LASTEN TEMPPUILUTUNTIEN TUNTIKUVAUKSET
Huom. Kaikki temppuilutunnit sopivat sekä tytöille että pojille!

Ninjagym 5-6v

Ninjagym on Suomen Voimisteluliiton konseptitunti, jossa yhdistyy ikätasoon sopivalla tavalla vauhdikas temppuvoimistelu, voimaharjoittelu ja parkour.

Sirkusakro 5-8v

Tunneilla sirkustellaan ja opetellaan pari- ja perusakrobatiaa sekä pyramideja. Lisäksi tunneilla temppuillaan erilaisilla sirkuksesta tutuilla välineillä.

Temppis -temppukoulu 3-6v

Tunneilla touhutaan ja temppuillaan iloisessa ja energisessä ilmapiirissä osaavien ohjaajien johdolla. Kehittävien leikkien ja temppuratojen keinoin harjoitellaan perusliikuntataitoja ja voimistelun perustemppuja sekä ketteryyttä. Tule oppimaan kuperkeikka ja kärrynpyörän alkeet sekä nauttimaan temppuilusta ja liikunnasta turvallisesti.

Akro 7-10v

Tunnilla harjoitellaan telinevoimistelun permantoliikkeitä sekä akrobatiavoimistelun perusteita. Tutuksi tulevat esimerkiksi käsilläseisonta, siltakaato ja kärrynpyörä. Lisäksi tunnilla tutustutaan alkeisliikkeisiin eri telineillä kuten trampetilla, permannolla, rekillä ja puomilla. Iloisen temppuharjoittelun siivellä parantuu varmasti myös kehonhallinta ja voima!

Kepparijumppa 6-8v

Kepparijumpassa harjoitellaan ketteryyttä, hyppelyitä, esteratoja, eli kaikkea mikä liittyy kepparitoimintaan. Tunnilla tutustutaan myös voimistelun maailmaan ja harjoittellaan lihashallintaa, liikkuvuutta ja jalkatyöskentelyä, jotka tukevat tehokkaasti keppariharrastusta. Oma keppari mukaan!

Freegym 10-13v 10 kerran kurssina

Freegym kuuluu voimisteluliiton Gym-tuoteperheeseen. Siinä yhdistyvät voimistelu, voimaharjoittelu, voltit ja parkour ja se soveltuu kaikille taustaan tai taitotasoon katsomatta. Freegym rikkoo perinteisen voimistelun rajoja. Sitä voi harrastaa yksin tai yhdessä kaverin kanssa, sisällä, saleissa ja ulkona. Kurssi 13.9.-22.11.2021 (ei syyslomalla 18.10). Kurssin hinta 120e (+30e jäsenmaksu kerran vuodessa). Kurssi toteutuu mikäli väh. 8 osallistujaa.