Tanssilliset tunnit

Latinofit

Tämä on tunti zumbaa rakastaville! Tunnilla pääset kokeilemaan muun muassa merenguen, salsan, reggaetonin ja cumbian askeleita. Askelkuviot ovat helppoja ja tyyli vaihtuu kappaleen vaihtuessa. Tällä tunnilla saat heittäytyä musiikin vietäväksi, jolloin hiki tulee ihan huomaamatta! Tunnilla pysytään ylhäällä koko ajan, etkä tarvitse erityisempiä välineitä.

Lavis

Lavis® on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, jonka askeleet ovat yhdistelmä lavatanssiaskeleita ja tuttuja helppoja jumppa-askelia. Liikuntamuoto, jossa yhdistyy lavatanssimusiikki ja tutut helpot jumppa-askeleet ”maustettuna” lavatanssiaskelilla. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten foxi, jenkka, rock. jive, cha cha, valssi ja humppa.

Tarjoamme kaksi eritasoista Lavis tuntia. Lavis Perus (1) on helppoa askellusta ja Lavis jatko (2) sisältää hieman enemmän koreografiaa.