EtusivuAjankohtaistaUutisetUutinenTule juhlimaan kanssamme PNV:n 75-vuotista taivalta la 3.12.!

Tule juhlimaan kanssamme PNV:n 75-vuotista taivalta la 3.12.!

Pakilan Voimistelijoiden 75-vuotisjuhlagaala ”Pinkki sydän” la 3.12.

Tänä vuonna Pakilan Voimistelijat täyttää 75 vuotta.  Jo 75 vuotta olemme liikuttaneet lapsia, nuoria ja aikuisia. Voimistelijan polku leikittää meitä jo lapsuudessa, vie läpi nuoruuden ja teinivuosien tunteineen ja tuiskuineen, kulkee taustalla ruuhkavuosien kiireissä ja liikuttaa taas mukanaan keski-iän kriiseissä kohti vanhuuden selkeyttä ja rauhaisuutta. Voimistelu liikuttaa kaiken ikäisiä, läpi kaikkien tunteiden. Meillä kaikilla sykkii rinnassa pinkki sydän.

Olet lämpimästi tervetullut juhlimaan merkkivuotta kanssamme ”Pinkki sydän” -juhlagaalaan lauantaina 3.12.2022 klo 14:30 tai 18:00 Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun tiloihin (Isonnevantie 8, Helsinki).

Lipun hinta on 25 € (aikuiset), 15 € (lapset 3-15v., alle 3v. sylilapset ilmaiseksi) ja 50 € (kannatuslippu). Liput ovat myynnissä Lippuautomaatissa www.lippuautomaatti.fi/pnv

Lisätietoja gaalasta löydät tapahtumasivulta, jonne tulemme syksyn mittaan päivittämään tarkempia tietoja.

Voimistelu liikuttaa!

#pnvfinland #pinkkipower #pinkkiperhe #pinkkisydän #pnv75