EtusivuPink Dance Stars

Pink Dance Stars -tanssikilpailu 5.3.2023

Pink Dance Stars on hyvän mielen showtanssikilpailu kaikenikäisille tanssijoille. Tanssikilpailu antaa upean elämyksen ja esiintymiskokemusta niin harrastelijoille kuin tavoitteellisesti tanssia harrastaville ryhmille. Ammattitaitoisten tuomareiden ansiosta ryhmät saavat arvokasta palautetta kauteensa.

Kilpailu järjestetään sunnuntaina 5.3.2023 Tikkurilan lukion (Valkoisenlähteentie 53, 01370 Vantaa) auditoriossa.

Pink Dance Stars -tanssikilpailun järjestää Pakilan Voimistelijat ry:n PNV Dancers -tanssilinja. PNV on kokenut kisajärjestäjä – kokemusta on kertynyt lukuisien kisojen järjestämisestä lasten kisoista mestaruuskisoihin ja kansainvälisiin kisoihin.

@pinkdancestars
pds@pnv.fi

Aikataulu

Kilpailu järjestetään sunnuntaina 5.3.2023. Tarkempi aikataulu julkaistaan ilmoittautumisajan päätyttyä helmikuun aikana.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen Pink Dance Stars -tanssikilpailuun aukeaa 11.1.2023 klo 10. Ilmoittautumisaika päättyy 1.2.2023 tai aiemmin, mikäli sarjat täyttyvät sitä ennen.

Ilmoittautumiseen tarvittavat tiedot:

• Yhteyshenkilön tiedot (lasku osallistumismaksusta tulee yhteyshenkilön eli ilmoittautumisen tekijän sähköpostiosoitteeseen)
  • Ryhmän/esiintyjän nimi
  • Teoksen nimi
  • Koreografi
  • Tanssijoiden määrä
  • Tanssijoiden nimet ja syntymävuodet
  • Esityksen kesto
  • Edustettava taustayhteisö (esim. tanssikoulu, seura, itsenäinen kilpailija)
  • Vastuuhenkilö kilpailupäivänä (nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite)
  • Kuvauslupa

Muutokset esim. teoksen nimeen ovat mahdollisia 12.2.2023 asti.

Kilpailusarjat ja ikäryhmät

Kilpailussa on neljä showtanssin kilpailusarjaa: soolot, duot/triot, pienryhmät (4–9 tanssijaa) ja suuret ryhmät (10 tanssijaa tai enemmän). Ikäryhmiä on neljä: lapset, juniorit, aikuiset 1, aikuiset 2–3.

Osallistumismaksut

Lasku osallistumismaksusta tulee yhteyshenkilön (ilmoittautumisen tekijä) sähköpostiosoitteeseen.

• Soolo 40€/teos
  • Duo/trio 50€/teos
  • Pienryhmät (4–9 henkilöä) 110€/ryhmä/teos
  • Suuret ryhmät (10 tanssijaa tai enemmän) 180€/ryhmä/teos

Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista, jos sarjoissa on tilaa.

Kilpailujärjestys

Kilpailujärjestys julkaistaan ilmoittautumisajan päättyä helmikuun aikana.

Säännöt

Kilpailusäännöt löytyvät täältä. Jokaisen osallistujan (koreografi, tanssija, vastuuhenkilö) on tutustuttava kilpailusääntöihin sekä kilpailupäivän infoon etukäteen. Ilmoittautumalla kilpailuun hyväksyt kilpailusäännöt.

Musiikki

Musiikki toimitetaan 12.2.2023 mennessä sähköpostitse osoitteeseen pds@pnv.fi. Musiikki tulee olla hankittu laillisesta lähteestä. Musiikki tulee olla lähetetty määrätyn ajan puitteissa, pyydetyllä tavalla nimettynä sekä pyydetyssä formaatissa kilpailusääntöjen ohjeen mukaan. Myöhästyneistä musiikeista peritään myöhästymismaksu 20 €.

Tulokset

Kunkin sarjan sijat 1–3 kerrotaan palkintojenjaon yhteydessä ja julkaistaan näillä sivuilla tapahtuman jälkeisellä viikolla. Tanssijat näkevät omat pisteensä ja sijoituksensa tuomareiden palautelomakkeista.

Tulokset kevät 2022: Pink Dance Stars tulokset 2022

Tuomarit

Tuomarit esitellään lähempänä tapahtumaa.

Järjestäjän yhteystiedot

Pakilan Voimistelijat ry
Ohrahuhdantie 2 A, 00680 Helsinki
Y-tunnus: 0215257-7