Kehonhuoltotunnit

Dynaaminen jooga

Voimaa ja haastetta. Tällä tunnilla kehitetään keskivartalon voimaa ja tasapainoa haastavampia asanoita varten. Fyysisesti voimakkaampi tunti, jossa tehdään lihaskuntoliikkeitä asanoiden lomassa ja käydään läpi käsitasapainojen tekniikkaa.

Ikämiehet

Varttuneille herrasmiehille suunnattu tunti, joka sisältää lämmittelyn, lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyn mukavan musiikin tahdissa.

PowerMethod-voimaharjoittelu

Sopii sinulle, joka haluat oppia harjoittelemaan toiminnallisesti koko kehoa kuormittaen ja erityisesti  kehon tukilihaksia aktivoiden. Sopii sinulle joka haluat oppia liikkeiden oikeat suoritustekniikat, niin että liikkeet tuntuvat siellä missä pitääkin.

FasciaMethod-kehonhuoltoharjoittelu

Sopii sinulle, mikäli haluat oppia yhdistämään liikkuvuusharjoittelua muuhun harjoitteluun sekä huoltamaan kehoa aktiivisesti ja dynaamisesti.

Pitkiä kumppareita, pikkukumppareita ja fasciapalloja voi  ostaa PNV.n toimistolta 10€/kpl.

Kuntojumppa

Hypytön jumppatunti. Tunnilla voidaan keskittyä seuraaviin teemoihin erilaisilla painotuksilla: liikkuvuus, voima ja kehon hallinta. Tunti sisältää helpon alkulämmittelyosion. Tunti sopii hyvin kaikenikäisille ja on erinomainen tunti aloittelijoille.

Lempeä jooga

Rentoutta ja keveyttä. Kevennetty tunti ilman punnerruksia ja nopeita siirtymisiä. Tällä tunnilla asennot linjataan rauhassa ja keskitytään hengitystekniikkaan. Sopii erityisen hyvin joogaa aloitteleville ja palauttavaksi harjoitukseksi.

Pilates

Vahvistetaan kehon syviä lihaksia hengitys- ja venytysharjoitusten avulla. Tiistai-illan jatkoryhmässä etusija on viime kaudella mukana olleilla.