EtusivuAjankohtaistaUutisetTiedoteKausi alkaa – merkkaa jo ylös tärkeimmät päivämäärät!

Kausi alkaa – merkkaa jo ylös tärkeimmät päivämäärät!

Kausi alkaa – merkkaa jo ylös tärkeimmät päivämäärät!

• Pro Dance koetanssit 7.8.
  • Lasten liikunnan starttitapahtuma tiistaina 10.8.
  • Ilmoittautuminen lasten ja nuorten harrastustunneille avautuu keskiviikkona 11.8. klo 8.00.
  • Ilmoittautuminen aikuisten tunneille avautuu perjantaina 13.8. klo 8.00.
  • Lukujärjestyksen mukaiset tunnit alkavat lapsille ja nuorille 30.8. ja aikuisille 1.9.
  • Pakilan Lionsien Kylätapahtuma 4.9.
  • PNVn järjestämä joukkuevoimistelun MM karsintakilpailu 25.9.
  • Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous 25.10
  • Toiminnanrajoitukset ja kahden viikon maksuton kokeilu kauden alkuun aikuisille.

Pro Dance tanssiryhmien koetanssit pidetään lauantaina 7.8 klo 10-12 Tupa harjoitushallilla. Ilmoittaudu 6.8. mennessä marjukka@lukkaroinen.net. Tanssiryhmiä Pro Dancessa on nyt kolme, Illuusio (13-15 v), Utopia (11-13 v) ja uutena joukkueena aloittaa Fantasia (9-11 v).

Lasten liikunnan Starttitapahtumaa vietetään tiistaina 10.8. klo 17.30-19.30 Paloheinän ulkoilualueella, Suomen Ladun majan vieressä. Tapahtumasta löydät temppuradan, välinekokeiluja ja muuta hauskaa puuhaa lapsille. Samalla saat tietoa seuran toiminnasta, tulevasta kaudesta ja apua ilmoittautumiseen. Voitte ilmoittaa lapsenne syksyn jumppiin tuolloin avautuvassa ilmoittautumispalvelussa (Hoika). Aikuisille on tarjolla maksuton puistojumppa.

Ilmoittautumiset alkavat viikolla 32. Keskiviikkona 11.8. klo 8:00 alkaa ilmoittautuminen lasten tunneille ja perjantaina 13.8. on vuorossa aikuisten tuntien ilmoittautuminen. Lue lisää ilmoittautumisesta täältä https://pnv.fi/liiku/ilmoittaudu/ .

Lasten tunnit alkavat lukujärjestyksen mukaisesti maanantaina 30.8 ja aikuisten tunnit tiistaina 1.9.

Lukujärjestyksemme on taas täynnä voimistelun ja liikunnan iloa. Lapsille (https://pnv.fi/liiku/lasten-ja-nuorten-liikunta/lasten-tuntien-aikataulu/) tarjolla on voimistelua, tanssia ja temppuilua. Viime kauden hitti kepparijumppa löytyy nyt vakituntina lukujärjestyksestä ja aiemmilta vuosilta tuttu perheliikunta palaa 10 kerran kurssina. Lisäksi Voimisteluliiton Gym-tuoteperhe rantautuu PNV:lle, kun lukkarista löytyvät Ninjagym, Freegym ja Perhegym.

Aikuisten lukujärjestyksestä (https://pnv.fi/liiku/aikuisten-liikunta/aikataulu/ ) löytyvät sporttijumpat, tanssilliset tunnit ja kehonhuolto. Suursuosion saanut lavis palaa lukujärjestykseen maanantai-iltaan Kikan vetämänä.

Joukkuevoimistelun kilpa- ja valmennuspuolella harjoittelukausi on jo aloitettu mukavissa tunnelmissa.

25.9 järjestämme MM kilpailujen karsintakilpailut, jossa on mukana yhteistyöjoukkueemme Gloria. Glorian tavoitteena on sijoittua kärkikolmikkoon ja päästä marraskuun MM-kisoihin, jotka pidetään Suomessa.

Syyskaudella 12-14 v SM kisat ja kilpasarjojen mestaruuskilpailut ovat poikkeuksellisesti jo lokakuun alussa.

Valmentajat tiedottavat syksyn tarkan ikäkausipäivän ohjelman joukkueille ja perheille lähipäivinä.

Ikäluokissa 5-12 v on kaksi kertaa viikossa harjoittelevia starajoukkueita. Joukkueet ovat kaikille avoimia ja erinomainen mahdollisuus päästä mukaan voimistelun pariin. Ilmoittautumiset ja tiedustelut starajoukkueista voi laittaa henni.aro@pnv.fi.

Lauantaina 4.9 on Lionsien järjestämä Kylätapahtuma Pakilan yläasteen pihalla klo 11-14. Pakilan voimistelijoilla on tapahtumassa temppurata ja tietoa seuran toiminnasta sekä syksyn lukujärjestys. Kylätapahtumasta voit lukea enemmän Lions Club Helsinki/Auroran Facebook-sivuilta https://www.facebook.com/AuroraHelsinki2006.

Pakilan Voimistelijoiden sääntömääräinen syyskokous pidetään 25.10. Tiedotamme kokouksesta enemmän lähempänä ajankohtaa.

Noudatamme Helsingin kaupungin rajoituksia ja ohjeita toiminnassamme ja seuraamme tilannetta. https://www.hel.fi/helsinki/korona-fi/koronaneuvonta/suositukset-ja-rajoitukset/.

Muistathan, että kauden alussa ensimmäisen kahden viikon ajan aikuisten tunneille voi osallistua maksutta.

Toivotamme teille kaikille lämmintä loppukesää ja sporttista kauden 2021-2022 aloitusta.

Terveisin

Pakilan Voimistelijat ry