Ohjaajat

Päivi Dufelin

• Temppukoulu 3-4v ja 4-6v

Päivi on koulutukseltaan liikunnanohjaaja ja Personal Trainer ja toimii työssään mm. erityislasten liikunnanohjaajana sekä liikuntayhdistys Rectus ry:n toiminnanjohtajana. Oman liikuntauransa Päivi on aloittanut 6-vuotiaana Pakilan Voimistelijoissa.

Sirpa Lahervo

• MiniMikrot 4-5v
  • Mikrot 5-6v
  • Xena 5-6v
  • VegaMint 7-8v
  • FintasticMoms -aikuisten joukkue

Sirpa on aloittanut oman voimistelu-uransa PNV:ssa 3-vuotiaana ja toimii nyt seuran Stara ikäisten vastuuvalmentajana. Oma kilpailu-ura joukkuevoimistelussa kesti parikymmentä vuotta. Tällä hetkellä Sirpa ohjaa ja valmentaa seuran kaikkein nuorimpia voimistelijan alkuja MiniMikroissa sekä vanhimpia, aikuisten naisten FintasticMoms joukkueessa. Kokeneena valmentajana Sirpa toteaa rakkaasta elämäntavastaan lasten- ja nuorten liikuttajana näin: ”parasta valmentamisessa on se, että näkee joka ikisessä harjoituksessa uuden oppimista ja myös se, että vuosien saatossa näkee kun pienenä pirpanana omassa joukkueessa aloittaneet tytöt kisaavat kansallisella tai jopa kansainvälisellä tasolla menestyen.”

Unna Lauranto

• Tanssillinen akrobatia 8-11v

Unna on tanssinut 12 vuoden ajan ja kisannut tanssin SM- ja MM-kilpailuissa. Unna opettaa myös tanssia ja tekee kilparyhmälleen kisakoreografiat.

Sara Lehtomäki

• JV-harraste 9-12v
  • JV Stella Lime

Saran 25v voimistelu-ura on alkanut temppukoulusta ja siitä tanssillisen voimistelun kautta päätynyt joukkuevoimisteluun. Voimistelun lisäksi Sara on harrastanut irlantilaista tanssia kahdeksan vuotta sekä balettia ja jazz-tanssia noin kuuden vuoden ajan. Lasten ja nuorten harrasteryhmiä Sara on ohjannut syksystä 2008 lähtien. Sara on opiskellut vestonomiksi ja työskentelee Piruetilla. Lisäksi hän on mukana Pakilan Voimistelijoiden  lasten- ja nuorten työryhmässä ja on  osallistunut aktiivisesti erilaisiin koulutuksiin ohjaajana/valmentajana.
Kirsi Kukkola

• Temppukoulu 3-4v
  • Perheliikunta

Anna Kuronen

• Easysport

Anna on 20-vuotias opiskelija ja hän on voimistellut aivan pienestä pitäen, ensin telinevoimistelijana ja sitten TeamGymin parissa. Annalla on paljon kokemusta eri ikäisten tyttöjen ja poikien ohjaamisesta Team Gymin harraste- sekä kilparyhmissä, telinevoimistelussa, trampoliinivoimistelussa ja jumppakoulussa. Ohjaamisen Anna aloitti v.2013 ja on suorittanut jumppakoulukoulutukset I ja III.

Tiia Pennanen

• JV- harraste 7-9v alkeet ja jatko

Tiia on 20-vuotias opiskelija ja entinen joukkuevoimistelija. Hän on harrastanut voimistelua yhteensä 15 vuotta, pääasiassa Pakilan Voimistelijoissa. Nykyään hän käy tanssitunneilla ja on toiminut lasten ja nuorten ohjaajana jo noin kolme vuotta.

Pauliina Petrell

• Gym-mix 4-10v

harrastanut temppukoulua, dance mixiä ja joukkuevoimistelua Pakilan Voimistelijoissa vuodesta 2007 lähtien. Aiemmilta kausilta Pauliinalla on kokemusta apuohjaajana ja ohjaajana myös satutanssista, naperobaletista sekä jv-harrasteryhmästä. Liikuntaharrastusten lisäksi Pauliinalla on pitkä kokemus Partiosta, jossa hän toimii 7-9-vuotiaiden lasten johtajana neljättä vuotta.

Netta Rekomaa

• Satutanssi 5-6v

Netta on tanssinut pienestä asti mm. balettia, show- ja jazztanssia. Netalla on useita SM- ja MM-mitaleja show-, jazz, latino show- ja nykytanssikilpailuista. Netta on käynyt lasten ohjaajakoulutukset ja opettaa myös Step Up School’ssa.

Aliisa Seppänen

• Naperobaletti 3-4v ja 4-6v
  • Satutanssi 3-4v

Aliisa on tanssinut ja liikkunut pienestä pitäen päälajinaan baletti. Hän on valmistunut tanssijaksi Suomen Kansallisoopperan Balettioppilaitoksesta vuonna 2008 sekä sosionomiksi (lastentarhanopettajan pätevyys, AMK) vuonna 2014.

Tuomas Takala

• Gym-mix 7-8v ja 8-9v
  • ProDance

Tuomas 17-v on harrastanut tanssia kahdeksan vuotta, tanssilajinaan Breakdance. Tanssin lisäksi Tuomas pelaa koripalloa ja  on suorittanut Voimisteluliiton Freegym-koulutuksen v. 2017.

Ulla Turunen

• Dancemix 6-7v, 7-9v ja 10-14

Ulla on harrastanut useita eri liikuntalajeja jalkapallosta luisteluun, voimistelulajeista kilpaillut kilpa-aerobicissa ja tanssinut tanssikoulu Step Upilla useamman vuoden ajan. Ulla ohjaa myös seuran aikuispuolen harrastetunteja.

Kia Viimala

• Sirkusakro 5-6v, 7-8v ja 7-9v

Kiia on 17v. lukiolainen ja harrastanut pitkään sirkusakroa Linnanmäen sirkuskoulussa, esiintyvässä ryhmässä sekä apuohjaajana Linnanmäen Sirkuskoulussa.  Kiialla on SNSL:n (Suomen Nuorisosirkusliitto) apuohjaajankoulutus osa 1 & osa 2. Kiia toimii myös Tutorina, versosovittelijana.

Apuohjaajat

Beatrice Enberg

• Gym-mix mini 4-6v
  • JV Stella Lime 10-12v

Beatrice on harrastenut joukkuevoimistelua 10 vuotta Rekolan Raikkaassa ja Pakilan Voimistelijoissa. Voimistelun lisäksi hän on harrastanut myös uintia ja jalkapalloa. Apuvalmentamisen Beatrice aloitti elokuussa 2015.

Helmi Hölli

• Easyport

Helmi on harrastanut voimistelua Pakilan Voimistelijoissa noin 10 vuotta ja voimistelee nyt kilpasarjan Astra Fenix -joukkueessa. Helmi kertoo apuohjaajana toimimesta näin: ”tykkään urheilusta ja on kiva auttaa lapsia ja ohjata heitä uusissa asioissa.”

Victoria Karlsson

• Easysport

Victoria on harrastanut voimistelua pakilan Voimistelijoissa viisi vuotta ja voimistelee edelleen kilpasarjan Astra Fenix -joukkueessa. Innostuksestaan toimia apuohjaajana hän kertoo näin: ”pidän paljon kaikenlaisesta urheilemisesta ja varsinkin voimistelusta. Lasten kanssa on kiva toimia ja opettaa heitä asioissa mitä he eivät vielä osaa”

Kanerva Luoto

• Gym-mix 7-8v ja 8-9v
  • Oma liikuntatausta: Kanerva on voimistellut PNV:n joukkuevoimistelujoukkueissa seitsemän vuoden ajan, pisimpään Gloria Novassa.

Tessa Pennanen

• Temppukoulu 3-4v

Tessa on 16v lukiolainen ja on harrastanut joukkuevoimistelua 11 vuotta, jonka jälkeen voimistelu vaihtui tanssiin.

Pinja Räsänen

• Sirkusakro 5-6v, 7-8v ja 7-9v
  • Oma liikuntatausta: Pinja on harrastanut joukkuevoimistelua PNV:ssä noin kuuden vuoden ajan.

Inna Timonen

• Naperobaletti 3-4v ja 5-6v
  • Satutanssi 3-4v

Inna on harrastanut joukkuevoimistelua PNV:ssä sekä balettia, tanssia ja uintia. Tanssia Inna on harrastanut sekä Step Upilla että Pro Dancessa.