Tanssiopettajat

Maija Miinalainen: Oheistunti, Duot, triot ja soolot

Hozan Omar: Katutanssiopettaja, Boys’ Street, Hip hop & Popping

Essi Hannuksela

• Pro Dance tanssilinjan vastaava syksy 2015, tanssiopettajana syksystä 2018 alkaen
Essi Hannuksela Kuva: Olli Viljamaa

Essi on ammattitanssija, koreografi, tanssinopettaja, joukkuevoimisteluvalmentaja ja tuomari. Essi on yksi Pro Dance tanssilinjan alkuunpanijoista syksyllä 2015. Essi toimii Illuusio -kilparyhmän opettajana ja koreografina.

Essi on valmistunut 2014 ammattitanssijaksi Tampereen konservatorin ammattitanssijan koulutusohjelmasta. Opintoihin sisältyi fyysisen valmennuksen, terveystiedon, tanssipedakogian ja fysioterapian opintoja.

Essi esiintyy oman tanssiryhmänsä kanssa aktiivisesti ja voimisteli joukkueessa Massimo kevään 2018 loppuun. Essistä löydät tietoa lisää valmentajaesittelystä.

Nea Oksanen

• Pro Dance tanssiopettajana syksystä 2018 alkaen, vakituisena kevät 2019

Nea aloitti tanssimisen 6-vuotiaana showtanssilla. Into tanssiin johdatti myös muiden lajien pariin, kuten nykytanssi ja hiphop.

Nea oli useampana vuotena osana kisaryhmää, ja onkin osallistunut moniin eri kilpailuhin ja tapahtumiin ryhmä- ja sooloesityksillä. Nea tanssi Footlightilla erikoiskoulutusryhmässä, jossa oppi useiden tanssilajejen tekniikat. Nea on tanssinut Hanskin erikoiskoulutustyhmässä.

Nea on käynyt Suomen Voimisteluliiton Dance4fun -koulutuksen. Seuraavaksi Nea on osallistumassa Voimisteluliiton Lasten ja nuorten ohjaajakoulutuksiin.

Maija Miinalainen

• Pro Dance duot ja triot opettaja keväästä 2020 alkaen
Maija Miinalainen

Maija on harrastanut tanssia 13 vuotta. Maija on aloittanut tanssin jo 3-vuotiaana pienten tanssitunneilla ja edennyt vuosien myötä SM-tason showtanssi-joukkueeseen. Tanssikokemukseen sisältyy useita lajeja baletista hip hoppiin. Tanssi on ollut ja tulee olemaan iso osa Maija elämää valmentajana ja tanssijana.

Maijan kasvattiseura on Helsingin tanssiopisto, mutta Maija on itsekin tanssinut Pro Dancen tanssilinjan joukkueessa. Maija aloitti apuohjaajana Pakilan Voimistelijoissa 2018. Maija on ohjannut lasten ja nuorten puolella monenlaisia tunteja. Pro Dance tanssilinjalla Maija on tehnyt parille duolle ja yhdelle triolle kisakoreografiat, opettanut ja ohjannut valmistautumista tanssikilapiluun.

Maija on osallistunut useille Suomen Voimisteluliiton koulutuksiin eri lajien parissa mm. lasten ja nuorten ohjaajakoulutukseen sekä  Dance4Fun -koulutuksen.

Hozan Omar

• PNV:llä tanssiopettajana syksystä 2020 alkaen
Hozan Omar

Hozan on tanssija, tanssinopettaja ja koreografi. Hozan opettaa katutanssilajeja kuten streetiä, hip hopia ja poppingia. Hozan on opiskellut katutanssin koulutuksen Åsa folkhösskolassa.

Tanssia Hozan on opettanut jo kymmenen vuoden ajan tanssiopistoissa, -kouluissa ja seuroissa pääkaupunkiseudulla. Opettamisessa Hozanille on tärkeää, että kaikilla on hyvä mieli. Opettaminen on Hozanille tärkeä tapa päästä kommunikoimaan oppilaiden kanssa ja luomaan aina jotakin uutta. Hozan on toiminut mm. 09 Helsinki Human Rightsin tanssiopettajana seitsemän vuotta.

Hozan on kolminkertainen Suomen mestari popping-kategoriassa. Hän on myös menestynyt Berliinissä Funkin Stylezin kilpailuissa ja kilpaillut ympäri Eurooppaa, Yhdysvalloissa ja Japanissa.

Sivun kuva: Emma Dubb