Perheliikunta 6kk-4v.

Perheliikunta 1-4v. 10 kerran kurssina

Perheen yhteinen liikuntaharrastus on hauskaa yhdessäoloa – liikkumisen riemua arjen lomassa. Perheliikunnassa perheen pienimmät vanhempineen pääsevät yhdessä liikkumaan ohjatusti. Ohjaajana on iki-ihana Piia Pääkkönen, jolla on vankka ammattitaito ja pitkä kokemus liikunnanohjauksessa. Tunnilla tutustutaan liikuntaleikkeihin, peleihin, telineisiin ja välineisiin, juosten, hyppien, liikkuen musiikin tahdissa ja pyöritellen kuperkeikkoja. Perheliikunnassa opetellaan perusliikuntataitoja leikkien ja mielikuvien avulla.
Tunnit antavat myös ideoita ja virikkeitä perheen arkiliikuntaan ja parhaimmillaan johdattavat lapset jo pienestä pitäen liikunnalliseen elämäntapaan. Kurssi 14.9.-23.11.2022 (ei syyslomalla 19.10). Kurssin hinta 180e (+30e 1x jäsenmaksu kerran vuodessa) Saman perheen lisälapsi maksaa 90e/hlö/kurssi. Kurssi toteutuu mikäli väh. 8 vanhempi-lapsi paria ilmoittautuu.

Aikuinen – lapsi -jumppa 6kk-4v. 10 kerran kurssina

Ryhmäliikuntatunti vanhemmalle, joilla on 6kk-4v. ikäinen lapsi. Tunnilla keskitytään aikuisen liikuntaan, lapsen ehdoilla. Tunnille voi tulla yhdessä vauvan kanssa ja kesken tunnin voi tarvittaessa vaikka imettää. Tavoitteena on liikkua turvallisesti vauvan köllötellessä matolla tai lasten pelaillessa ja leikkiessä. Tunti koostuu alkulämmittelystä, kohderyhmälle sopivista sykeharjoituksista ja lihaskuntoliikkeistä, sekä keskivartalon harjoitteista. Ohjaajana on iki-ihana Piia Pääkkönen, jolla on vankka ammattitaito ja pitkä kokemus liikunnanohjauksessa.
Kurssi 14.9.-23.11.2022 (ei syyslomalla 19.10). Kurssin hinta 180e (+30e 1x jäsenmaksu kerran vuodessa). Kurssi toteutuu mikäli väh. 8 vanhempi-lapsi paria ilmoittautuu.

Ilmoittaudu kursseille täältä.