EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenKaudenavaustiedote kilpailu- ja valmennusjoukkueiden perheille

Kaudenavaustiedote kilpailu- ja valmennusjoukkueiden perheille

Uutinen

Hyvää alkanutta treenikautta kaikkiin perheisiin! Tästä löydät tietoa kauden käynnistymiseen liittyvistä tärkeistä asioista.

Jatkossa saat joukkuevoimisteluasioihin keskittyvän seuratiedotteen aina muutaman kerran kaudessa. Joukkueiden valmentajat, jojot ja rahurit tiedottavat joukkueita tuttuun tapaan joukkuekohtaisista asioista.

Valmennusmaksut

PNV laskuttaa valmennusmaksut kauden aikana kolmessa erässä. Syyskaudella valmennusmaksujen eräpäivät ovat 15.9. 15.10. ja 30.11.

Muistathan hoitaa lisäksi voimistelijalle seuran jäsenmaksun jäsenrekisterin kautta. Jäsenmaksu 25 euroa kattaa koko toimintavuoden 1.9.2018-31.8.2019

Myös voimistelijoiden lisenssit tulee hankkia jäsenrekisterin kautta. Lisenssipalvelu on auennut, ja on tärkeää, että lisenssi olisi hankittuna mahdollisimman pian, sillä sitä tarvitaan, kun joukkueita ilmoitetaan kisoihin.

Seuran laskuttamien valmennusmaksujen lisäksi joukkueet laativat omat budjettinsa kilpailupukuja, kisamatkoja ja näihin liittyviä kuluja varten.

Tapahtumia vanhemmille

• Torstaina 27.9. klo 19 Pakilan yläasteella järjestetään kaikille joukkueiden vanhemmille suunnattu infotilaisuus. Tervetuloa kuulemaan kattava tietopaketti mm. PNV:n strategiasta, KiVa-toiminnan budjetista, Voimisteluliiton ja PNV:n valmennusjärjestelmästä sekä syksyn uudistuksesta, joka koskee lasten ja nuorten harrastevoimistelua sekä nuorimpien kilpailu- ja valmennustoimintaa.
  • Torstaina 25.10. järjestetään Maunulassa PNV:n oma harkkakisa.
  • Keskiviikkona 31.10. klo 18.30 järjestämme vanhemmille avoimen sääntöillan. Tervetuloa perehtymään joukkuevoimistelun kilpailusuoritusten arvioinnin perusteisiin. Lisätietoa tapahtumasta tulossa, kun paikka varmistuu.
  • Tiistaina 11.12. seuran perinteinen joulunäytös Pirkkolassa.

Seuravaatteet

PNV:n seuravaatteita voit tilata sekä Piruetin että Mainoslahjatiimin verkkokaupoista.

Piruetin ensimmäisen yhteistilauksen tuotteet toimitetaan seuralle viikolla 39.
Toisen yhteistilauksen viimeinen tilauspäivä on 20.9.

Piruetin kauppaan tarvittava tunnus on: PNVtalvi
Tästä pääset ostoksille! https://pnv.fi/pnv/seuravaatteet/

Kuvien julkaisu netissä

Julkaisemme kauden aikana kuvia joukkueista PNV:n nettisivuilla ja some-kanavissa (FB, Instagram ja Twitter).

Kuvia julkaistaan mm. kilpailuista ja seuran näytöksistä. Kuvien yhteydessä kerrotaan joukkueiden nimet. Yksittäisistä voimistelijoista julkaistaan enintään etunimet. Mikäli haluat, että lapsesi kuvia ei julkaista missään yhteydessä, ilmoitathan siitä seuran toimistolle pnv@pnv.fi

World Gymnaestrada 7.-13.7.2019

Maailmanluokan voimistelufestarit odottavat ensi kesänä Itävallan Dornbirnissä, ja me PNV:stä lähdemme mukaan! Stay tuned – Gymnaestrada-infoa tulossa syyskuun aikana.

Tapahtuman suomenkieliset nettisivut löydät jo:  https://www.voimistelu.fi/fi/WG2019Dornbirn

Pidetään TUPA siistinä

Muistattehan nimikoida lapsen varusteet, ja muistuttaa huolehtimaan omista tarvikkeista ja tavaroista. Tämä auttaa meitä pitämään salin siistinä.