EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenKaudenavaustiedote harrastavien lasten vanhemmille

Kaudenavaustiedote harrastavien lasten vanhemmille

Uutinen

Lasten ja nuorten jumppakausi on pyörähtänyt hienosti käyntiin ja saleilla on ollut säpinää! Erityisesti pienten lasten ryhmissä tapahtuu ensimmäisinä viikkoina paljon, kun jotkut vaihtavat ryhmää ja toiset ehkä toteavat, että yrittävät vuoden kuluttua uudelleen, jos lapsi ei vielä ole valmis jäämään jumppaan yksin. Olkaa yhteydessä toimistoon, jos jäitte jonottamaan paikkaa johonkin ryhmään tai teillä on muita jumpparyhmiin liittyviä kysymyksiä. Tavoitteemme on, että kaikille lapsille löytyy sopiva ryhmä ja kaikki pääsevät liikuntaharrastuksessa mukavasti alkuun. Toimiston puhelinnumero on 040 5021442 ja sähköposti pnv@pnv.fi.

Infokäynnit lasten tunneilla

Viikolla 38 (17. – 23.9.) tulemme tapaamaan teitä lasten tuntien yhteydessä. Tuntikäyntien tavoitteena on kertoa teille vanhemmille, miten seuramme toimii, minkälaiset arvot ohjaavat toimintaamme ja minkälainen on lasten harrastuspolku Pakilan Voimistelijoilla. Toivottavasti teillä on hetki aikaa keskustelulle, kun tuotte tai haette lapsia. Näitä käyntejä tulevat tekemään toiminnanjohtaja Anna Takala, valmennuspäällikkö Sanna Peltola, hallituksen lasten liikunnan vastaavat Kaisa Lunkka ja Kaisa Timonen sekä lasten liikunnan asiantuntija Nanna Tuomi-Nikula.

Tilaa lasten liikuntaryhmissä

Seuraaviin lasten liikuntaryhmiin mahtuu vielä:

• Baletti 7 – 8
  • Baletti 9 – 10
  • Satubaletti 5 – 6
  • Temppis 3 – 4
  • Sirkus-akro 8 – 10

Tarkemmat aikataulut ja lisätiedot löydät täältä: https://pnv.fi/liiku/lasten-ja-nuorten-liikunta/

Olosuhdeasiaa

Pakilan Voimistelijat on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka toimii pääasiassa koulujen tiloissa. Salivuorot meille ja muille alueen toimijoille jakaa Helsingin kaupunki. Joka vuosi saamme tässä salijaossa vain osan niistä vuoroista, joita olemme hakeneet, ja vuorojen varmistuttua jossain vaiheessa kesää, alamme sijoitella yhteensä 1500 liikkujan ryhmiä näihin saleihin. Ratkaisut eivät aina ole ideaaleja, mutta toivomme niiden olevan parhaita mahdollisia siinä tilanteessa, johon salivuorojaon perusteella päädymme. Pyrimme parhaamme mukaan vaikuttamaan kaupungin päätöksentekoon näissä asioissa, ja otamme tähän ilomielin apua teiltä vanhemmilta. Jos siis tunnet paloa vaikuttamistyöhön, ota yhteyttä toiminnanjohtaja Anna Takalaan, puh 040 7367585, anna.takala@pnv.fi.

Liikkuvilla vanhemmilla on liikkuvia lapsia

Tiesitkö, että liikunnallisten vanhempien lapsista kasvaa todennäköisemmin liikkuvia lapsia ja nuoria? Kyse on siitä, että lapset saavat kotoa mallin liikunnallisesta elämäntavasta, kun he näkevät, että vanhemmatkin harrastavat liikuntaa. PNV:n valikoimassa on 34 ryhmäliikuntatuntia aikuisille: sporttijumppaa, kehonhuoltoa, Lavista, Zumbaa, kahvakuulaa, äijätreeniä, joogaa ja pilatesta. Aikuiset ilmoittautuvat vain kerran ja voivat yhdellä maksulla jumpata niin paljon kuin haluavat. Olemme jakaneet teille lasten mukana ilmaisia tutustumiskortteja ja ryhmäliikunta-aikatauluja. Tutustumiskortilla voit tulla mille tunnille vain ilman ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa mukaan iloiseen joukkoomme – aikataulun löydät täältä: https://pnv.fi/liiku/aikuisten-liikunta/aikataulu/ Meillä muuten liikkuu myös iso joukko miehiä!