Rankkaa ja tehokasta

Gymstick

Lihaskuntopainotteinen tunti, jossa apuvälineenä käytetään omaa gymstickiä (seuralla on muutamia gymstickejä, joilla pääset kokeilemaan tuntia). Tunti kehittää kestävyyttä ja liikkuvuutta.

Kahvakuula

Monipuolinen harjoitusmuoto, jolla lisätään lihasvoimaa, lihaskestävyyttä, liikkuvuutta, kehonhallintaa, tasapainoa sekä sydän- ja verenkiertoelimistön kuntoa. Ota oma kuula mukaan (naisille 6 kg, miehille 10 kg). Tule kokeilemaan lajia ja oppimaan perustekniikat.

Kuntonyrkkeily

Tunnin tarkoituksena on kohottaa erityisesti kestävyyttä, lihaskuntoa, tasapainoa sekä kehonhallintaa ja lajitaitoa. Tunnilla harjoitellaan tekniikkaa, nostetaan sykettä, tehdään koko kehoa kuormittavia lihaskuntoharjoitteita ja lopuksi palautellaan venyttelyn avulla. Välineitä ei tarvita.

Lihaskuntotreeni

Lihaskunnon kehittämiseen painottuva tehokas tunti, jossa lyhyt lämmittelyosuus.Tunnilla käytetään vaihtelevasti välineitä, salista riippuen.
Tunnin päättää venyttely. Keskiviikkoisin voit ottaa kahvakuulan tai painot mukaan.

Sporttijumppa

Reipastahtinen perusjumppa, jossa kohenee sekä kestävyys että lihaskunto. Noin puolen tunnin sykkeennosto-osio, tehokkaat lihaskuntoliikkeet ja loppuvenyttelyt.  Keskiviikon aamupäivätunnille saa ottaa lapset mukaan. Maanantain tunnin kesto on 90 min.

Steppi

Tehokas ja hikinen tunti, jossa askelletaan steppilaudalla rakentaen pieniä askelsarjoja tai käyttäen helppoja perusaskeleita.  Askelluksen lomassa tehdään myös lihaskuntoharjoitteita ja lopuksi venytellään.

Äijätreeni

Miesten oma jumppatunti, jossa kohennetaan kestävyyskuntoa helpolla askelluksella, tehdään tehokkaita lihaskuntoliikkeitä ja venytellään.  Miehet ovat luonnollisesti tervetulleita myös kaikille muille PNV:n aikuisten tunneille, mutta tämä on varattu vain miehille.