Jumppamaksut

Jäsenmaksun 30 euroa kaudessa lisäksi maksat erillisen jumppamaksun.

Jumppamaksut:

• 45 min tunti = 210 euroa /vuosi
  • 60 min tunti = 230 euroa /vuosi
  • 75 min tunti = 250 euroa /vuosi
  • 90 min tunti = 280 euroa /vuosi

Jumppamaksun voi maksaa kahdessa erässä. Lukujärjestys on rakennettu niin, että se kannustaa useammalla tunnilla käymiseen viikon eri päivinä.

Perheliikuntaan ilmoittautuu lapsi. Lapsi liikkuu perheliikunnassa aikuisten hopeakortin hinnalla. Saman perheen toinen ja kolmas lapsi maksaa 40e/hlö/kausi. Aikuinen liikkuu lapsen kanssa perheliikunnassa ilmaiseksi.

Hintoja voit  katsoa ilmoittautumisen yhteydessä myös Hoika-rekisteripalvelusta. Lue lisää ilmoittautumisesta täältä.

Peruutusehdot:

Lasten ja nuorten harjoitusmaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan vähintään 24 h ennen kolmatta harjoituskertaa (kaksi kokeilukertaa). Maksu peritään täysimääräisenä kaikilta syyskaudella 13.10.2019 ja kevätkaudella 15.3.2020 mennessä aloittavilta. Tämän jälkeen aloittavat maksavat puolet harjoitusmaksusta.

Jäsenmaksu 25 euroa peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle.
Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus, maratonjumpat.

Peruuttaminen on tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai muulla todistettavalla tavalla.