Lasten harrasteliikunnan kurssit

Kevätkaudella 2021 järjestämme lasten harrasteliikunnan kursseja, joihin ilmoittautuminen on nyt avattu nettisivuillamme.

Kurssit:

Dancemix 9-12v.
Aika: 1.3.-10.5. (5.4. ei tuntia) maanantaisin klo 17.15-18.15
Paikka: Oulunkylän ala-aste, Veräjälaakson toimipiste (Otto Brandtin tie 13)
Hinta: 120 €/lapsi (jäsenille 90€)
Ohjaaja: Nea Oksanen

Kepparijumppa 6-8v.

Aika: 3.3-5.5. keskiviikkoisin klo 18-19 (10 kertaa)
Paikka: Torpparinmäen peruskoulu (Ylä Fallintie 54)
Hinta: 120€ /lapsi (jäsenille 90€)
Ohjaaja: Maria Palmu

Kurssikuvaukset:

Dancemix 9-12v. -kurssi 10x

Tunneilla tanssitaan eri tanssisarjoja, tutustutaan monipuolisesti eri tanssityyleihin ja kehitetään peruskuntoa leikkien ja liikkuen. Innostavan ja pätevän ohjaajan opastuksella tunneilla harjoitellaan akrobatiaa – kuperkeikkoja, kärrynpyöriä, käsilläseisontaa ja päälläseisontaa. Myös erilaisia välinetaitoja harjoitellaan, kuten pallojen, huivien ja muiden välineiden käsittelyä yhdistettynä milloin kiertoharjoitteluun, milloin tanssiin. Tuntien ilmapiiri on rennon hauska! Tunti sopii kaikille. Kurssi toteutuu jos 6 lasta ilmoittautuu.

Kepparijumppa -kurssi 10x

Kepparijumppaan ovat tervetulleita kaikki keppareista kiinnostuneet. Kurssilla harjoitellaan ketteryyttä, hyppelyitä, esteratoja, eli kaikkea mikä liittyy kepparitoimintaan. Mutta tutustumme myös voimistelun maailmaan ja harjoittelemme lihashallintaa, liikkuvuutta ja jalkatyöskentelyä, jotka tukevat tehokkaasti keppariharrastusta. Oma keppari mukaan kurssille! Kurssi toteutuu jos 6 lasta ilmoittautuu.

Lisätietoa:
sanna.peltola@pnv.fi