Lasten harrasteliikunnan kurssit

Kevätkaudella 2020 pidämme useita lasten harrasteliikunnan kursseja, joihin ilmoittautuminen on jo avattu nettisivuillamme.

Kurssit:

Perheakro 1-3-vuotiaille 8x
Aika: 8.2.-4.4. lauantaisin klo 10-11 (ei hiihtolomalla 22.2)
Paikka: Pakilan Voimistelijoiden toimiston peilisali (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2. kerros)
Hinta: 95 € / aikuinen-lapsi -pari

Mammajumppa 5x
Aika: 25.2.-24.3 tiistaisin., klo 10:30-11:15 (4-8 kk) ja klo 13:30-14:15 (8-12 kk)
Paikka: Pakilan Voimistelijoiden toimiston peilisali (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2. kerros)
Hinta: 65 € / äiti-vauva -pari

Freegym 3-4-luokkalaisille 5x
Aika: 30.3.-4.5. maanantaisin klo 16-17
Paikka: Metsolan ala-aste (Kartanomuseontie 2)
Hinta: 55 €/lapsi

Kurssikuvaukset:

8.2.-4.4. Perheakro 1-3-vuotiaille ja vanhemmalle 8x
Perheakro on hauska lapsen ja vanhemman yhteinen harrastus. Kurssilla opitaan veikeitä pariakrobatialiikkeitä ja muitakin akrobatiataitoja. Lisäksi harjoitellaan kehonhallintaa ja liikkuvuutta liikkeiden oppimisen tukena, ryhmässä toimimista sekä perusliikuntataitoja. Kurssilla eri kerroilla on eri ohjaajia, joten monipuolisuus harjoittelussa on taattu kunkin ohjaajan oman osaamisalueen mukaan – kuitenkin kehittävän kurssisuunnitelman puitteissa. Kurssille ilmoittautuu vanhempi ja minimiosallistujamäärä kurssin toteutumiseksi on 6 aikuinen-lapsi paria. Lapsen kanssa kurssille voi eri kertoina tulla eri aikuinen.

25.2.-24.3. Mammajumppakurssit 5x
Keväällä tiistaisin jumpataan tuoreiden äitien ja heidän vauvojensa tahtiin PNV:n toimiston uudessa peilisalissa. Aamupäivisin on kurssi äideille nuorempien vauvojen kanssa (4-8kk) ja iltapäivisin vanhempien vauvojen kanssa (8-12kk) jumppaaville äideille. Mammajumppa on lempeää liikuntaa äidille ja kehittävää liikettä vauvalle. Tunnit koostuvat laululeikeistä, välinejumpasta, temppuilusta sekä toisiin äiteihin ja vauvoihin tutustumisesta. Minimiosallistujamäärä 6 äiti-vauvaparia.

30.3.-4.5. Freegym 3-4-luokkalaisille 5x
Freegym on voimisteluliiton uusi harrastustunti lapsille ja nuorille. Freegymissä yhdistyvät voimistelu, voimaharjoittelu, voltit ja parkour. Tärkeintä on erilaisten taitojen ja temppujen opettelu. Freegymiä voi harrastaa sisällä liikuntasaleissa tai ulkona ja näin kurssillakin on tarkoitus tehdä. Ohjaajana kurssilla on Freegym -koulutuksen käynyt Kia Viimala, joka on tuttu myös nuorempien Ninjagym tunnilta ja Sirkusakrotunneilta. Minimiosallistuja määrä kurssille on 6 lasta.

Lisätietoa:
pnv@pnv.fi