Kausimaksut

Jäsenmaksun 25 euroa kaudessa lisäksi maksat erillisen kausimaksun.

Ilmoittautumisen yhteydessä (syksyllä) valitaan maksu yhdessä tai kahdessa erässä, jolloin eräpäivät 15.9. ja 15.12. Jälkimmäinen eräpäivä viittaa kevään jumppaan. Tuntien hinnat määräytyvät tunnin pituuden ja viikkokertojen mukaan.  Lukujärjestys on rakennettu niin, että se kannustaa useamman lajin harrastamiseen viikon eri päivinä. Tuntien hinnoittelu muuttuu edullisemmaksi, kun harrastajan viikoittainen tuntimäärä lisääntyy.  Alennuksen tuntimaksuista saat kevään kausimaksusta.

Kausimaksut: (1xvko)

• 95 euroa (45-60 min tunti)
  • 110 euroa (75 min tunti)
  • 140 euroa (90 min tunti)

Toinen viikkotunti keväällä: (mikäli syksyllä on käynyt vain yhdellä tunnilla)

• 80 euroa (45-60 min tunti)
  • 95 euroa (75 min tunti)
  • 125 euroa (90 min tunti)

Esimerkkejä uudistuneesta hinnoittelusta:

• 5-vuotiaan tytön käydessä joukkuevoimistelussa (60 min) kerran viikossa ja sen lisäksi Stara-treenissä (75 min), on harrastamisen hinta syyskaudelta 95 e + 110 e = 205 e. Saman tytön käydessä vielä kolmannella tunnilla Satubaletissa ( 60 min), on hinta 205 e + 95 e = 300 e/kausi.  Kevään kausimaksu samalla harjoittelulla on alhaisempi: 95 eur+80eur+55eur= 230 eur

• 9-vuotiaan pojan käydessä boy´s street -tanssitunnilla (60 min) sekä sen lisäksi sirkus-akrossa (60 min), on harrastamisen hinta syksyllä 95 e + 95 e = 190 eur. Keväällä sama harrastaminen maksaa 95 eu + 65 eur=160 eur.

Perheliikuntaan ilmoittautuu lapsi. Lapsi liikkuu perheliikunnassa aikuisten hopeakortin hinnalla eli 125e /kausi. Saman perheen toinen ja kolmas lapsi maksaa 40e/hlö/kausi. Aikuinen liikkuu lapsen kanssa perheliikunnassa ilmaiseksi.

Hintoja voit  katsoa ilmoittautumisen yhteydessä myös Hoika-rekisteripalvelusta. Lue lisää ilmoittautumisesta täältä.

Peruutusehdot:

Lasten ja nuorten harjoitusmaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan vähintään 24 h ennen kolmatta harjoituskertaa (kaksi kokeilukertaa). Maksu peritään täysimääräisenä kaikilta syyskaudella 13.10.2019 ja kevätkaudella 15.3.2020 mennessä aloittavilta. Tämän jälkeen aloittavat maksavat puolet harjoitusmaksusta.

Jäsenmaksu 25 euroa peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle.
Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus, maratonjumpat.

Peruuttaminen on tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai muulla todistettavalla tavalla.