Kehonhuoltotunnit

Dynaaminen jooga

Voimaa ja haastetta. Tällä tunnilla kehitetään keskivartalon voimaa ja tasapainoa haastavampia asanoita varten. Fyysisesti voimakkaampi tunti, jossa tehdään lihaskuntoliikkeitä asanoiden lomassa ja käydään läpi käsitasapainojen tekniikkaa.

Ikämiehet

Varttuneille herrasmiehille suunnattu tunti, joka sisältää lämmittelyn, lihaskuntoliikkeitä ja venyttelyn mukavan musiikin tahdissa.

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunnilla parannetaan kehon liikkuvuutta ja keskivartalon voimaa sekä kehitetään tasapainoa. Tunnilla liikutaan musiikin tahdissa ilman hyppyjä ja askellusta. Liikekieltä lainataan mm. voimistelun, joogan ja pilateksen maailmasta.  Tunnilla et tarvitse kenkiä, mutta oma jumppa-alusta on hyvä olla mukana. Sopii hyvin myös aloittelijoille. Torstai-illan tunnin kesto 45min.

Kuntojumppa

Hypytön jumppatunti. Tunnilla voidaan keskittyä seuraaviin teemoihin erilaisilla painotuksilla: liikkuvuus, voima ja kehon hallinta. Tunti sisältää helpon alkulämmittelyosion. Tunti sopii hyvin kaikenikäisille ja on erinomainen tunti aloittelijoille.

Lempeä jooga

Rentoutta ja keveyttä. Kevennetty tunti ilman punnerruksia ja nopeita siirtymisiä. Tällä tunnilla asennot linjataan rauhassa ja keskitytään hengitystekniikkaan. Sopii erityisen hyvin joogaa aloitteleville ja palauttavaksi harjoitukseksi.

Pilates

Vahvistetaan kehon syviä lihaksia hengitys- ja venytysharjoitusten avulla. Tiistai-illan jatkoryhmässä etusija on viime kaudella mukana olleilla.