PERHELIIKUNNAN TUNTIKUVAUKSET

Perhegym 1-4v. 10 kerran kurssina

Perhegym tunti kuuluu voimisteluliiton Gym-tuoteperheeseen. Perhegymiä perheen pienimmät (1-4v.) voivat harrastaa yhdessä huoltajan, kummin, isovanhemman tai vaikka koko perheen voimin. Perhegymissä yhdistyvät voimistelu, voimaharjoittelu, parkour sekä perheakrobatia. Tunneilla on vähemmän odottelua ja enemmän tekemistä. Kurssi 14.9.-23.11.2021 (ei syyslomalla 19.10). Kurssin hinta 140e (+30e 1x jäsenmaksu kerran vuodessa) Saman perheen lisälapsi maksaa 40e/hlö/kurssi. Ilmoittaudu. Kurssi toteutuu mikäli väh. 5 vanhempi-lapsi paria ilmoittautuu.

Perheliikunta 1-4v. 10 kerran kurssina

Perheen yhteinen liikuntaharrastus on hauskaa yhdessäoloa – liikkumisen riemua arjen lomassa. Perheliikunnassa perheen pienimmät vanhempineen pääsevät yhdessä liikkumaan ohjatusti. Ohjaajana on iki-ihana Päivi Dufvelin, jolla on vankka ammattitaito ja pitkä kokemus lastenohjauksessa ja erityisliikunnanohjauksessa. Tunnilla tutustutaan liikuntaleikkeihin, peleihin, telineisiin ja välineisiin, juosten, hyppien, liikkuen musiikin tahdissa ja pyöritellen kuperkeikkoja. Perheliikunnassa opetellaan perusliikuntataitoja leikkien ja mielikuvien avulla.
Tunnit antavat myös ideoita ja virikkeitä perheen arkiliikuntaan ja parhaimmillaan johdattavat lapset jo pienestä pitäen liikunnalliseen elämäntapaan. Kurssi 15.9.-24.11.2021 (ei syyslomalla 20.10). Kurssin hinta 140e (+30e 1x jäsenmaksu kerran vuodessa) Saman perheen lisälapsi maksaa 40e/hlö/kurssi. Ilmoittaudu. Kurssi toteutuu mikäli väh. 5 vanhempi-lapsi paria ilmoittautuu.