Jäsen- ja jumppamaksut

• Aikuisten liikunnassa jumppakortteina ovat Hopea-, Pronssi- sekä Kymppikortti. Lisäksi Jooga/pilates on valittavissa omina ryhminään.
  • Kymppikortti käy maksuvälineenä kaikilla perus jumppatunneilla.
  • PNV:n lukuvuosi alkaa syyskuussa 2020 ja päättyy toukokuussa 2021. Tällöin päättyy myös kausikorttien voimassaolo.
  • Hopea- ja Pronssikorteissa on mahdollisuus ostaa myös pelkkä syys- tai kevätkausi. Kaikki korttikohtaiset hinnat löydät tältä sivulta.
  • Seuran jäsenmaksu on 30 euroa.

HOPEAKORTTI

260 euroa lukuvuosi
syys- tai kevätlukukausi 155 euroa
Sisältää perusjumpat (ei jooga–pilatestunteja)

JOOGA-PILATESTUNTI

100 euroa lukukausi, eli syksy tai kevät (1h)
Lisätunnit 60€ (hopea – ja pronssikortin ostaneille pilates/jooga 50€ lisämaksu/h)

PRONSSIKORTTI

185 euroa lukuvuosi
syys- tai kevätlukukausi 125 euroa
Arkipäivisin (ma–pe) ennen klo 18 päättyvät perusjumppatunnit (aamupäivän jooga- ja pilatestunnit erillisellä maksulla)

KYMPPIKORTTI

120 euroa 10 kertaa.
Käy maksuvälineenä kaikilla aikuisten perus jumppatunneilla.
Voimassa koko lukuvuoden 1.9.2020–31.5.2021

KERTAMAKSU

13 € / tunti, kertamaksu paikan päällä tunnilla.

Maksuvälineinä käyvät erilaiset liikuntasetelit (mielellään digitaaliset), Mobilepay (maksettava samana päivänä) sekä maksu verkkokaupan kautta (maksettava samana päivänä). Emme suosittele käteisen käyttöä tällä hetkellä.

Jos maksat applikaatiolla (MobilePay: ja Holvi-verkkokauppa):

Laita viesti-kenttään ”Kertamaksu ja päivämäärä”.

Maksa vasta juuri tunnille saapuessasi –  emme palauta maksuja.

Näytä applikaation kuitti ohjaajalle tai koulukummille tunnin alussa.

Mobilepayssä maksetaan PNV:n numeroon: 81556.

Holvi-verkkokaupassa pääset PNV:n sivulle tästä linkistä: https://holvi.com/shop/GsT36t/product/83dce4835cce187fe3578e7a270419fd/

Ilmoittautumaan ja maksamaan

Huomioithan maksuista

Tunnit ja kurssit toteutetaan, mikäli niille on ilmoittautunut vähintään 8 henkilöä.

Jumppamaksun lisäksi jokaisen osallistujan, pois lukien kurssilaiset, tulee maksaa seuran jäsenmaksu 30 euroa.

Jumppamaksu ei sisällä vakuutusta.  Sen voi halutessaan ostaa helposti ja edulliseen hintaan 4 euroa Hoika-jäsenrekisterin kautta, kohdasta lisenssit (lisenssin osto -> urheilija -> jumppaturva).

Aikuisten jumppamaksun tai kurssimaksun voi maksaa joko kokonaan tai osittain myös Sporttipassilla (e-passi), Eazybreak- ja Edenred-kortilla, Virikeseteleillä, Smartumin liikunta- ja kulttuuriseteleillä sekä Smartum Pay´llä. Liikuntaseteleitä otetaan vastaan koko kauden maksuna vain seuran toimistossa. Ota toimistoon mukaan ilmoittautumisesi yhteydessä sähköpostiisi tullut lasku. Lisää maksukäytännöistä voit lukea täältä.

Kortteja saa toimistosta sen aukioloaikoina sekä ohjaajilta/koulukummeilta kuittia näyttämällä.