Kausimaksut

Jäsenmaksun 25 euroa kaudessa lisäksi maksat erillisen kausimaksun.

Kausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Tuntien hinnat määräytyvät tunnin pituuden ja viikkokertojen mukaan.  Lukujärjestys on rakennettu niin, että se kannustaa useamman lajin harrastamiseen viikon eri päivinä. Tuntien hinnoittelu muuttuu edullisemmaksi, kun harrastajan viikoittainen tuntimäärä lisääntyy.  Alennuksen tuntimaksuista saat kevään kausimaksusta.

Syksyn maksut:

• 95 euroa (45-60min tunti)
  • 110 euroa (75min tunti)
  • 140 euroa (90 min tunti)

Keväällä, mikäli sama jumppari käy useammalla tunnilla, kertyy alennuksia syksyn harjoittelusta:

• 45-60min tunti:
    • 95 euroa (1. tunti)
    • 65 euroa (2. tunti)
    • 55 euroa (3.tunti)
  • 75 min tunti
    • 110 euroa (1.tunti)
    • 80 euroa (2.tunti)
    • 70 euroa (3. tunti)
  • 90 min tunti
    • 140 euroa (1. tunti)
    • 110 euroa (2.tunti)
    • 100 euroa (3.tunti)

Esimerkkejä uudistuneesta hinnoittelusta:

• 5-vuotiaan tytön käydessä joukkuevoimistelussa (60 min) kerran viikossa ja sen lisäksi Stara-treenissä (75 min), on harrastamisen hinta syyskaudelta 95 e + 110 e = 205 e. Saman tytön käydessä vielä kolmannella tunnilla Satubaletissa ( 60 min), on hinta 205 e + 95 e = 300 e/kausi.  Kevään kausimaksu samalla harjoittelulla on alhaisempi: 95 eur+80eur+55eur= 230 eur

• 9-vuotiaan pojan käydessä boy´s street -tanssitunnilla (60 min) sekä sen lisäksi sirkus-akrossa (60 min), on harrastamisen hinta syksyllä 95 e + 95 e = 190 eur. Keväällä sama harrastaminen maksaa 95 eu + 65 eur=160 eur.

Perheliikuntaan ilmoittautuu lapsi. Lapsi liikkuu perheliikunnassa aikuisten hopeakortin hinnalla eli 125e /kausi. Saman perheen toinen ja kolmas lapsi maksaa 40e/hlö/kausi. Aikuinen liikkuu lapsen kanssa perheliikunnassa ilmaiseksi.

Hintoja voit  katsoa ilmoittautumisen yhteydessä myös Hoika-rekisteripalvelusta. Lue lisää ilmoittautumisesta täältä.