EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenPakilan Voimistelijat ja Tapiolan Voimistelijat laajentavat seurayhteistyötä naisten SM-sarjaan

Uutinen

Pakilan Voimistelijat ja Tapiolan Voimistelijat laajentavat vuosi sitten käynnistynyttä yhteistyötään joukkuevoimistelun huipputasolla. Jo aiemmin seurojen yhteisjoukkueena junioreiden SM-sarjassa kilpailleen Team Tapiola Glorian lisäksi myös naisten SM-sarjan joukkue Gloria toimii nyt seurojen yhteisjoukkueena. Molemmat joukkueet tavoittelevat sarjoissaan menestystä paitsi Suomen huipulla, myös kansainvälisissä arvokilpailuissa.

– Olemme todenneet seurayhteistyömallin menestyksekkääksi, ja edellisellä kaudella Team Tapiola Gloria saavutti jo 12-14 vuotiaiden sarjan SM-pronssia. Seurojen voimavaroja ja osaamista yhdistämällä voimme taata voimistelijoille polun lajin kotimaiselle ja kansainväliselle huipulle saakka, toteavat Pakilan Voimistelijoiden puheenjohtaja Päivi Lehtovirta ja Tapiolan Voimistelijoiden varapuheenjohtaja Salla Tuomisalo.

Team Tapiola Glorian valmennuksesta vastaavat Katri Kukkola, Pia Räikkä, Julia Jylhä sekä Pinja Tikkanen.

Glorian valmennuksesta vastaavat Riikka Penttilä, Heini Tuovinen, Tinja Kirjakoff ja Sergio Navadijo.

Koreografia: Riia Kivimäki ja Riikka Penttilä

Yhteisjoukkueet harjoittelevat sekä Helsingissä että Espoossa ja käynnistävät kilpailukautensa karsintakilpailussa Vantaalla 10.2.2019.

Päivi Lehtovirta, puheenjohtaja Pakilan Voimistelijat PNV ry, puh. 050 517 1942

Salla Tuomisalo, varapuheenjohtaja, Tapiolan Voimistelijat ry, puh. 040 721 6095