Lasten harrasteliikunnan kurssit

Syyskaudella 2020 pidämme lasten harrasteliikunnan kursseja, joihin ilmoittautuminen nettisivuillamme.

Kurssit:

Freegym 9-10v.
Aika: 22.9.-1.12. tiistaisin klo 16-17
Paikka: PNV:n toimiston sali (Ohrahuhdantie 2)
Hinta: 120 €/lapsi (jäsenille 90€)
Ohjaajat: Freegym- ja sirkusakro-ohjaajat Kia Viimala ja  Mira Martikainen

Kepparijumppa 6-8v.

Aika: 23.9.-2.12. keskiviikkoisin klo 17-18
Paikka: Torpparinmäen peruskoulu (Ylä Fallintie 54)
Hinta: 120€ /lapsi (jäsenille 90€)
Ohjaajat Maria Palmu ja Odelia Viljamaa

Kurssikuvaukset:

Freegym 4-6 -luokkalaisille 10x
Freegym on voimisteluliiton uusi harrastustunti lapsille ja nuorille. Freegymissä yhdistyvät voimistelu, voimaharjoittelu, voltit ja parkour. Tärkeintä on erilaisten taitojen ja temppujen opettelu. Freegymiä voi harrastaa sisällä liikuntasaleissa tai ulkona. Ohjaajana kurssilla on Freegym -koulutuksen käyneet Kia Viimala ja Mira Martikainen, jotka ovat tuttuja myös nuorempien Ninjagym tunnilta ja Sirkusakrotunneilta. Minimiosallistuja määrä kurssille on 6 lasta.

Kepparijumppa -kurssi 10x

Kepparijumppaan ovat tervetulleita kaikki keppareista kiinnostuneet. Kurssilla harjoitellaan ketteryyttä, hyppelyitä, esteratoja, eli kaikkea mikä liittyy kepparitoimintaan. Mutta tutustumme myös voimistelun maailmaan ja harjoittelemme lihashallintaa, liikkuvuutta ja jalkatyöskentelyä, jotka tukevat tehokkaasti keppariharrastusta. Oma keppari mukaan kurssille! Kurssi toteutuu jos 6 lasta ilmoittautuu.

Lisätietoa:
sanna.peltola@pnv.fi