Tanssiopettajat

Hannaleena Kurola: –

Essi Hannuksela

Kuva: Olli Viljamaa

• Pro Dance tanssilinjan vastaava syksy 2015, tanssiopettajana syksystä 2018 alkaen

Essi on ammattitanssija, koreografi, tanssinopettaja, joukkuevoimisteluvalmentaja ja tuomari. Essi on yksi Pro Dance tanssilinjan alkuunpanijoista syksyllä 2015. Essi toimii Illuusio -kilparyhmän opettajana ja koreografina.

Essi on valmistunut 2014 ammattitanssijaksi Tampereen konservatorin ammattitanssijan koulutusohjelmasta. Opintoihin sisältyi fyysisen valmennuksen, terveystiedon, tanssipedakogian ja fysioterapian opintoja.

Essi esiintyy oman tanssiryhmänsä kanssa aktiivisesti ja voimisteli joukkueessa Massimo kevään 2018 loppuun. Essistä löydät tietoa lisää valmentajaesittelystä.

Nea Oksanen

• Pro Dance tanssiopettajana syksystä 2018 alkaen, vakituisena kevät 2019

Voisiko joku päivittää PNV.fi sivuille pro Dance oppeihin Nean tiedot, niitä kysellään. Minulla kotiläppäri rikki enkä voi käyttää työkonetta siihen.

Nea aloitti tanssimisen 6-vuotiaana showtanssilla. Into tanssiin johdatti myös muiden lajien pariin, kuten nykytanssi ja hiphop.

Nea oli useampana vuotena osana kisaryhmää, ja onkin osallistunut moniin eri kilpailuhin ja tapahtumiin ryhmä- ja sooloesityksillä. Nea tanssi Footlightilla erikoiskoulutusryhmässä, jossa oppi useiden tanssilajejen tekniikat. Nea on tanssinut Hanskin erikoiskoulutustyhmässä.

Nea on käynyt Suomen Voimisteluliiton Dance4fun -koulutuksen. Seuraavaksi Nea on osallistumassa Voimisteluliiton Lasten ja nuorten ohjaajakoulutuksiin.

Hannaleena ’Hanski’ Kurola

• Pro Dance tanssiopettajana syksystä 2018 alkaen

Hannaleena on tanssinopettaja, koreografi ja ammattitanssija. Hannaleena on valmistunut Savonia ammattikorkeakoulusta 2012 tanssinopettajaksi pääaineena klassinen baletti.

Hannaleena on opettanut vuodesta 2005 lähtien mm. lastentanssia, showtanssia, balettia ensin Kuopion seudulla ja myöhemmin pääkaupunkiseudulla. Hän on toiminut päätoimisena tanssinopettajana 2010-2018 Tanssikeskus Footlightissa vastaten mm. erikoiskoulutusryhmistä. Hannaleena on tehnyt paljon kisakoreografioita ja osallistunut moniin erilaisiin tapahtumiin eri ikäisten oppilaiden kanssa. Tällä hetkellä hän viimeistelee luokanopettajan opintoja Helsingin yliopistossa.

Sivun kuva: Emma Dubb