LASTEN TEMPPUILUTUNTIEN TUNTIKUVAUKSET
Huom. Kaikki temppuilutunnit sopivat sekä tytöille että pojille!

Ninjagym 5-7v

Ninjagym on Suomen Voimisteluliiton konseptitunti, jossa yhdistyy ikätasoon sopivalla tavalla vauhdikas temppuvoimistelu, voimaharjoittelu ja parkour.

Perheliikunta 1-4v lapsi + aikuinen

Perheliikunta on koko perheen yhteinen liikuntamuoto, joka kehittää perusliikuntataitoja temppujen, leikkien ja laulujen avulla. Tunneilla harjoitellaan kehonhallintaa, oman kehon tuntemusta, motoriikkaa ja tasapainoa leikkisin harjoittein.

Sirkusakro 8-10v

Tunneilla sirkustellaan ja opetellaan pari- ja perusakrobatiaa sekä pyramideja. Lisäksi tunneilla temppuillaan erilaisilla sirkuksesta tutuilla välineillä.

Temppis 3-6v

Tunneilla touhutaan ja temppuillaan iloisessa ja energisessä ilmapiirissä osaavien ohjaajien johdolla. Kehittävien leikkien ja temppuratojen keinoin harjoitellaan perusliikuntataitoja ja ketteryyttä.

Temppuakro 7-10v

Tunnilla harjoitellaan telinevoimistelun permantoliikkeitä sekä akrobatiavoimistelun perusteita. Tutuksi tulevat esimerkiksi käsilläseisonta, siltakaato ja kärrynpyörä. Lisäksi tunnilla tutustutaan alkeisliikkeisiin eri telineillä kuten trampetilla, permannolla, rekillä ja puomilla. Iloisen temppuharjoittelun siivellä parantuu varmasti myös kehonhallinta ja voima!