja voit jo tutustua siihen vaikkapa lataamalla myClub-applikaation kännykkääsi sovelluskaupasta. Uuden jäsenen voit rekisteröidä vasta ilmoittautumisen yhteydessä, eli kun haluamasi tunnin tai kortin ilmoittautuminen on avattu. Lue lisää täältä ja ole valmiina syyskauden alkuun!

Syyskauden uusia kujeita mielessään,
Pakilan Voimistelijat