Tanssinopettajat

Nea Oksanen: Utopia-kilparyhmä

Maija Miinalainen: Fantasia-kilparyhmä

Marjukka Lukkaroinen

• Pro Dance -tanssilinjan vastaava ja tanssinopettaja Pro Dancella syksystä 2021 alkaen

Marjukka toimii Illuusio-kilparyhmän opettajana ja koreografina sekä Pro Dancen vastuuopettajana. Lisäksi Marjukka opettaa PNV:llä Satutanssia.

Marjukka on valmistunut kasvatustieteen maisteriksi Helsingin yliopistosta. Opiskelun sekä luokanopettajan työn ohella Marjukka on ohjannut monipuolisesti erilaisia tanssitunteja useiden vuosien ajan. Marjukka on tehnyt lukuisia kisakoreografioita solisteille, duoille, pienryhmille sekä muodostelmille, lapsista aikuisiin.

Marjukka on itse tanssinut lähes 20 vuoden ajan. Marjukan lajeja ovat Performing Arts -lajit, eli show-, jazz- ja nykytanssi, joiden parissa Marjukka on kilpaillut SM- ja MM-tasolla pienryhmä- ja muodostelmasarjoissa.

Nea Oksanen

• Pro Dance tanssinopettajana syksystä 2018 alkaen, vakituisena kevät 2019

Nea aloitti tanssimisen 6-vuotiaana showtanssilla. Into tanssiin johdatti myös muiden lajien pariin, kuten nykytanssi ja hiphop.

Nea oli useampana vuotena osana kisaryhmää, ja onkin osallistunut moniin eri kilpailuhin ja tapahtumiin ryhmä- ja sooloesityksillä. Nea tanssi Footlightilla erikoiskoulutusryhmässä, jossa oppi useiden tanssilajejen tekniikat. Nea on tanssinut Hanskin erikoiskoulutustyhmässä.

Nea on käynyt Suomen Voimisteluliiton Dance4fun -koulutuksen. Seuraavaksi Nea on osallistumassa Voimisteluliiton Lasten ja nuorten ohjaajakoulutuksiin.

Maija Miinalainen

• Pro Dance duot ja triot, opettaja keväästä 2020 alkaen

Maija on harrastanut tanssia 13 vuotta. Maija on aloittanut tanssin jo 3-vuotiaana pienten tanssitunneilla ja edennyt vuosien myötä SM-tason showtanssi-joukkueeseen. Tanssikokemukseen sisältyy useita lajeja baletista hip hoppiin. Tanssi on ollut ja tulee olemaan iso osa Maija elämää valmentajana ja tanssijana.

Maijan kasvattiseura on Helsingin tanssiopisto, mutta Maija on itsekin tanssinut Pro Dancen tanssilinjan joukkueessa. Maija aloitti apuohjaajana Pakilan Voimistelijoissa 2018. Maija on ohjannut lasten ja nuorten puolella monenlaisia tunteja. Pro Dance -tanssilinjalla Maija on tehnyt parille duolle ja yhdelle triolle kisakoreografiat, opettanut ja ohjannut valmistautumista tanssikilapiluun.

Maija on osallistunut useille Suomen Voimisteluliiton koulutuksiin eri lajien parissa mm. lasten ja nuorten ohjaajakoulutukseen sekä Dance4Fun -koulutuksen.

Sivun kuva: Emma Dubb