Pakilan Voimistelijoiden yleiset peruutusehdot

Aikuisliikunnan kausi- ja 10-korteissa on 14 vuorokauden peruutusoikeus ilmoittautumispäivästä alkaen. Sen jälkeen tehdystä peruutuksesta laskusta maksetaan puolet eli 50 %.

Kurssimaksu peritään jos peruminen tapahtuu myöhemmin kuin viisi (5) vuorokautta ennen kurssin aloituspäivää.

Lasten ja nuorten harjoitusmaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan vähintään 24 h ennen kolmatta harjoituskertaa (kaksi kokeilukertaa). Maksu peritään täysimääräisenä kaikilta syyskaudella 11.10.2020 ja kevätkaudella 14.3.2021 mennessä aloittavilta. Tämän jälkeen aloittavat maksavat puolet harjoitusmaksusta.

Jäsenmaksu peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle. Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus, maratonjumpat jne. Jäsenmaksua ei palauteta.

Peruuttaminen on tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen pnv@pnv.fi tai muulla todistettavalla tavalla.