EtusivuLiikuPro Dance -tanssilinjaPro Dance -kausimaksut

Pro Dance -kausimaksut 2021–22

Jäsenmaksu 30 euroa peritään kaikilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syys- tai kevätkaudelle. Jäsenmaksu maksetaan Hoika-ilmoittautumispalvelussa. Ohjeita rekisteröitymiseen ja kirjautumiseen löydät täältä.

Kun tulet seuran toimintaan mukaan ensimmäistä kertaa, aloita rekisteröitymällä ilmoittautumisohjelman käyttäjäksi. Rekisteröitymisen jälkeen sinulle lähetetään sähköpostitse henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana, joilla pääset maksamaan jäsenmaksun.

Jäsenmaksun lisäksi maksat erillisen lukukausimaksun. Lasku lukukausimaksusta lähetetään PNV:n toimistosta sähköpostitse kolmessa erässä. Pro Dance -ryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin (mukaan lukien kilpailukustannukset), kun otat paikan vastaan ryhmässä. Toivottavaa on sitoutuminen koko vuodeksi (syksy 2021 – kevät 2022).

Ongelmatapauksissa otathan yhteyttä PNV:n toimistoon: pnv@pnv.fi, puh. 040 502 1443 (soittoaika 9–12).

Lukukausimaksu Illuusio ja Utopia

Syksyn lukukausimaksu on 600 euroa. Lukukausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Kausi 2021–2022 alkaa viikolla 33. Lukukausimaksu sisältää opetuksen kilparyhmässä (5,5 h/vko) ja kisakoreografian sekä kaksi päiväleiriä vuodessa (syyskauden ja kevätkauden alussa).

Lukukausimaksu Fantasia

Syksyn lukukausimaksu on 545 euroa. Lukukausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Kausi 2021–2022 alkaa viikolla 33. Lukukausimaksu sisältää opetuksen kilparyhmässä (5 h/vko)* ja kisakoreografian sekä kaksi päiväleiriä vuodessa (syyskauden ja kevätkauden alussa).

*ilman kolmatta viikkotuntia Fantasian harjoitusmäärä on 3,5h/viikko, lukukausimaksu tällöin 400€.

Kilparyhmien muut kustannukset

Kilpailevilla ryhmillä tulee kauden aikana kustannuksia mm. kisamatkoista, kisapuvuista, kilpailumaksuista, mahdollisista lisensseistä tai vakuutuksista sekä ryhmän edustusvaatteista.

Kauden 2021–2022 aikana on hyvä varautua muutamien satojen eurojen muihin kustannuksiin tanssijan iästä ja tapahtumiin (esim. Gymnaestrada) osallistumisesta riippuen (vanhemmat tanssijat kilpailevat todennäköisesti nuorempia tanssijoita enemmän).

Soolot ja duot

Syksyllä 2021 järjestetään soolo- ja duokursseja. Yksi harjoituskerta kestää 60 min ja tunnilla harjoittelee kolme solistia/duoa kerrallaan. Hinta sisältää 10 harjoituskertaa sekä koreografiamaksun. Sooloja ja duoja syksyllä 2021 opettavat Maija Miinalainen sekä Marjukka Lukkaroinen. Kysy aikataulut ryhmäsi opettajalta!

Soolo 160€/hlö

Duo 120€/hlö

Yksityisopetus 10 x 60 min 460 €/hlö

Kurssit

Pro Dancen avoimista kursseista tulossa tietoa syksyllä 2021.

Peruutusehdot

Pro Dance -ryhmissä sitoudutaan yhteen lukukauteen (syksy/kevät) ja sen maksuihin, kun otat paikan vastaan ryhmässä.

Mikäli harrasteryhmän tai kilpavalmennusryhmän toiminta joudutaan keskeyttämään pidempiaikaisesti tai peruuttamaan epidemian, poikkeuksellisen luonnontapahtuman, tulipalon, laajan onnettomuuden, viranomaismääräyksen tai -suosituksen tai vastaavan muun seurasta riippumattoman syyn johdosta, ensisijaisesti pyritään järjestämään korvaavaa toimintaa. Mikäli korvaavaa toimintaa ei pystytä järjestämään, mahdollisissa maksujen palautuksissa huomioidaan toteutuneen toiminnan kustannukset sekä vaikutukset seuran toiminnan jatkamismahdollisuuksiin.