EtusivuAjankohtaistaUutisetAikuisten liikuntaLasten liikunnan kevät kausi käynnistyy maananataina 18.1. ulko- ja etäharjoitteluna!

Koronaviruksen aiheuttamat rajoitukset jatkuvat pääkaupunkiseudulla lasten harrastustoiminnan osalta ainakin 31.1. asti, joten emme pääse aloittamaan kauttamme saliolosuhteissa vielä 18.1.

Pakilan Voimistelijoiden Lasten liikunnan kausi startataan kuitenkin ensi viikolla 18.1. alkaen. Kaikkia ryhmiä on informoitu kauden alun erityisjärjestelyistä sähköpostitse. Mikäli ette ole saaneet infoa, olkaa yhteydessä seuran toimistoon pnv@pnv.fi tai sanna.peltola@pnv.fi ja selvitetään asia!

Haluamme tarjota lapsille liikuntaa jo nyt rajoitusten aikana ja olemme tehneet järjestelyjä, jotta se on mahdollista turvallisesti ja rajoitukset huomioiden. Osa ryhmistä harjoittelee ulkoharjoituksissa huomioiden turvavälit ja osa etäharjoittelulla zoom-palvelun kautta. Osalle ryhmistä pidetään korvaavia leiripäiviä rajoitusten helpottaessa.

Saleille siirrymme heti rajoitusten poistuessa, ja siitä ilmoitamme kaikille erikseen. Lisäksi jatkamme kauttamme toukokuussa (kauden normaalipäätös kevätjuhlaan 12.5.) korvaten nyt tammikuussa poisjääneet 1-2 harjoituskertaa, joko salitiloissa koulujen iltakäytön tämä salliessa, tai ulkoharjoituksina.