Pink Dance Stars kilpaluun ilmoittautuminen tapahtuu MyClubin kautta:

Ilmoittautuminen on päättynyt.

Kilpailuun on ilmoittautunut yhteensä huikeat 147 esitystä. Meille tulee yhdessä upea päivä, josta kaikki saamme varmasti ikimuistoisia elämyksiä.

Ilmoittautumisen yhteydessä olette saaneet sähköpostiin laskun kilpailuosallistumisesta. Jos näin ei ole, niin tarkistattehan muut-kansiot / roskapostit. Mikäli laskua ei siltikään löydy, niin voit tiedustella sitä pds.kilpailut@pnv.fi.

Olemme nostaneet jonopaikoilta esityksiä mukaan kilpailuun. Tästä on tullut ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen ilmoitus sekä lasku ilmoittautumisesta.  Jonopaikoilta mukaan päässeet, vastaattehan 22.1.2024 kello 10.00 mennessä otatteko paikan vastaan. Mikäli vastausta ei määräaikaan mennessä tule, vapautuu paikka seuraavalle jonossa olevalle.

Mikäli haluat tehdä muutoksia ja tehtyihin ilmoittautumisiin. Perimme näistä muutoksista 15€ / muutos. Muutoskulut laskutetaan jälkikäteen myClub-järjestelmän kautta.

Saat kilpailujärjestäjään hyvin yhteyden alla olevan s-postin kautta:

pds.kilpailut@pnv.fi

sekä Instagram @pinkdancestars