Ohjaajat

Sanna Peltola, Nuorisovalmennuspäällikkö

• -Vauvajumppa 4kk-12kk
  • -Easysport Erityiset
  • -Voimistelukoulu Satutanssi 3-4 v. ja 5-6 v.
  • -Akro 7-8 v. ja 9-10 v.
  • -So Rytminen, SudenkORennot

Sanna on seuran nuorisovalmennuspäällikkö ja rakastunut voimisteluun jo 3-vuotiaana. Lue lisää Sannan upeasta osaamisesta ja monipuolisesta taustasta.

Sirpa

– Stella Stara 6-7 v.
– Amada 12-14 v. kilpasarja
– Dione Bella 8-10 v.
– kaksi alle kouluikäisten lasten harrasteryhmää
– aikuisbaletti

PNV on Sirpan kasvattiseura, jossa hän on aloittanut voimistelun 3-vuotiaana. Sirpan oma kilpailu-ura PNV:ssa oli ensin 7-23 vuotiaana ja nyt hän tanssii ja kilpailee aikuisjoukkueessa Sisters in Sync.

Sirpalla on voimistelun lajivalmennustutkinto (suorittanut vuonna 2000).

Ammatti/koulutus: Valvontasihteeri Valtiolla

Parasta valmentamisessa: Se, että näkee joka ikisessä harjoituksessa uuden oppimista ja myös se, että vuosien saatossa näkee kun pienenä pirpanana omassa joukkueessa aloittaneet tytöt kisaa kansallisella tai jopa kansainvälisellä tasolla menestyen.

Kevät

– Voimistelukoulu Satutanssi 3-4 v. ja 5-6 v.
– Easysport erityiset
– Nuorten ryhmäliikunta, liikkuva/tanssillinen ja lihaskunto
– SO Rytminen, SudenkORennot

Kevät on ohjannut Pakilan Voimistelijoissa vuoden satutanssia, sekä Easysportin erityisiä. Tulevalla kaudella hän aloittaa nuorten ryhmäliikunnan, ja Special Olympicsin parissa. Kevät on itse voimistellut yhteensä nyt seitsemän vuotta, joista PNV:ssä noin neljä vuotta. Tällä hetkellä hän voimistelee 16-18- vuotiaiden kilpasarjassa Alphassa.

Ulla

• Dancemix 6-8 v.

Ulla on harrastanut useita eri liikuntalajeja jalkapallosta luisteluun, voimistelulajeista kilpaillut kilpa-aerobicissa ja tanssinut tanssikoulu Step Upilla useamman vuoden ajan. Ulla ohjaa myös seuran aikuispuolen harrastetunteja.

Sanni

– Temppis 5-6 v.
– Akro 7-8 v.
– Nuorten ryhmäliikunta

Sanni on aloittanut ohjaamisen vuonna 2018 aluksi isosiskovalmentajana ja siitä pian apuvalmentajana. Vastuuohjaajana toimimisen Sanni aloitti syksyllä 2022. Ohjauskokemusta Sannille on kertynyt monista eri lasten liikunnan ryhmistä sekä muutamasta joukkuevoimistelujoukkueesta. Sanni on itse voimistellut Pakilan Voimistelijoissa lähes kymmenen vuotta ja hän voimisteleekin edelleen Alpha-joukkueessa.

Parasta valmentamisessa: ”Mielestäni ehdottomasti parasta valmentamisessa on nähdä lasten ja nuorten into tulla tunneille ja se, kuinka iloisia he ovat oppiessaan uutta. Ohjatessa on hienoa päästä näyttämään lapsille voimistelun maailmaa ja mahdollisesti sytyttämään heissä palo urheilua ja erityisesti voimistelua kohtaan.” Sanni kertoo.

Vilma

– Voimistelukoulu 5-6 v.
– Rytminen voimistelu 9-11v.
– Nuorten ryhmäliikunta

Vilma on aloittanut PNV:llä ohjaamisen ja valmentamisen syksyllä 2017, minkä jälkeen hänelle on kertynyt kokemusta monien eri ikäisten ja tasoisten lasten parissa. Syksyllä 2023 Vilma aloittaa toisen vuotensa vastuuohjaajana lasten liikunnan tunneilla.

Vilman oma tausta on joukkuevoimistelun puolelta ja kahdeksan vuoden joukkuevoimistelutaipale PNV:llä päättyi muutama vuosi sitten. Vilma on suorittanut Voimisteluliiton ohjaajan ja valmentajan ykköstason.

Parasta valmentamisessa: Lasten kanssa työskentely, heidän kehityksensä ja onnistumisten näkeminen ja näiden hetkien jakaminen heidän kanssaan.

Alissa

• Joukkuevoimistelu 7-10 v.
  • Voimistelukoulu 5-6 v.

Alissa aloittaa nyt ensimmäisen vuotensa Helsingin yliopistossa ja on harrastanut voimistelua 12 vuotta rytmisestä aloittaen, josta sitten myöhemmin siirtynyt joukkuevoimistelun puolelle. Alissan kasvattiseura on Elise Gymnastics, mutta nyt hän harrastaa PNV:n joukkueessa Vidal. Alissa on aloittanut vastuuohjaajan tehtävissä syksyllä 2022.

Emmi

• Rytminen 7-8 v.
  • Voimistelukoulu 5-6 v.

Emmi on lastenliikunnan uusi ohjaaja. Hän käy nyt lukion viimeistä vuotta ja on 18-vuotias. Emmi on voimistellut jo 14 vuotta, joista 6 vuotta PNV:ssä. Tällä hetkellä Emmi voimistelee 16-18 vuotiaiden kilpasarjassa Alphassa.

Laura

– Temppuilu 3-4 v.
– Temppuilu 5-6 v.

Olen lastenliikunnan uusi ohjaaja, mutta olen ollut PNV:n toiminnassa mukana jollakin tavalla useita vuosia.

Oma liikuntataustani on monipuolinen. Päivätyöni teen lasten parissa varhaiskasvatuksessa.

Parasta valmentamisessa: Lasten innostus, mielikuvitus ja välittömyys.

Tavoitteenani on, että tunneillani on innostava ilmapiiri, jossa saa kokeilla, oppia ja onnistua. Koetaan yhdessä liikunnan iloa!

Veera

– Voimistelukoulu 5-6 v.
– Rytminen Voimistelu 7-8 v.
– Akro 10-12 v.

Veera on 18-vuotias ja käy lukion viimeistä vuotta. Hän on aloittanut ensin isosiskovalmentajana ja myöhemmin jatkanut apuvalmentajana vuonna 2022. Veera on toiminut lastenliikunnan vastuuohjaajana syksystä 2023 asti. Veera on myös itse voimistellut 10 vuotta PNV:llä, mutta oma voimisteluja ura päättyi viime keväänä. Veera on myös suorittanut Voimisteluliiton ohjaajan ykköstason.

Parasta valmentamisessa: Nähdä lasten kehitys kauden aikana ja pitää hauskaa!

Apuohjaajat:

Bea

-Temppuilu 3-4 v. ja 5-6 v.
-Akro 10-12 v.

Bea on harrastanut joukkuevoimistelua yhteensä 10 vuotta Rekolan Raikkaassa ja Pakilan Voimistelijoissa.
Koulutukseltaan hän on lähihoitaja. Hän on aloittanut joukkuevoimistelun ja lasten jumppien apuvalmentamisen
Pakilan voimistelijoissa elokuussa 2015. Bea on suorittanut Voimisteluliiton 1-tason koulutukset.

Parasta valmentamisessa: Kun näkee valmennettavien lapsien kehityksen, sekä ilon ja lasten reippauden tuntien aikana. Sekä myös sen, kun saa oman voimistelu-uran jälkeen olla mukana seuran toiminnassa. Valmennuksessa parasta on myös se, kun pääsee olemaan voimistelijoiden mukana heidän kehityksessään yksilönä ja joukkueena.

Elina

– Satutanssi 3-4 v. ja 5-6 v.
– Stella Violet

Elina on 17 vuotta ja käy lukion toista vuotta. Hän on aloittanut apuvalmentamisen vuonna 2022 ja toimii nykyään myös apuohjaajana. Elina on aloittanut voimistelun PNV:llä 11 vuotta sitten. Tällä hetkellä Elina voimistelee yli 18- vuotiaiden kilpasarjassa Alphassa.

Taika

– apuohjaajana ti ja ke 3-4 v. sekä 5-6 v. temppuilussa.

Taika on aloittanut apuohjaajana PNV:llä tänä keväänä 2024. Häneltä löytyy pitkä lajitausta telinevoimistelusta, jonka lisäksi myös kokemusta baletin ja luistelun parista.  Taika on ohjannut erilaisia kerhoja ala-koulu ikäisille lapsille ja toiminut vapaa-ajalla mukana oman lähi seurakuntansa rippikoulu toiminnassa. Tällä hetkellä Taika harrastaa crossfittiä ja käy lukion toista vuotta.

Selma

-Voimistelukoulu temppuilu 3-4 v.
-Voimistelukoulu temppuilu 5-6 v.

Selma on 16-vuotias ja harrastanut joukkuevoimistelua 10 vuotta. Nykyään hän voimistelee 14-16 kilpasarjassa Leonia -joukkueessa.

Apuohjaamisen Selma aloitti PNV:llä syksyllä 2022.

Parasta valmentamisessa: Lasten innostuksen syttymisen ja kehityksen seuraaminen.

Iida

-voimistelukoulu 5-6 v.
-temppis 5-6 v.
-akro 7-8 v.

Iida on 16 vuotta ja käy ensimmäistä vuotta lukiota. Iida aloitti voimistelun PNV:llä 7-vuotiaana. Oman voimistelu-uran loputtua viime vuonna hän aloitti apuvalmentamisen.

Parasta valmentamisessa: Nähdä voimistelun ilo lapsissa!

Saaga

-voimistelukoulu 3-4v.
-voimistelukoulu 5-6v.
-Stella Elea -joukkue

Saaga on 16-vuotias ja käy lukion ensimmäistä vuotta. Hän on aloittanut apuohjaamisen tammikuussa 2023 ja nykyään myös apuvalmentaa. Saaga voimistelee itsekin jo seitsemättä vuotta.

Sinna

– Satutanssi 3-4 v. ja 5-6 v.

Sinna on apuvalmentanut PNV:ssä vuoden. Hän aloitti ensimmäisen kautensa isosiskovalmentajana, jonka jälkeen hän siirtyi apuvalmentamaan satutanssia. Apuvalmentamisen lisäksi Sinna voimistelee PNV:n 14-16 kilpasarjan joukkueessa. Hän on harrastanut joukkuevoimistelua jo kahdeksan vuotta.