EtusivuLiikuPink Dance Stars -tanssikilpailu

Pink Dance Stars -tanssikilpailu 13.3.2022

Pink Dance Stars on hyvän mielen showtanssikilpailu kaikenikäisille tanssijoille. Kilpailu antaa upean elämyksen ja esiintymiskokemusta niin harrastelijoille kuin tavoitteellisesti tanssia harrastaville ryhmille ja tanssijoille. Ammattitaitoisten tuomareiden ansiosta osallistujat saavat arvokasta palautetta kauteensa.

Kilpailu järjestetään sunnuntaina 13.3.2022 Helsingin Suomalaisella Yhteiskoululla, SYKillä (Isonnevantie 8, 00320 Helsinki).

Pink Dance Stars -tanssikilpailun järjestää Pakilan Voimistelijat ry:n Pro Dance -tanssilinja. PNV on kokenut kisajärjestäjä – kokemusta on kertynyt lukuisien kisojen järjestämisestä lasten kisoista mestaruuskisoihin ja kansainvälisiin kisoihin.

@pinkdancestars #pinkdancestars

Aikataulu

Kilpailu järjestetään sunnuntaina 13.3.2022. Tarkempi aikataulu julkaistaan ilmoittautumisajan päätyttyä helmikuun aikana.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on nyt käynnissä. Ilmoittautumisaika tanssikilpailuun on 13.1.–13.2.2022.

Kilpailusarjat ja ikäryhmät

Kilpailussa on neljä showtanssin kilpailusarjaa: soolot, duot/triot, pienryhmät (4–9 tanssijaa) ja suuret ryhmät (10 tanssijaa tai enemmän). Ikäryhmiä on viisi: lapset, juniorit, aikuiset 1, aikuiset 2 ja aikuiset 3.

Lisäksi kilpailussa on vapaampi Rising Stars -sarja, johon ovat tervetulleita osallistumaan kaikenikäiset esiintymisestä innostuneet tanssijat ja tanssiryhmät.

Osallistumismaksut

Lasku osallistumismaksuista lähetetään yhteyshenkilön sähköpostiosoitteeseen ilmoittautumisajan päätyttyä.

• Soolo 35€/teos
  • Duo/trio 45€/teos
  • Pienryhmät (4–9 henkilöä) 105€/ryhmä/teos
  • Suuret ryhmät (10 tanssijaa tai enemmän) 175€/ryhmä/teos

Rising Stars -sarjassa osallistumismaksut ovat samat kuin yllä.

Kilpailujärjestys

Kilpailujärjestys julkaistaan ilmoittautumisajan päättyä helmikuun aikana.

Säännöt

Kilpailun säännöt löytyvät täältä. Jokaisen osallistujan on tutustuttava kilpailusääntöihin etukäteen. Ilmoittautumalla kilpailuun hyväksyt kilpailusäännöt.

Liput

Yleisölippuja kisakatsomoon myydään Holvi-verkkokaupassa. Lipunmyynti aukeaa helmikuussa.

Pysäköinti ja liikenneyhteydet

Pysäköinti tapahtuu koulun pihalla pysäköintiin merkityillä alueilla vaarantamatta pelastusteitä. Koulun pihalla on yli 100 maksutonta parkkipaikkaa. Kilpailupaikalle on erinomaiset julkiset liikenneyhteydet: hsl.fi (lukuisat bussit sekä juna).

Musiikki

Musiikki toimitetaan 27.2.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen dance@pnv.fi. Musiikki tulee olla hankittu laillisesta lähteestä. Musiikki tulee olla lähetetty määrätyn ajan puitteissa, pyydetyllä tavalla nimettynä sekä pyydetyssä formaatissa kilpailusääntöjen ohjeen mukaan. Myöhästyneistä musiikeista peritään myöhästymismaksu 20€.

Tulokset

Kilpailun tulokset julkaistaan näillä sivuilla tapahtuman jälkeisellä viikolla.

Tuomarit

Tuomarit esitellään lähempänä tapahtumaa.

Koronaohjeet

Mikäli kilpailu joudutaan perumaan pandemian vuoksi, ensisijaisesti tapahtuma ja jo maksetut osallistumismaksut siirretään uuteen ajankohtaan. Ilmoittautumalla kilpailuun hyväksyt kilpailusäännöt sekä sen, että tapahtuma voidaan siirtää myöhempään ajankohtaan, mikäli koronarajoitukset niin vaativat.

Tarkempi koronaohjeistus julkaistaan tällä sivulla lähempänä tapahtumaa.

Järjestäjän yhteystiedot

Pakilan Voimistelijat ry
Ohrahuhdantie 2 A, 00680 Helsinki
Y-tunnus: 0215257-7