Jäsen- ja jumppamaksut

• Aikuisten liikunnassa jumppakortteina ovat Kulta-, Hopea-, Vihreä-, Pronssi- sekä Kymppikortti.
  • Kymppikortti käy maksuvälineenä kaikilla tunneilla.
  • PNV:n lukuvuosi alkaa syyskuussa 2020 ja päättyy toukokuussa 2021. Tällöin päättyy myös kausikorttien voimassaolo.
  • Kulta-, Hopea- ja Pronssikorteissa on mahdollisuus ostaa myös pelkkä syys- tai kevätkausi. Kaikki korttikohtaiset hinnat löydät tältä sivulta.
  • Seuran jäsenmaksu on 30 euroa.

KULTAKORTTI

280 euroa lukuvuosi
syys- tai kevätlukukausi 170 euroa
Sisältää kaikki aikuisten jumpat mukaan lukien jooga- ja pilatestunnit

HOPEAKORTTI

260 euroa lukuvuosi
syys- tai kevätlukukausi 155 euroa
Sisältää perusjumpat (ei jooga–pilatestunteja)

JOOGA-PILATESKORTTI eli VIHREÄ KORTTI

260 euroa koko lukuvuosi
155 euroa vain syys- tai kevätkausi
Sisältää jooga- ja pilatestunnit (ei perusjumppaa)

PRONSSIKORTTI

185 euroa lukuvuosi
syys- tai kevätlukukausi 125 euroa
Arkipäivisin (ma–pe) ennen klo 18 päättyvät tunnit

KYMPPIKORTTI

120 euroa 10 kertaa.
Käy maksuvälineenä kaikilla aikuisten tunneilla.
Voimassa koko lukuvuoden 1.9.2019–31.5.2020

KERTAMAKSU

13 € / tunti, kertamaksu paikan päällä tunnilla.

Maksuvälineinä käyvät erilaiset liikuntasetelit, Mobilepay (maksettava samana päivänä) sekä maksu verkkokaupan kautta (maksettava samana päivänä). Voit maksaa myös tasarahalla käteisenä.

Jos maksat applikaatiolla (MobilePay: ja Holvi-verkkokauppa):

Laita viesti-kenttään ”Kertamaksu ja päivämäärä”.

Maksa vasta juuri tunnille saapuessasi –  emme palauta maksuja.

Näytä applikaation kuitti ohjaajalle tai koulukummille tunnin alussa.

Mobilepayssä maksetaan PNV:n numeroon: 81556.

Holvi-verkkokaupassa pääset PNV:n sivulle tästä linkistä: https://holvi.com/shop/GsT36t/product/83dce4835cce187fe3578e7a270419fd/

Ilmoittautumaan ja maksamaan

Huomioithan maksuista

Tunnit ja kurssit toteutetaan, mikäli niille on ilmoittautunut vähintään 10 henkilöä.

Jumppamaksun lisäksi jokaisen osallistujan, pois lukien kurssilaiset, tulee maksaa seuran jäsenmaksu 30 euroa.

Jumppamaksu ei sisällä vakuutusta.  Sen voi halutessaan ostaa helposti ja edulliseen hintaan 4 euroa Hoika-jäsenrekisterin kautta, kohdasta lisenssit (lisenssin osto -> urheilija -> jumppaturva).

Aikuisten jumppamaksun tai kurssimaksun voi maksaa joko kokonaan tai osittain myös Sporttipassilla (e-passi), Eazybreak- ja Edenred-kortilla, Virikeseteleillä, Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteleillä sekä Smartum Pay´llä. Liikuntaseteleitä otetaan vastaan koko kauden maksuna vain seuran toimistossa. Ota toimistoon mukaan ilmoittautumisesi yhteydessä sähköpostiisi tullut lasku. Lisää maksukäytännöistä voit lukea täältä.

Peruutusehdot:

Aikuisliikunnan kausi- ja 10-korteissa on 14 vuorokauden peruutusoikeus ilmoittautumispäivästä alkaen. Sen jälkeen tehdystä peruutuksesta laskusta maksetaan puolet eli 50 %.

Kurssimaksu peritään jos peruminen tapahtuu myöhemmin kuin viisi (5) vuorokautta ennen kurssin aloituspäivää.

Jäsenmaksu 25 euroa peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle.
Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus, maratonjumpat.

Peruuttaminen on tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai muulla todistettavalla tavalla.

Kortteja saa toimistosta sen aukioloaikoina sekä ohjaajilta/koulukummeilta kuittia näyttämällä.