EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenMarraskuussa tapahtuu

Marraskuussa tapahtuu

Pinkki Stara La 16.11.

Joukkuevoimistelu tapahtuma järjestetään lauantaina 16.11. klo 14:30-16:00 Metsolan koululla (Kartanonmuseontie 2, Helsinki). Pääsylippu yli 12 vuotiaille on 7€ ja alle 12 vuotiaille 4€ sekä sylilapset maksutta. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Perhepeuhut Su 17.11.

Tämän syksyn ensimmäinen Perhepeuhut järjestetään sunnuntaina 17.11. klo 15.00-17.00 Metsolan koululla (Kartanonmuseontie 2, Helsinki). Lapsille temppurata sekä erilaisia pisteitä. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Tervetuloa perhepeuhuihin!

PNV Jooga workshop La 23.11.

Muokkaa omaa joogasi workshop pidetään PNV:n toimiston peilisalissa (Ohrahuhdantie 2 A, Helsinki. 2. kerros) lauantaina 23.11. klo 13.30-15.30. Tiiviskurssilla käydään läpi joogaharjoituksen eri elementit ja miten niitä on mahdollista hyödyntää omalla tavalla. Opit eri vaihtoehtoja yleisimpien asanoiden tekemiseen, sekä hengityksen ja apuvälineiden käytöstä joogaharjoituksen muokkaamisessa. Tunnille tarvitset mukaan oman alustan ja sisäliikuntavarusteet. Ohjaajana Mea Sinersaari.

Ilmoittaudu: https://go.hoika.net/public/Rekisterointi.aspx tai pnv@pnv.fi, 040 502 1443 (soittoaika klo 9-12)
Hinta: 30€ / jäsenille 25€

Latinofit workshop La 30.11.

Latinofit-tiiviskurssilla pääset oppimaan salsan, merenguen, reggeatonin alkeita. Tutuiksi tulevat niin perusaskeleet kuin vartalon käyttö ja käsien liikkeetkin. Opit myös mistä liike lähtee ja miten liike tulisi tehdä oikein. Tiiviskurssi pidetään Pakilan Voimistelijoiden uudessa peilisalissa (Ohrahuhdantie 2A, Helsinki. 2. kerros). Tunnille tarvitset mukaasi sisäliikuntavarusteet, sisäkengät, sekä juomapullon. Ohjaajana Donna Suomi.

Ilmoittaudu: https://go.hoika.net/public/Rekisterointi.aspx
Hinta: 20€ / 15€ jäsenille