EtusivuLiikuPro Dance -tanssilinjaPro Dance -kausimaksut

Pro Dance -kausimaksut

Jäsenmaksun 25 euroa kaudessa lisäksi maksat erillisen lukukausimaksun.

Kilparyhmät

Kilpailevien ryhmien lukukausimaksu on 600 euroa. Lukukausimaksu maksetaan erikseen syksyllä ja keväällä. Kausi 2019-2020 alkaa viikolla 33. Lukukausimaksu sisältää opetuksen kilparyhmässä ja kisakoreografian.

Soolot, duot ja triot

Hinta sisältää 10 tuntia opetusta toimiston salissa (vapaana olevien aikojen puitteissa) sekä koreografiamaksun. Sali varattavissa mahdollisina vapaina iltapäivinä kymmenelle opetuskerralle.

Opettajana ja koreografina toimii Maija Miinalainen. Kysy mahdollisuuksista maija.miinalainen@gmail.com.

Duo 180€/hlö/duo

Trio 120€/hlö/trio

Solo 360€/hlö

Muut tunnit

Boys’ Street, Dancemix, Showmix ja Streetmix  tunneista löydät tietoa Lasten ja nuorten liikunnasta. Tanssitunneille ilmoittaudutaan Hoika-rekisteripalvelusta. Lue lisää ilmoittautumisesta sivulta Ilmoittaudu.

Peruutusehdot

Lasten ja nuorten harjoitusmaksu palautetaan täysimääräisenä, mikäli ilmoittautuminen perutaan vähintään 24 h ennen kolmatta harjoituskertaa (kaksi kokeilukertaa). Maksu peritään täysimääräisenä kaikilta syyskaudella 13.10.2019 ja kevätkaudella 15.3.2020 mennessä aloittavilta. Tämän jälkeen aloittavat maksavat puolet harjoitusmaksusta.

Jäsenmaksu 25 euroa peritään kaikilta ilmoittautuneilta kauden alussa. Jäsenmaksu on sama, vaikka osallistuisi vain syksy- tai kevätkaudelle.
Jäsenmaksua vastaan voit osallistua ilmaiseksi seuran järjestämiin tapahtumiin kuten merkkisuoritus, maratonjumpat.

Peruuttaminen on tehtävä sähköpostilla PNV:n yleiseen sähköpostiosoitteeseen tai muulla todistettavalla tavalla.

Sivun kuva: Sami Ilvonen